Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukausipalkkani on yli 4000 € ja käyn yhdeksän jälkeen Alepassa ostamassa -60% tuotteita

Vierailija
02.01.2018 |

Haluatko kysyä minulta jotain?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä köyhä söi tänään itsetehtyjä punajuuri-perunakeittoa ja porkkanafoccacia leipää. Jälkkäriksi päärynä. Niitä tuskin saa teidän -60%-laarista. 

Vierailija
42/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös ihan kohtuulliset palkat, jotta voinut hankkia sen 30000e auton ja +300000e asunnon. Ja sijoitusasunnon. Ja silti metsästän alesta hygienia ja vessapaperituotteet, ruokaa ko.klo aikojen jälkeen, lapsille sen kaiken mahdollisen mitä vain kohtuullisessa kunnossa löytyy ja tarvitaan kirpputoreilta. Samoin vaunut yms. ostettiin käytettyinä. Ei todellakaan ole varaa eikä halua maksaa täyttä hintaa kuin ihan erikoistapauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös ihan kohtuulliset palkat, jotta voinut hankkia sen 30000e auton ja +300000e asunnon. Ja sijoitusasunnon. Ja silti metsästän alesta hygienia ja vessapaperituotteet, ruokaa ko.klo aikojen jälkeen, lapsille sen kaiken mahdollisen mitä vain kohtuullisessa kunnossa löytyy ja tarvitaan kirpputoreilta. Samoin vaunut yms. ostettiin käytettyinä. Ei todellakaan ole varaa eikä halua maksaa täyttä hintaa kuin ihan erikoistapauksissa.

Vessapaperi ei vanhene, niin ei sitä mihinkään -60% alennuksiin iltasella heitetä. Ja muutenkin noissa alekoreissa on oikeasti aika epäterveellistä mättöä. Kasvissyöjät eivät sieltä juuri mitään löydä. 

Vierailija
44/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha tulee rahan luokse.Ehdottomasti kävisin illalla hakemassa extraedullisia tuotteita ,jos kauppa olisi riittävän lähellä. Kyllä rahaa kertyy ,kunosaa homman hoitaa.

Vierailija
45/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikeasti köyhä opiskelija enkä osta -60% tuotteita kuin harvoin. Tulee halvemmaksi tehdä itse kuin ostaa valmisruokia ja salaatteja ja leipiä -60% hinnalla (mitä ne -60% tuotteet yleensä on) Lisäksi on esim. halvempaa ostaa broilerinkoipia normaalilla hinnalla kuin fileesuikaleita -60%

Broilerin koipireisi on tosiaan pari euroa kilo, mutta siitä on 88 % varsinaista broileria, kun ne kaikki vedet ja liäainesörsselit otetaan pois, ja siitä 88 %:sta vielä iso osa on luuta ja nahkaa ja jänteitä, joista on tyhmää maksaa, ellei  niitä sitten hyödynnä. Fileesuikaleita en tosin itsekään osta, koska ne eivät ole juuri sen parempia, mutta todellakin ostan fileepihvejä aina kun ovat -60 %. Ne ovat 100 % lihaa - ei lisäaineita, ei lisättyä vettä, ei nahkaa, ei luuta, ei jänteitä.

Siinä nahassa on enemmän kivennäisaineita ja vitamiineja kuin lihassa.

Vierailija
46/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama palkka ja samaa teen. Tuon kokoisesta palkasta ei jää käteen törsäysvaraa kun on yh.

Vierailija
47/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 2000e bruttona ja nuo ruuat jätän kyllä enemmän tarvitseville. Mulla on varaa maksaa 2e siitä jauhelihalootasta tai 5e pihvipaketista. Mutta onhan niitä 5000e ansaitsevia jotka käy leipäjonossa... kun ei mitään häpyä ole.

Silti olen hyvin järkevä rahankäyttäjä, ostan vain tarpeeseen, vertailen, hyödynnän tarjouksia.

Vierailija
48/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha teettää ihmeellisiä asioita. Luulet sen palvelevan sinua mutta mitenkähän on.

Vierailija
49/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin niissä -60% tuotteissa on mitään järkevää ostettavaa.

Meidän Prismassa on tosi paljon hyviä tuotteita: jauhelihaa, kermaa, maitoa, kanan fileepihvejä, lohta. Usein löytyy viikonlopun herkuksi myös esim. Riitan Herkun metripizzaa.

Meidän perheen bruttotulot 7200 euroa kuussa ja kyllä todellakin hyödynnetään ilta-alet.

Metripizza - herkkua??? Oho, kyllä on erilaisia käsityksiä herkusta.. Minusta olisi ankeuden huipentuma vetää jotain metripizzaa!

Vierailija
50/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka 2000 ja tuohon aikaan olen nukkumassa. Että jaksan herätä aikaisin aamulla.

