Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukausipalkkani on yli 4000 € ja käyn yhdeksän jälkeen Alepassa ostamassa -60% tuotteita

Vierailija
02.01.2018 |

Haluatko kysyä minulta jotain?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka 2000 ja tuohon aikaan olen nukkumassa. Että jaksan herätä aikaisin aamulla.

Vierailija
22/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös ja kerään tyhjiä pulloja työpaikan taukotilan roskiksista, juna-asemalta ja kadunvarsilta kotimatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt Alepassa? Siellä on todella kalliit hinnat esimerkiksi Prismaan verrattuna.

Vierailija
24/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo ole einestuotteita? Syövätkö varakkaat tuollaista einesmättöä eivätkä tee itse ruokaa? 

Vierailija
25/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Köyhät sen sijaan tuhlaavat vähäisetkin rahansa lähikauppaan ja valittavat kun rahat ei riitä.

Köyhän ja varakkaan ero on juuri tässä. Varakas ei lähtökohtaisesti törsää.

Alepa on lähikauppa ja kallis sellainen ja suppea valikoima. Esimerkiksi parsakaalissa saattaa olla yli 2 € suurempi kilohinta kuin toisessa kaupassa.

Vierailija
26/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo ole einestuotteita? Syövätkö varakkaat tuollaista einesmättöä eivätkä tee itse ruokaa? 

Ne ovat mitä tahansa vanhenemassa olevia elintarvikkeita, paitsi ei yleensä hevi-osaston tuotteita. Ihan maustamatonta kokolihaa ja kalaa voi olla laputettuna.

Vierailija
27/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä tuo ei ole mikään rahakysymys, vaan kyse on nimenomaan ekologisuudesta. En halua, että syömäkelpoista ruokaa joutuu roskiin.

Vierailija
28/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikeasti köyhä opiskelija enkä osta -60% tuotteita kuin harvoin. Tulee halvemmaksi tehdä itse kuin ostaa valmisruokia ja salaatteja ja leipiä -60% hinnalla (mitä ne -60% tuotteet yleensä on) Lisäksi on esim. halvempaa ostaa broilerinkoipia normaalilla hinnalla kuin fileesuikaleita -60%

Vierailija
29/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko niin, että rikkaat saa mennä ostamaan aletuotteita vasta 21:30 ?

Vierailija
30/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Köyhät sen sijaan tuhlaavat vähäisetkin rahansa lähikauppaan ja valittavat kun rahat ei riitä.

Paitsi yleensä varakkaat ovat juuri niitä, joilla on 30 000e autot ja 300 000e omakotitalot. Itse luokittelen tuon törsäämiseksi. Kukin laittakoon rahansa mihin huvittaa.

Mutta miksi varakkaasta on tullut niin varakas, että hänellä on varaa asuntoon ja autoon?

Vierailija
31/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat mitä tahansa vanhenemassa olevia elintarvikkeita, paitsi ei yleensä hevi-osaston tuotteita. Ihan maustamatonta kokolihaa ja kalaa voi olla laputettuna.

En syö lihaa enkä kalaa. Olen kasvissyöjä.

Vierailija
32/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tuoretta mutta halvempaa.

Vierailija
33/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut eläkkeelle jäätyäni piipahtaa iltalenkillä tuossa ääsmarketissa tien toisella puolen. 😇 Ostan, jos tarpeellista löytyy.

Vierailija
34/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka 2000 ja tuohon aikaan olen nukkumassa. Että jaksan herätä aikaisin aamulla.

Heräätkö klo 4.00 vai aiemmin?

Vierailija
35/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikeasti köyhä opiskelija enkä osta -60% tuotteita kuin harvoin. Tulee halvemmaksi tehdä itse kuin ostaa valmisruokia ja salaatteja ja leipiä -60% hinnalla (mitä ne -60% tuotteet yleensä on) Lisäksi on esim. halvempaa ostaa broilerinkoipia normaalilla hinnalla kuin fileesuikaleita -60%

Broilerin koipireisi on tosiaan pari euroa kilo, mutta siitä on 88 % varsinaista broileria, kun ne kaikki vedet ja liäainesörsselit otetaan pois, ja siitä 88 %:sta vielä iso osa on luuta ja nahkaa ja jänteitä, joista on tyhmää maksaa, ellei  niitä sitten hyödynnä. Fileesuikaleita en tosin itsekään osta, koska ne eivät ole juuri sen parempia, mutta todellakin ostan fileepihvejä aina kun ovat -60 %. Ne ovat 100 % lihaa - ei lisäaineita, ei lisättyä vettä, ei nahkaa, ei luuta, ei jänteitä.

Vierailija
36/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tossa on?

Vierailija
37/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna on ilmeisesti vapaapäivä.

Vierailija
38/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuore ruoka kiinnosta? Onko vanhassa ruuassa muutakin parempaa kuin hinta? 

Vierailija
39/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Jouduin syöpähoitojeni aikana käymään kävellen lähikaupassa, koska en heikkouteni vuoksi jaksanut lähteä edullisempaan liikkeeseen.

Jo bussiin nouseminen oli tuskallista pahimman anemian aikana.

Kiitän antamastasi kommentista ja toivon, että pääset joskus kokemaan vastaavan tilanteen.

Tuossa tilanteessa joku kauppahalli24, tms. olisi ollut halvempi vaihtoehto kuin siwa. Tietenkään et tajunnut sitäkään asiaa.

Vierailija
40/94 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuore ruoka kiinnosta? Onko vanhassa ruuassa muutakin parempaa kuin hinta? 

Totta kai tuore ruoka on parempaa, mutta onko päivää aiemmin ostettu yli 2,5 kertaa parempaa? Minusta ei ole.