Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tarkoittaa tindermiehen kommentti?

Vierailija
03.01.2018 |

Kysyin matsilta kuulumisia. Hän vastasi, että hyvää kuuluu ja elämässä menee hyvin. Oli varmaan juuri sellainen vastaus, että kohteliaisuuttaan vastaa ympäripyöreetä, että ei vähempää voisi häntä kiinnostaa viestitellä minulle, koska ei kysynyt mitään. Vähän ylimielisen kuvan saan.. Antaa olla, jos ei osaa ottaa minua huomioon ja kysellä kivoja.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäripyöreiden kuulumisten sijaan/lisäksi kannattaa ennemmin ehdottaa suoraan tapaamista. "Hei, mitä kuuluu? Jos sulla ei ole parempaa tekemistä, niin huvittaisko lähteä illalla kahville/lasilliselle?"

Jos mies on keltanokka Tinderissä, niin todennäköisesti se edelleen kuvittelee, että hänellä on mahdollisuudet itseään 10 vuotta nuorempaan missiin ja laittaa sut jonon hännille. Tai jos hänellä on epämääräinen elämäntilanne, niin hänellä ei ole aikaa tai mahdollisuuksia toimia hetken mielijohteesta, jolloin sun ei kannata ladata mätsillesi liikaa odotuksia. Jos äijä sanookin ookoo, niin voit udella kaiken tarpeellisen kasvotusten ja lisäksi et haaskaa aikaasi turhaan unelmointiin, mikäli kemiat ei kohtaa livenä.

Vierailija
22/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäripyöreiden kuulumisten sijaan/lisäksi kannattaa ennemmin ehdottaa suoraan tapaamista. "Hei, mitä kuuluu? Jos sulla ei ole parempaa tekemistä, niin huvittaisko lähteä illalla kahville/lasilliselle?"

Jos mies on keltanokka Tinderissä, niin todennäköisesti se edelleen kuvittelee, että hänellä on mahdollisuudet itseään 10 vuotta nuorempaan missiin ja laittaa sut jonon hännille. Tai jos hänellä on epämääräinen elämäntilanne, niin hänellä ei ole aikaa tai mahdollisuuksia toimia hetken mielijohteesta, jolloin sun ei kannata ladata mätsillesi liikaa odotuksia. Jos äijä sanookin ookoo, niin voit udella kaiken tarpeellisen kasvotusten ja lisäksi et haaskaa aikaasi turhaan unelmointiin, mikäli kemiat ei kohtaa livenä.

"kuvittelee" ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on jotain sellaista ettei ikinä... valkkaat mieleistäsi ihmistä monta tuntia. Useimmat tahtovat vain panna? Panosovellus.

Vierailija
24/32 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kuvittelee" ;)

Eri mut kyllä moni tinder mies KUVITTELEE itsestään aivan liikoja. Ilmeeni kun kaljuuntuva saman ikäinen herrasmies kertoi kuinka mulla ei oo varaa nirsoilla koska oon vanha. sanotaanko näin että 31v ei ole vanha ja vaikka maailmassa olisi vain yksi mies jäljellä, en siltikään kokisi olevani niin epätoivoinen suvunjatkaja että tuollaista herrasmiestä huolisin.

Vierailija
25/32 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on normikauraa tindernaisilta tindermiehille. Mitään vastakysymyksiä ei esitetä ja miehen pitää hiukset harveten koittaa ylläpitää juttua kysymyksineen.

Tämä. Vastavuoroinen keskustelu tinderissä on niiin harvinaista että kun kohtaat naisen joka kirjoittaa pitkästi ja tekee vastakysymyksiä niin siinä vaiheessa on vähän ällistynyt fiilis.

Kerran viime vuonna kävi jopa niin että viehättävä itseäni nuorempi nainen ehdotti tapaamista, siinä vaiheessa mietin että näenkö unta? Naiset ei nimittäin _koskaan_ ehdota tapaamista.

Vierailija
26/32 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on normikauraa tindernaisilta tindermiehille. Mitään vastakysymyksiä ei esitetä ja miehen pitää hiukset harveten koittaa ylläpitää juttua kysymyksineen.

Tämä. Vastavuoroinen keskustelu tinderissä on niiin harvinaista että kun kohtaat naisen joka kirjoittaa pitkästi ja tekee vastakysymyksiä niin siinä vaiheessa on vähän ällistynyt fiilis.

Kerran viime vuonna kävi jopa niin että viehättävä itseäni nuorempi nainen ehdotti tapaamista, siinä vaiheessa mietin että näenkö unta? Naiset ei nimittäin _koskaan_ ehdota tapaamista.

Äläpäs yleistä, minä ehdotan 🙋‍♀️

Vierailija
27/32 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa kerrankin matchin tälläisen satuolennon kanssa. Tähän mennessä vastaukset ovat olleet aina hyvin lyhyitä, kylmiä, ja äärimmäisen harvoin nainen esittää kysymyksiä lainkaan, ei kertaakaan ole nainen ensimmäistä viestiä laittanut mitä arvostaisin huomattavasti. Monet eivät edes vastaa lain, mikä on yleensä syy matchin poistamiselle, jos vastausta ei tule parin viikon sisällä, oli millainen missi tahansa. Kysymykseni eivät koskaan ole olleet mitään törkeyksiä.

Suomalaiset on ujoja, ja monesti hitaasti lämpeneviä. Itse arvostaisin naista joka esittäisi kiinnostuksensa, eikä jättäisi sitä täysin miehen harteille, ja odottaen prinsessa kohtelua ilman että on sitä ensin ansainnut.

Tinder tekee ihmisistä entistä vaativampia ja on muuttanut selkeästi pariutumista myös suomessa. Tuntuu että aina ollaan etsimässä jotain parempaa, ja ikäväkseni olen törmännyt useisiin parisuhteessa oleviin ihmisiin siellä jotka toivovat löytävänsä vain "parempaa". Jotkut ovat välittömästi valmiita jättämään nykyisensä jos jotenkin "parempi elättäjä" sattuu matchaamaan, tai ollaan muuten vain kyllästytty. Ei pystytä olemaan ilman jatkuvaa suhdetta. Pedataan uusi suhde jo valmiiksi ennen kuin jätetään toinen. Tämä on surullisen yleistä myös lähipiirissäni. Miksei voida laittaa suhdetta poikki ja sitten etsiä toinen ? Miksi pyöriä tinderissä toisen tietämättä, jos asuu toisen kanssa yhteisten lasten kanssa ?

Vierailija
28/32 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei oikein toimi niin kuin sen pitäisi.

Mätsin syntymisen pitäisi tarkoittaa sitä molemmat henkilöt pitäisivät toisiaan tutustumisen arvoisina mutta kuitenkin vaikka mätsi syntyisi niin kukaan nainen ei laita ensiviestiä miehelle eikä ole halukas tutustumaan siinäkään tilanteessa jos mies laittaa ensiviestin. Miksi he ovat tykänneet miehestä? Tosi turhauttavaa kun listalla on 5-10 mätsiä ja sitten kukaan ei vastaa.

Vierailija
29/32 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ei oikein toimi niin kuin sen pitäisi.

Mätsin syntymisen pitäisi tarkoittaa sitä molemmat henkilöt pitäisivät toisiaan tutustumisen arvoisina mutta kuitenkin vaikka mätsi syntyisi niin kukaan nainen ei laita ensiviestiä miehelle eikä ole halukas tutustumaan siinäkään tilanteessa jos mies laittaa ensiviestin. Miksi he ovat tykänneet miehestä? Tosi turhauttavaa kun listalla on 5-10 mätsiä ja sitten kukaan ei vastaa.

Samapa tuo vaikka noita matcheja on tullut yhteensä yli 400. Alle 10 kertaa on nainen ensimmäisen viestin laittanut. Yleensä ne viestit ovat olleet naisilta jotka ovat kaveriporukalla juomassa viiniä, ja selvästi kavereiden yllyttämänä laittaneet viestiä. Tai ovat muuten humalassa ja välitöntä laastaria vaille. Tuo naisen vastaamattomuus kuukaudesta toiseen on turhauttavinta. En todellakaan ala uudestaan kysymään tai laittamaan mitään muutakaan viestiä jos ei osata vastata.

Vierailija
30/32 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa kerrankin matchin tälläisen satuolennon kanssa. Tähän mennessä vastaukset ovat olleet aina hyvin lyhyitä, kylmiä, ja äärimmäisen harvoin nainen esittää kysymyksiä lainkaan, ei kertaakaan ole nainen ensimmäistä viestiä laittanut mitä arvostaisin huomattavasti. Monet eivät edes vastaa lain, mikä on yleensä syy matchin poistamiselle, jos vastausta ei tule parin viikon sisällä, oli millainen missi tahansa. Kysymykseni eivät koskaan ole olleet mitään törkeyksiä.

Suomalaiset on ujoja, ja monesti hitaasti lämpeneviä. Itse arvostaisin naista joka esittäisi kiinnostuksensa, eikä jättäisi sitä täysin miehen harteille, ja odottaen prinsessa kohtelua ilman että on sitä ensin ansainnut.

Tinder tekee ihmisistä entistä vaativampia ja on muuttanut selkeästi pariutumista myös suomessa. Tuntuu että aina ollaan etsimässä jotain parempaa, ja ikäväkseni olen törmännyt useisiin parisuhteessa oleviin ihmisiin siellä jotka toivovat löytävänsä vain "parempaa". Jotkut ovat välittömästi valmiita jättämään nykyisensä jos jotenkin "parempi elättäjä" sattuu matchaamaan, tai ollaan muuten vain kyllästytty. Ei pystytä olemaan ilman jatkuvaa suhdetta. Pedataan uusi suhde jo valmiiksi ennen kuin jätetään toinen. Tämä on surullisen yleistä myös lähipiirissäni. Miksei voida laittaa suhdetta poikki ja sitten etsiä toinen ? Miksi pyöriä tinderissä toisen tietämättä, jos asuu toisen kanssa yhteisten lasten kanssa ?

Tavoittelet liian korkeatasoisia naisia.

Tuo tiedustelu syistä on muuten aika asiatonta. Ei se match ole sinulle tilivelvollinen.

Vierailija
31/32 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoittelet liian korkeatasoisia naisia.

Tuo tiedustelu syistä on muuten aika asiatonta. Ei se match ole sinulle tilivelvollinen.

Nämä kysymykset joihin ei vastata, on esitetty yleensä naisille jotka eivät profiileissaan mitään kirjoita. Joihin useimmat kyllä vastaavat muutaman päivän sisällä. En todellakaan pidä ketään tilivelvollisena, olisi vain kiva tutustua ja kiva että nainen kertoisi edes jotain itsestään, eikä olisi vain hiljaa viikko tolkulla jos kysyn esim. "Missä kaupungissa asut? Tupakoitko ?", koska sitä ei profiilissaan ilmoita, ja etäisyys näyttää yli 100km.

Mikä on "liian" korkeatasoinen mielestäsi ? Itsellä jo yli 400 matchia, ja suurin osa on korkeasti koulutettuja naisia. Itse olen ilmeisesti melko haluttava, koska lähes joka kerta syntyy matcheja kun tuota appia käyttää, vaikka olen mielestäni melko nirso, ja kaverit valittavat sitä kun ei matcheja tule edes yhtä kuukaudessa. Treffejä menen harvoin sopimaan suorilta käsin, etenkin jos profiilista puuttuu teksti täysin. En mene sikaa säkissä tapaamaan vaikka olisi ulkoisesti täysi 10. Enkä arvosta ihmistä joka ei osaa kommunikoida. En hae yhdenillan juttuja, vaikka niihinkin on välillä päätynyt, olen kuitenkin mies jolla veri virtaa.

Vierailija
32/32 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mietin, että ihan positiivinen hänen viesti, että hyvä että on elämä kunnossa.. jäin vähän miettimään, että mikä tarkoitus tuolla viestillä on, kun hän ei kysy mitään? Jotenkin odottaisin vastavuoroisuutta. Olen vähän väsynyt siihen, että saan olla itse se kyselijä... Omasta  mielestäni minulla on ihan nättiä kuvia Tinderissä ja tulee matseja jos tykkäilen, mutta sitten se keskustelu on joko seksin vonkaajia ja ne joista itse kiinnostun on just tätä että mä joudun kyselee..

Ap

Mätsien saaminen ei kerro mitään.

Suurin osa miehistä tykkäilee melkein kaikista edes jotenkin säällisen näköisistä. Kyse on numeropelistä; mitä enemmän verkkoja vedessä, sitä paremmat todennäköisyydet. Tavallisen miehen on käytännössä pakko toimia näin, koska naiset suosivat lähinnä top 5% komistuksia.

Osa mätseistä ei kiinnosta ollenkaan, osa kelpaisi ehkä seksiin, joku niistä parhaista voisi kiinnostaa kumppaninakin - jos sellaista ollaan etsimässä.

Itsestään selvää on että ne komeimmat ja kiinnostavimmat ovat niitä joille sinä olet se vähemmän kiinnostava tapaus. ts. he haluavat vain seksiä, tai eivät ole riittävän kiinnostuneita kyselläkseen sinulta mitään.

Tasosi ei riitä miehille joita tavoittelet.