Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puiden Aihe Vapaa.

Puiden Ystävä ov.
02.01.2018 |

Täällä on kivien Aihe Vapaa-ketju, niin minä perustan saman ketjun puillekin, että ne eivät tuntisi oloaan syrjityksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kostea maa täällä Helsingissä ja että kun tuulisi kovaa niin kaatuisin varmasti juuriltani maahan.

Vierailija
2/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin tiputtamaan kaikki lehteni syksyllä ja naapurin kateellinen kuusi väittää, että näytän nyt jotenkin vanhemmalta ja kuivemmalta ilman ylimääräistä lehtimassaa. Kehtasi vielä arvostella, että karistetut lehdet tulevat takaisin jo kesään mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan lauta.Voi kun saisin kasvatettua pari pahkaa.

Vierailija
4/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jäi vain kanto, kun Virtaset tartti joulukuusen

Vierailija
5/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hirveä tykkylumi painaa joka vuosi oksat alas, tässähän tulee ihan runkovaurioita. Kuulemma sähkölinjojen lähellä ihan karsivat oksia pois, kasva siinä sitten tasapainoiseksi.

Vierailija
6/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas naapuripihalla kiero käkkyrä koreilee jouluvaloissaan. Luulee olevansa niin hieno. Keväällä nähdään kuka on komea, se matala risukko vai minä komea salava.

Vierailija
7/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lentää kohta mahlat.

Vierailija
8/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivut taas ulisevat tuulessa valittaen sitä, kun siitepöly ei lennä tarpeeksi pitkälle. Kehittäisivät itseään vähän. Minäkin olen komea tammi ja kaikki korkeista tasoista haaveilevat automaattisesti valitsevat minut, jos vaikka haluavat pöytää tai mitä vain. Maailmassa ei katsokaas muuta olekaan kuin erilaisia tasoja ja meikäpuulle se vain sopii, terhojani himoitsevat kaikki, maa ja taivas.

Vierailija
9/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kaveria kaatui vähän aikaa sitten. Suru on suuri. Meitä on Töölössä muutenkin vähän :(

On ikävä äitiä, jonka taimesta minut tänne tuotiin. Haluaisin takaisin maalle. Mitä sinne Nurmijärvelle kuuluu?

Vierailija
10/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, kun kolottaa kylkeä. Tikka mokoma se hakkaa reikiä pitkin minua, taitaa se joitakin toukkia löytää,että hyvä sikäli. Orava yritti yhteen koloon käpyä ,putosi juurelleni koko käpy. Pian siinä joku havupuu varjostaa kipeitä kupeitani. Ei ole herkkua olla vanha puu.

Vierailija
11/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kävivät kaatamassa mieheni ennen joulua ja veivät hänet mukanaan. Nyt minä seison täällä pimeässä ja kylmässä metsässä ikävöiden häntä, lapsetkin tässä lähistöllä itkevät kun kaipaavat isää kotiin eikä mieheni edes ole ainoa, jonka ihmiset veivät mukanaan, joka vuosi ennen joulua ihmiset kaatavat tästä metsästä ennen joulua kymmeniä kuusia vain siksi, että saavat siitä koristeen kotiinsa pariksi viikoksi. Niin minulle kertoi naapurissa asuva iso petäjä. Kesällä ihmiset tulevat myöskin tänne metsään ja kaatavat paljon meitä puita täältä, tästäkään metsästä ei ole enää kuin puolet jäljellä siitä, kun minä täällä aloin itämään siemenestä. Ehkä me puut joskus vielä saamme kostaa ihmisille heidän tekonsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan