Kuinka monta siideriä voi ottaa, että voi vielä hakea itse lapsen pois tarhasta?
Vietin vapaapäivääni siivoillen ja siivouksen lomassa innostuin ottamaan sidukkaa. Taisi mennä peräti viisi. Nyt vähän mietityttää, kehtaako lasta mennä hakemaan kotiin. Ovat varmaan ulkona, joten ihan päin henkilökunnan naamaa ei tarvitsisi hönkäillä.
Kommentit (7)
Jos pikkuhiprakassa, eiköhän se mene ihan ok. Sanot vaan, että nyt on pikku kiirus ja huikkaat hyvät pääsiäiset. Pese hyvin hampaat ennen lähtöäsi ja hajuvettä hiukan. Sitten vain purkkaa suuhun ja menoks...mutta ei autolla ;-)
t. toinen, joka joskus päivähiprakoi...
Mutta itse en viitsi juoda edes yhtä olusta vapaapäivänäni, jos pitäisi mennä muutaman tunnin päästä hakemaan lapsi hoidosta.
enkä varmaankaan saisi lapsia mukaani!
Kahvia ja vettä nyt vatsaan, sitten peseydyt ja teet kunnon kävelylenkin. Sitten vasta lapsia hakemaan. Onhan lapsilla isä kotona? Onhan?
Viisi siideriähän on aika tajuton määrä. Itse on lasiin sylje, mutta lapsen haen aina vesiselvänä, ei tulisi mieleen edes pilsneriä juoda.
Voithan ottaa myös taskumatin mukaan ja naukkailla vielä tarhanportilla huikat...ei ne mitään huomaa.