Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleisesti ottaen naiset eivät kiinnostu introverteistä miehistä

Vierailija
02.01.2018 |

Ja yksi syy tähän on se että miehen ulospäinsuuntautunut käyttäytyminen viestii itsevarmuutta - ja sitä, että mies osaa ottaa ohjat myös makuuhuoneessa. Tämä on hyvä tiedostaa. Jos olet sosiaalisesti hiljainen ja passiivinen, miten nainen voisi tietää sinun kykenevän olemaan aktiivinen ja jopa dominoiva rakastaja?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut ajatustakin ulospäinsuuntautuneesta miehestä puolisona. Enkä haluaisi makuuhuoneeseen minua dominoivaa rakastajaa.

Vierailija
2/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, introverttiudella ei ole mitään tekemistä syrjäänvetäytyvyyden kanssa. Introverttius tarkoittaa sitä, että sosiaaliset tilanteet vievät energiaa ja vastapainoksi tarvitsee latautumisaikaa. Itse satun olemaan ulospäinsuuntautunut introvertti.

Mutta joo, yleensä ihmisessä pitää olla jotakin vetoavaa, että hänestä kiinnostutaan. Jos vain seisot nurkassa, etkä avaa suutasi, niin ei kukaan sinusta kiinnostu. Ujoudesta voi myös oppia pois, mutta se tarkoittaa epämukavuusalueelle siirtymistä.

En myöskään tykkää siitä, että ap yleistää, mitä naiset haluavat makuuhuoneessa. Jokainen nainen on yksilö. Kaikki eivät halua alistua miehelle makuuhuoneessa, kaikki eivät myöskään ole kinkyjä. Jokaisen tehtävä on etsiä kumppaneita, joiden makuuhuonemieltymykset sopivat omien kanssa yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää hölöttävistä miehistä. Käytäntö on opettanut, että ne parhaat on itse asiassa aika hiljaisia, itsekseen viihtyviä.

Vierailija
4/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se taitaa olla, ja toisinpäin eli miehet kiinnostuvat introverteistä naisista. ;)

Vierailija
5/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää hölöttävistä miehistä. Käytäntö on opettanut, että ne parhaat on itse asiassa aika hiljaisia, itsekseen viihtyviä.

totta kai sä saat olla hiljainen, jos sulla on näyttöä kyvyistäsi. jos olet vaikkapa huippukiekkoilija, saat jopa itkeä!

Vierailija
6/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
8/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsosiaalinen introvertti ja pidän sitä itsestäänselvänä, että naiset kiinnostuu oikeasti vaan niistä huumorimiehistä jotka on aina äänessä. Onhan minuunkin tosin joskus osoitettu kiinnostusta, mutta ei se kauas ole vetänyt kun tuo ominaisuuteni alkoi ottamaan naista pian aivoon. Kerran jopa kuulin, kun puhuivat keskenään meikäläisestä "se olisi muuten hyvä mutku niin sisäänpäinkääntynyt". Minkäs teet.

Vierailija
9/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta se on paljon enemmän kiinni. Supliikki ja sosiaalinen mies ei naista kiinnosta, jos miehellä ei ole rahaa tarpeeksi eikä halua mennä tienaamaan enemmän rahaa.

Vierailija
10/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä introverttikin mies kelpaa, kunhan ryhdistäytyy sen verran että tavoittelee ja yrittää hurmata mut. Miehen kuuluu saada naisen tuntemaan itsensä feminiiniseksi, minäkin haluan saada miehen tuntemaan itsensä maskuliiniseksi. Jos mies ei tavoittele, niin saa mun puolesta jäädä naisettomaksi. Minä en rupea tavoittelemaan ketään miestä koskaan, se ei ole naisten tehtävä. Suomalaiset miehet eivät vaan tavoittele, eivätkä halua saada naista tuntemaan itseään feminiiniseksi, siinä ongelma. 

Vierailija
11/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä yleistyksiä. Miksi millään muulla on väliä kuin sillä mistä kiinnostuu se ihminen josta on itse kiinnostunut?

Vierailija
12/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä yleistyksiä. Miksi millään muulla on väliä kuin sillä mistä kiinnostuu se ihminen josta on itse kiinnostunut?

Mielikuvituksettomia trolleja nämä vaan on. Ei vältä muusta kuin että saisi väittelyn aikaiseksi.

Vierailija
13/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverteillakin on mahdollisuus, jos pelaavat vaikka online-pelejä. Siinä pelaamisen sivutuotteena on syntynyt tuhansia parisuhteita ihan itsestään. Unohtakaa deittipalstat.

Vierailija
14/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä introverttikin mies kelpaa, kunhan ryhdistäytyy sen verran että tavoittelee ja yrittää hurmata mut. Miehen kuuluu saada naisen tuntemaan itsensä feminiiniseksi, minäkin haluan saada miehen tuntemaan itsensä maskuliiniseksi. Jos mies ei tavoittele, niin saa mun puolesta jäädä naisettomaksi. Minä en rupea tavoittelemaan ketään miestä koskaan, se ei ole naisten tehtävä. Suomalaiset miehet eivät vaan tavoittele, eivätkä halua saada naista tuntemaan itseään feminiiniseksi, siinä ongelma. 

Anteeks kun sanon että sinä olet tyhmä ja sellaiseksi jäät.

Vierailija
15/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olis sulle ottaja. Voin nussia sua joka rööriin all night long. Ja sit pyyhin spermaisen k.yrpäni sun verhoon. Joko tuntuu feminiiniltä?

Vierailija
16/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella olen mielestäsi tyhmä?

Vierailija
17/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahasta se on paljon enemmän kiinni. Supliikki ja sosiaalinen mies ei naista kiinnosta, jos miehellä ei ole rahaa tarpeeksi eikä halua mennä tienaamaan enemmän rahaa.

Tuota selittävät aina käytöstavattomat luonnehäiriöiset luuserit ja ovat väärässä. Käytös ja luonne merkitsevät paljon enemmän kuin varallisuus.

Vierailija
18/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverteillakin on mahdollisuus, jos pelaavat vaikka online-pelejä. Siinä pelaamisen sivutuotteena on syntynyt tuhansia parisuhteita ihan itsestään. Unohtakaa deittipalstat.

Tämäkin vaatii, että pelataan niitä naisten suosimia pelejä, kuten World of Warcraft tai Second Life jotka sisältää sitä joutenoloa ja lässytystä. Valtaosa miehistä kun tykkää niistä suoran toiminnan räiskinnöistä missä ei paljoa höpötellä kun laitetaan vaan luotia toisen silmien väliin.

Vierailija
19/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella olen mielestäsi tyhmä?

Tuolla asenteella sä missaat todella monta helmeä.  Unohda kissa-ja hiirileikki ja lähesty ihmistä ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Noi Cosmon opit on niin  pois jo  muodista.

Vierailija
20/75 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti naiset epäilemättä kiinnostuvat niin introverteistä kuin ekstroverteistäkin.

Mutta kun huomioidaan nämä seikat:

- miehessä seksikästä on sosiaalinen status

- enemmistö naisista haluaa olla tavoiteltavana ja valloitettavana, miehen valloittaessa ja metsästäessä

- n. 95% naisista on enemmän tai vähemmän alistuvia seksissä, ja suosivat miehiä joiden käytös viestii dominanssista

...huomaammekin miksi enemmistö suosii ekstroverttejä.

Jälkikäteen asia perustellaan samanlaisuus-erilaisuusperiaatteella. Siis:

"Haluan sosiaalisen miehen koska olen itsekin sellainen, samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä"

"haluan sosiaalisen miehen koska olen itse ujo ja syrjäänvetäytyvä, vastakohdat täydentävät toisiaan"