Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on 5 vuoden ikäero, meille nyt syksyllä tulossa vauva ja

Vierailija
13.04.2006 |

poika täyttää 5v 2 viikkoa ennen laskettua aikaa ja on aika raisu poika? Kokemuksia kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi luulatavasti retuuttaa vauvaa joka suuntaan kun silmä välttää. Muuten pitäs olla jo helppoa kun toinen noin iso.

Vierailija
2/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit nauttia uudesta vauvasta ihan eri tavalla kuin jos sinulla olisi 2-vuotias jaloissa! Ja vauva saa tarvitsemansa huomion. Onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun veljeni syntyi olin kuulemma esittänyt äidilleni etten osaa enää kävellä :)

Vierailija
4/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ianakin meillä oli, mutta se minua ainakin on rassannut, että kun vanhin oppii pyöräilemään kunnolla, niin sitten aloittaa nuoremoi harjoittelut ja vanhempi ei sitten jaksakaan pyöräillä enää vauvojen vauhtia. Ja nuorempi joutuu kasvamaan aika kovaa tahtia ja ainakin meillä nuorin oppi jo tosi nuorena rajut otteet, koska oli pärjättävä paljon isompaa vastaan joka asiassa.

Vierailija
5/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ainokainen on pian 3 vuotta, toisesta haaveillaan, mutta ei näytä tulevan sitten millään. Suren joka kuukausi sitä, ettei lasta taaskaan tullut, ja sen lisäksi olen ollut harmissani siitä, että ikäeroa näyttää vaan tulevan ja tulevan. Jos siis joskus mahdollisesti saamme toisen lapsen.

Jotenkin olin jo ajatellut, että ikäero alkaa olla jo nyt liian suuri. Tämä ajatuksenjuoksu johtunee varmaan siitä, että oikeastaan kaikki kaverit ja tuttavat ovat tehneet lapsensa max 3 vuoden ikäerolla. Reilusti alle 2 vuoden ikäerot tuntuvat olevan tällä hetkellä suosituimpia.

Tämä oli hyvä aloitus, ap. Jotenkin helpotti minua vauvakuumeessani ja ikäeron pohdinnoissa. Suuressa ikäerossa voi olla ihan myönteisiäkin puolia! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme