Mies ei halua erota, mutta ei halua olla aina kanssasi
Onko ihan tyhmää antaa miehelle aina vaan uusi mahdollisuus... Olen koittanut erota, koska en saa suhteessa tarpeeksi huomiota miehen kiireiden vuoksi. Miehelläni on työkiireitä ja on aika ajoin viikkojakin työmatkalla. Tämän lisäksi hänellä on luonne jossa haluaa ladata akkujaan olemalla yksin. Minä taas tarvitsen huomiota ja olen valmis perustamaan perheen.
Mieheni ei halua erota ja haluaa aina vaan uuden mahdollisuuden, koska kuulemma rakastaa.
Miksi rakastunut mies ei halua muuttaa yhteen tai olla kaikkea vapaa-aikaa kanssani?
Miten tiedän, että onko hän tosissaan?
Onko ihan tyhmää laittaa testi päälle ja katsoa miten hän veisi suhdettamme eteenpäin kun aikaisemmin minä olen se joka suunnittelee milloin nähdään...
Vai tulisiko se varmuus minulle, jos hän oikeasti rakastaa?
Miten rakastunut mies käyttäytyy? 
Minulla on edellisestä liitosta neljässluokkalainen tytär ja eksäni kanssa hyvät välit.
Kommentit (24)
kynsilakka30 kirjoitti:
Lisäisin kyllä tuohon, että älä nyt ihmeessä ole joka kerta tavoitettavissa, kun hän haluaa nähdä vaan hänenkin pitäisi joutua odottamaan vuoroaan ja sietämään sitä, että sinulla on oma elämä, johon ei voi singahdella silloin kun huvittaa.
Tuossa voi mennä siihen, että sinä kärsit ja menee ikä ja terveys ennen kuin pääsette näkemään tai sitten jos mies on oikeasti rakastunut, hän korjaa liikkeensä hyvin nopeasti.
Todella hyvä pointti. Kyllä mulla tekemistä piisaa, mutta nyt oon vaan järkevästi koittanut tehdä kaikki ne minun omat juttuni sillonku mies on poissa ja oon aina järkännyt vapaata meille. Seki muuttuu nyt, en enää suunnittele asioita hänen kalenterin mukaan kun hän ei suunnittele mun kalenterin mukaan omiaan.
Tuo on ihan oleellinen testata. Jos mies ei terästäydy tuohon, jätä heti. Jos terästäytyy, kuulostele, onko kyseessä aito ja pysyvä tunne vai joku kilpailuvietin ja uudelleenvalloittamisen tarve.
kynsilakka30 kirjoitti:
Lisäisin kyllä tuohon, että älä nyt ihmeessä ole joka kerta tavoitettavissa, kun hän haluaa nähdä vaan hänenkin pitäisi joutua odottamaan vuoroaan ja sietämään sitä, että sinulla on oma elämä, johon ei voi singahdella silloin kun huvittaa.
Tuossa voi mennä siihen, että sinä kärsit ja menee ikä ja terveys ennen kuin pääsette näkemään tai sitten jos mies on oikeasti rakastunut, hän korjaa liikkeensä hyvin nopeasti.
Todella hyvä pointti. Kyllä mulla tekemistä piisaa, mutta nyt oon vaan järkevästi koittanut tehdä kaikki ne minun omat juttuni sillonku mies on poissa ja oon aina järkännyt vapaata meille. Seki muuttuu nyt, en enää suunnittele asioita hänen kalenterin mukaan kun hän ei suunnittele mun kalenterin mukaan omiaan.
Täällä mies ensin mussutti jotain, ettei ala kuunnella mitään ehtoja (luuli varmaan, että alan taas uikuttaa hänen paljoista meneoistaan). Totesin sitten vaan, että jos haluaa erota ilman jäähyväisiä ja keskustelua niin minä en voi sille mitään. Jäi sitten kuuntelemaan kuitenkin ja jopa puhuikin. Vedin rajan sille, etten ole aina hänen käytettävissään, kun hän on saatavilla. Nyt sitten ikävä sinua-viestiä pukkaa...
Joo, lopetan uikuttamisen ikävästä ja valittamisen hänen typeristä omista menoista.
Nyt on ihan sama mitä tapahtuu, koska jätin hänet ja hän halusi yrittää vielä parantaa tapansa. Ite en jaksaisi enää millään odottaa ja yrittää yksinään, niin otan nyt eri linjan. Annoin periksi, koska olen rakastunut vaikka tuntuu että hän ei tuosta muuksi muutu. Kaikki yhdessävietetty aika on ihanaa, mutta sitä on niin vähän.
Mulla on aika paljon vientiä, niin otan nyt askeleen kohti vapautta ja ehkä viaton flirtti muiden kanssa ei tee pahaa.
Tuossa voi mennä siihen, että sinä kärsit ja menee ikä ja terveys ennen kuin pääsette näkemään tai sitten jos mies on oikeasti rakastunut, hän korjaa liikkeensä hyvin nopeasti. [/quote]