Huomenna on ilmeisesti vapaapäivä.

Ei ole. Olen sairaana.

Vierailija
51/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan noin 75 000 e / kk, en ole käynyt ruokakaupassa n. 5 vuoteen. Paljon kätevämpää tilata netistä ja ottaa kotiinkuljetus.

Vierailija
52/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on paljonkin. Minäkin käyn usein juuri siinä klo 21 pinnassa. Ostan leipää, jogurttia, valmisruokaa. Saatan pakastaa osan. Juuri eilen laskin, että sain n 20 euron ostokset alta 10 eurolla. Ja mukana oli normaalihintaisiakin tuotteita. ’on tyhmää maksaa liikaa’.

Vierailija
53/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ainakaan kovin hintatietoinen ole, jos kerran Alepassa käyt. Prismassa halvemmat hinnat ja samat 60 pinnan alet.

Vierailija
54/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan 2000e bruttona ja nuo ruuat jätän kyllä enemmän tarvitseville. Mulla on varaa maksaa 2e siitä jauhelihalootasta tai 5e pihvipaketista. Mutta onhan niitä 5000e ansaitsevia jotka käy leipäjonossa... kun ei mitään häpyä ole.

Silti olen hyvin järkevä rahankäyttäjä, ostan vain tarpeeseen, vertailen, hyödynnän tarjouksia.

Ei leipäjonoja ja kaupan ”punaisia lappuja” voi kyllä verrata toisiinsa. En käy leipäjonoissa, mutta en häpeä yhtään ostaa ale-tuotteita. Ei se ole keneltäkään pois. Käytän sitten säästyneet rahat muuhun.

Nimim pula-ajan lapsi

Vierailija
55/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ainakaan kovin hintatietoinen ole, jos kerran Alepassa käyt. Prismassa halvemmat hinnat ja samat 60 pinnan alet.

Meillä Prismaan pitäisi lähteä autolla, alepa on nurkan takana. Ei se ilman kulje se autojaan.

Vierailija
56/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän Prismassa on tosi paljon hyviä tuotteita: jauhelihaa, kermaa, maitoa, kanan fileepihvejä, lohta. Usein löytyy viikonlopun herkuksi myös esim. Riitan Herkun metripizzaa.

Meidän perheen bruttotulot 7200 euroa kuussa ja kyllä todellakin hyödynnetään ilta-alet.

Meidän kaupassa ei ole. Jotain ihme eineksiä tai prosessoituja juustoksia. En käytä niitä muutenkaan, niin miksi ostaisin -60% alellakaan?

Vierailija
57/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei leipäjonoja ja kaupan ”punaisia lappuja” voi kyllä verrata toisiinsa. En käy leipäjonoissa, mutta en häpeä yhtään ostaa ale-tuotteita. Ei se ole keneltäkään pois. Käytän sitten säästyneet rahat muuhun.

Nimim pula-ajan lapsi

Kyllä nuo ilta-ajan punalappuiset tuotteet on minusta verrattavissa. Tietty aika jolloin heillä joilla on rahasta tiukkaa, voivat tehdä välttämättömiä ruokaostoksia edullisemmin. Mieluusti jätän ne enemmän tarvitseville. Muut alejutut asia erikseen, esim tarjoukset joista riittää kaikille.

Vierailija
58/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim pula-ajan lapsi

No onhan se joltakulta pois, jos sinä olet siellä kärkkymässä ja ostat sen -60% -lohi- tai lihapaketin sieltä vaikka olisi varaa normaalihintaiseenkin ruokaan ja joku oikeasti köyhä, pienituloinen eläkeläinen tai opiskelija, jotka joutuvat todella tarkkaan laskemaan ruokabudjettinsa jäävät ilman ja elävät sitten sillä leivällä kun ei ole varaa normaalihintaiseen lihaan tai kalaan.

Vierailija
59/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim pula-ajan lapsi

Kyllä voi. Nuo aletuotteet ovat nimenomaan se vika oljenkorsi oikeasti vähävaraisille, jotka yrittävät vähillä tuloillaan ostaa ruokaa etteivät päätyisi sinne leipäjonoon. 

Vierailija
60/94 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim pula-ajan lapsi

Kyllä nuo ilta-ajan punalappuiset tuotteet on minusta verrattavissa. Tietty aika jolloin heillä joilla on rahasta tiukkaa, voivat tehdä välttämättömiä ruokaostoksia edullisemmin. Mieluusti jätän ne enemmän tarvitseville. Muut alejutut asia erikseen, esim tarjoukset joista riittää kaikille.[/quote

Jaa, asun alueella, missä ei edes asu köyhiä. ”punaisten lappujen” metsästäjät ovat samanlaisia hyvin toimeentulevia eläkeläisiä kuin itse olen.