Mikä iloisissa ja puheliaissa naisissa ärsyttää miehiä?
Olen iloinen ja tykkään jutella, mutta myös kuunnella.
En ymmärrä miksi osa miehistä suorastaan inhoaa. Se toinen osa taas onneksi rakastaa. Tuntuu, että ärsytän 3/5 osaa miehistä. Mistä voi johtua?
En kuitenkaan ole jatkuvasti äänessä.
Kommentit (27)
Saman olen huomannut muissakin kaltaisissani naisissa. Miesten ilmeet ja viestintä ovat torjuvia ja ylenkatseisia.
Olen 27-vuotias ja ihan kivannäköinen, mutta tämä käytös toistuu miesten iästä riippumatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juttujen taso. Korvaa määrä laadulla
Usein nämä mulkoilijamiehet ovat itse kaikista puheliaimpia, ja heitä näyttää harmittavan hetket, kun oma ääni ei kuulu.
Itse otin hiljaisen miehen, joka oli täysin ihastunut minuun :) Yhdessä 15 vuotta.. Ja on mieskin alkanut puhumaan.
Pirtsakat ja räväkät naiset ovat hirvittäviä. Ei kenenkään miehen tarvitse kestää sellaista, ja sellaisia miehiä, joilla on sellainen nainen, säälitään yleisesti.
Naisten pitää hymyillä ja nauraa miesten jutuille.
Nainen joka on itse äänessä ja pahimmassa tapauksessa hauska, vie miesten esiintymistilaa JA saa yleisön puolelleen.
Etkös ole vielä oppinut, että suurin osa miehistä ei tätä siedä?
Siksihän naiskoomikoitakin inhotaan niin hartaasti ja yleisesti.
Mulla sama. Yritän puhua mistä vaan niin suurimmalta osalta saa vaan ilkeitä katseluita, hymähtelyä ja valitusta. Yhteiskunta, päivän polttavat aiheet yms. mutta mikään ei kelpaa. Sitten jos olen hiljaa niin valitetaan kun pidän kuulemma mykkäkoulua. Mikään tunnu olevan hyvä.
Empä itse ainakaan noin suhtaudu. Päinvastoin olisi mukava tavata sinunlaisesi :)
M35
Nooo. Minä olen nainen ja heterosellainen ja kierrän kaukaa ap:n tapaiset puhekoneet ja kikatusautomaatit. Siis en naisena_kaan_ jaksa sellaisia.
Ap on rasittava, ärsyttävä tyyppi. Yritä vähän hillitä sitä sisäistä kälätyskonettasi. Saat ehkä enemmän kavereitakin.
Riippuu aika paljon siitä juttelun sisällöstä. Onko se mielekästä, vai tyhjäpäistä kätkätystä ja kikattelua?
Yleensä kyllä pidän puheliaista naisista, ahdistaa jos keskustelun eteneminen on kokonaan omilla harteilla.
Se ei ole suomalainen normi. Ulospäinsuuntautunutta naista pidetään helposti kevytkenkäisenä, tyhmänä tai pinnallisena tapauksena. Itse kyllä tykkään kun nainen on iloinen ja ulospäinsuuntaunut varsinkin jos hän on samalla kiltti ja kaunis.
Nämä "iloiset ja puheliaat" tuppaavat olemaan näitä räväköitä, lihavia,lyhythiuksisia, silmälasipäisiä tätejä.
Mitä hittoa? :D Enpä ole itse huomannut lainkaan. Olen itse puhelias, iloinen ja nauravainen, ja tämä yleensä on vedonnut mieheen kuin mieheen työkavereista baarissa tavattuihin. Ehkä juttujesi tasossa on tosiaan parantamisen varaa...
Ap:n kaltaiset tyypit olemuksellaan oikein hierovat nuorten naisten elämän helppoutta meidän tavismiesten naamaan. Ärsyttää, kun itse miehenä joutuu taistelemaan jokaisesta asiasta.
Ihmisellä on kaksi korvaa ja yksi suu ihan syystä.