Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujo kaveri katsoo aina lähtiessä intensiivisesti silmiin. Miksi?

Vierailija
03.01.2018 |

Kun muuten välttelee katsetta. On ujo ja hiljainen. Jutellaan kyllä, mutta hän vastailee vähäsanaisesti ja mutisten. Mutta sillä hetkellä kun on lähdössä, niin ottaakin intensiivisen katsekontaktin, joka on niin "ei häntä" että mulla meinaa lähteä jalat alta.

Mitä ihmettä hän sillä katseellaan tahtoo sanoa? Onko se jotain luottamuksen hakemista, tyyliin pidätkö vielä minusta tämänkin keskustelun jälkeen? Vai onko se jokin loppukommennti "ugh, olen puhunut"? Vai pyytääkö hän katseellaan lupaa lähteä? Vai mitä se on? Katse on niin intensiivinen, että se hätkähdyttää, kun se ei ole yhtään samaa kuin hänen muu viestintänsä koko päivän ajan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger? Minä epäilen tätä itselläni. Silmiin katsominen on luonnotonta ja ahdistavaa, mutta olen yrittänyt, että tietyissä tilanteissa (voi olla juuri tuo hyvästely) tekisin niin.

Yleensä yritän kätellessä ja kiittäessä muistaa. Katson joko silmiin tai kulmakarvoihin. Minulle on kommentoitukin, että tuijotan silloin epänormaalisti. Pari miestä on luullut, että olen ihastunut heihin, kun katsekontakti on ollut liian intensiivinen.

Vierailija
22/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa panna, mutta ei uskalla kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?