Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujo kaveri katsoo aina lähtiessä intensiivisesti silmiin. Miksi?

Vierailija
03.01.2018 |

Kun muuten välttelee katsetta. On ujo ja hiljainen. Jutellaan kyllä, mutta hän vastailee vähäsanaisesti ja mutisten. Mutta sillä hetkellä kun on lähdössä, niin ottaakin intensiivisen katsekontaktin, joka on niin "ei häntä" että mulla meinaa lähteä jalat alta.

Mitä ihmettä hän sillä katseellaan tahtoo sanoa? Onko se jotain luottamuksen hakemista, tyyliin pidätkö vielä minusta tämänkin keskustelun jälkeen? Vai onko se jokin loppukommennti "ugh, olen puhunut"? Vai pyytääkö hän katseellaan lupaa lähteä? Vai mitä se on? Katse on niin intensiivinen, että se hätkähdyttää, kun se ei ole yhtään samaa kuin hänen muu viestintänsä koko päivän ajan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinusta ja uskaltaa ujona ilmaista sen kun tietää olevansa poistumassa tilanteesta, ja tietää ehkä ikävöivänsä sinua kun ette näe.

Vierailija
2/24 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tätä. Kai se.. Jotenkin haluan ottaa toiseen vielä vähän kontaktia ja sen jälkeen pääsen erilleen, joten se ei pelota niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on se, joka on lähdössä, niin tekisi kyllä mieleni sanoa, että älä lähde vielä. Tai että pidän kyllä sinusta, don't worry. Mutta en ole osannut päättää mitä se katse tarkoittaa. Jonkinlaiselta yhteydenotolta se tuntuu. Ja kun se tulee sellaisen illan päätteeksi, joka ei ole ollut kovin kommunikatiivinen, niin katseen vaikutus on aika voimakas.

Epävarma olo minulla on. Mutta jotenkin se katse läikähdyttää.

Ap

Vierailija
4/24 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen tätä. Kai se.. Jotenkin haluan ottaa toiseen vielä vähän kontaktia ja sen jälkeen pääsen erilleen, joten se ei pelota niin paljoa.

Niin että se voisi olla ihan tyypillinen ujon tapa.

Ap

Vierailija
5/24 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni traumaattinen ja väkivaltainen historia uhrina. Käyttäydyn aika ajoin samoin. Katse käskee lähtemään ja pyytää ja kysyy samalla. Varaudu siihen,että saattaa räjähtää silmittömästi, jos osut arkaan asiaan. Ihminen ei välttämättä ole ujo vaan sulkeutunut ja hajalla.

Kerro jotain itsestä ja miksi tapaat henkilöä?

Vierailija
6/24 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itselläni traumaattinen ja väkivaltainen historia uhrina. Käyttäydyn aika ajoin samoin. Katse käskee lähtemään ja pyytää ja kysyy samalla. Varaudu siihen,että saattaa räjähtää silmittömästi, jos osut arkaan asiaan. Ihminen ei välttämättä ole ujo vaan sulkeutunut ja hajalla.

Kaikki tämäkin on mahdollista. Hän on hajalla ja sulkeutunut, vaikka itse sanoo sitä ujoudeksi. Minä suhtaudun varauksella tuohon ujouteen. Ja en yllättyisi, vaikka paljastuisi väkivaltaa lapsuudesta. Olemme tunteneet 4 vuotta.

Ap

Vierailija
7/24 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja saattaa olla aidosti hyvä ihminenoon gelmista huolimatta ja pitää sinusta.Suojaisin sinuna kuitenkin itseäni yllätyksiltä.

Vierailija
8/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ujona sanoisin, että voisit hyvin kysyä asiaa häneltä.

Ja itse veikkaisin, että se katsekontakti on juuri siksi että haluaa ottaa kontaktia sinuun, mutta hänestä ehkä tuntuu että koko päivä/iltana ei pystynyt avautumaan niin hyvin kuin olisi halunnut, mutta juuri kun on lähtemässä, uskaltaa ottaa sen katsekontaktin mutta ei välttämättä sen enempää uskalla asiaa ilmaista..

Vierailija
10/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin joskus kysynyt, kun se katse tulee, että oliko hänellä jotain vielä mielessä. Ei hän siihen oikein mitään ole vastannut. Mutta kysymys voi siis ilmeisesti olla ihan aiheellinen.

Se katse on vain niin huima, poikkeava, että se sulattaa minut ja menen ihan hämmennyksiin. Tuntuu ettei siinä oikein osaa edes sanoa mitään, vaikka toisen katse tuntuu ihan huutavan ja kerjäävän jotain.

Hyvä kuulla kommentteja. Ehkä mun pitäisi mennä sen luona käymään. Voitais jutella rauhassa.

Ap

Vierailija
11/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkilainen iskuyritys?

Vierailija
12/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ujo, eikä osaa ilmaista itseään muuten, pukea ajatuksiaan sanoiksi. Vaikeaa se on tarkalleen tietää. Voi tarkoittaa kiitollisuutta ystävälle tai jotain enemmänkin. Itse olen käyttäytynyt noin kun olen hyvästellyt ihastustani ja yrittänyt viestittää, että tykkään hänestä paljon enkä haluaisi erota.

Vierailija
13/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse saattaa olla ujon ainoa tapa ilmaista kiinnostustaan. Suurin osa suomalaisista on pohjimmiltaan hyvinkin ujoja, alkoholi karistaa sen pois joistain, mutta ei kaikista. Jotkut ovat ujoja aina. Saattaa olla myös huonoja kokemuksia omista aloitteista, ja odottaa että ilmaisisit oletko kiinnostunut. Jota olet ilmeisesti tehnyt koska olet katsonut myös takaisin. Kysy ihmeessä mikä on silmäpelin nimi tai iske silmääsi seuraavan kerran kun se peli taas alkaa. Mitään et häviä, päinvastoin voit voittaa parisuhde jackpotin, tai saada edes asian selvitetyksi. ;)

Todella ujot tosin katselevat vain salaa, ja välttelevät suoria katsekontakteja ihastuksiinsa, pelimiehet tuijottaa herkeämättä ennen kuin tulevat juttusille.

Vierailija
14/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... Miksi taas Tämä sama aihe?

Ja mitä vittua XDD

"Mulla on itselläni traumaattinen ja väkivaltainen historia uhrina. Käyttäydyn aika ajoin samoin. Katse käskee lähtemään ja pyytää ja kysyy samalla. Varaudu siihen,että saattaa räjähtää silmittömästi, jos osut arkaan asiaan"

Sori mutta XD

Vierailija
15/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin laittoi ison alkukirjaimen väärään paikkaan.

Vierailija
16/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kohteliaisuuden ja pitämisen osoitus?

Vierailija
18/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:

Vierailija
19/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan teen tuota, vaikken nyt välttämättä hirveän ujo olekaan. Kai se on sellainen "kiitos tästä - oli todella mukava nähdä ja kanssasi on ilo viettää aikaa, toivottavasti ymmärrät sen, vaikken osaakaan pukea sitä sanoiksi. Toivon sydämestäni, että tapaamme taas". Ehkä kaipaan siinä hieman syvempää yhteyttä ihmiseen, jotakin merkkiä, että ilo oli todella molemminpuolinen. Joku varmasti kaipaa myös pyyntöä "älä mene vielä" tai suudelmaa, minulle riittää hymy.

Vierailija
20/24 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän