Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako jollain eroperosessi nyt, kun loppuvuoden juhlat on juhlittu?

Vierailija
02.01.2018 |

Itsellä alkoi heti pyöriä taas eroajatukset. Vapailla ja pyhinä ei jaksa miettiä, mutta nyt taas ahdistaa koko suhde 😑

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähs, eroprosessi

Vierailija
2/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperit tulostettu ja allekirjoitettu. Huomenna viedään. Tässä vielä ehtii kesähäät saamaan uuden kanssa kun nopeasti toimii. Ja syysvauvan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma mutta erittäin vakavassa harkinnassa on. 

Miten nämä pyhät ja juhla-ajat aina muistuttavatkin kuinka äärettömän erilsisia olemme. Ja joo, emme mitenkään vahvista toisiamme. Pidän juhlien laittamisesta, vaikka en mitenkään suureellisesti juhlikaan. Mies ei voi sietää mitään juhlia, hän on aina aivan hirvittävän herkkä suuttumaan ja meidän nuorisokin sen huomaa. Olen perheessä ainoa aikuinen, jonka puoleen uskaltavat kääntyä asiassa kuin asiassa. Jopa, onko meillä leipää (tms) kysymys on liian hurja isälle esitettäväksi...

Tässä uuden vuoden pyhinä jo oli kurkua myöten täynnä jatkuvaa isoon ääneen kiroilua ja stressaamista. Onneksi lähti töihin.

Vierailija
4/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaiken lomastressin jälkee tekee mieli heittää ukko suohon ja lähtee etsimään paremmin käyttäytyvää ihmistä rinnalle.

Vierailija
5/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen kesään, kun nuorin lähtee armeijaan. Sitten on tämä projekti päätöksessään ja loppuu yhteiselo! :-D

Vierailija
6/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala, olen onnellisesti naimisissa, mutta se on ilmeisesti yleistä, että uuden vuoden alussa hankkiudutaan eroon toimimattomasta parisuhteesta. Eikä siinä mitään, jos ei toimi niin ei toimi.

Vierailija
7/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä pyhät ja juhla-ajat aina muistuttavatkin kuinka äärettömän erilsisia olemme. Ja joo, emme mitenkään vahvista toisiamme. Pidän juhlien laittamisesta, vaikka en mitenkään suureellisesti juhlikaan. Mies ei voi sietää mitään juhlia, hän on aina aivan hirvittävän herkkä suuttumaan ja meidän nuorisokin sen huomaa. Olen perheessä ainoa aikuinen, jonka puoleen uskaltavat kääntyä asiassa kuin asiassa. Jopa, onko meillä leipää (tms) kysymys on liian hurja isälle esitettäväksi...

Tässä uuden vuoden pyhinä jo oli kurkua myöten täynnä jatkuvaa isoon ääneen kiroilua ja stressaamista. Onneksi lähti töihin.

Jos lapsesi pelkäävät puhua isälleen, annan sinulle neuvon jota luultavasti et kuuntele vaan vedät herneen nenään. Lopeta itsesi murehtiminen ja keskity lapsiisi. Sinä olet aikuinen ja pärjäät, lapsesi ovat isänsä armoilla. Itselleni jäi tuollaisesta isästä loppuelämän vaivaksi paha sosiaalisten tilanteiden pelko. Enkä anna äidilleni anteeksi että hän ei auttanut minua.

Vierailija
8/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsesi pelkäävät puhua isälleen, annan sinulle neuvon jota luultavasti et kuuntele vaan vedät herneen nenään. Lopeta itsesi murehtiminen ja keskity lapsiisi. Sinä olet aikuinen ja pärjäät, lapsesi ovat isänsä armoilla. Itselleni jäi tuollaisesta isästä loppuelämän vaivaksi paha sosiaalisten tilanteiden pelko. Enkä anna äidilleni anteeksi että hän ei auttanut minua.

Olet oikeassa. Oireitakin on valitettavsti jo havaittavissa.  En vaan ole osannut niitä tuohon pölvästiin yhdistää.

Vierailija
9/9 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ero on jo selvä. Tietty moni asia vielä kesken, kun lapset alaikäisiä, mutta lopullinen avioero tuli päätökseen loppuvuodesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan