Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvinkään nuoriso

huolestunut
02.01.2018 |

Hyvinkään nuorison touhu jotain aivan järkyttävää tuolla kauppakeskus Willan tiloissa. Tekopeniksiä lentelee ja 10 vuotiaat lapset polttavat tupakkaa. Autojakin potkitaan paskaksi. Eivätkö näiden Willassa pyörivien lasten vanhemmat tiedä asiasta vai eikö heitä vain kiinnosta. Eikö kukaan puutu asiaan?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aivan samaa olen nähnyt tätä touhua monena päivänä ja mitä nämä lapset ajattelevat. Ne tekopenikset ovat hyöty käyttöön itsekin tarvitsisin ja mistäköhän äidin kaapista ne on löytynyt

Vierailija
2/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä. Hyvinkäällä on jotain synkkää, todella synkkää.

Noiden säätäjien vanhemmat olivat kasarilla teinejä. Ei ole omena kauas puusta pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkää on kamala paikka. Siellä ei ole mitään, se on tyhjä ja kolkko. Siellä on vain se Willa, joka sekin on epäonnistunut. Erittäinkin epäonnistunut ostoskeskuksena. Yhtä tyhjä ja kolkko kuin Hyvinkää. Hyvinkää ei hengi yhtään mitään. Ei ihme, että nuoriso voi huonosti, kun joutuu lorvailemaan jossain Willassa.

Vierailija
4/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopunaikana lapset ovat kurittomia ja käyvät vanhempiaan vastaan. Samoin naiset ottavat valtaa itselleen

Vierailija
5/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11wee kirjoitti:

Voi vittu teijänkaa mitä ite teitte nuorena? Paskoitte paikat ja poltitte metsiä antakaa mun nauraa teille

Puhu vain itsestäsi. Normaalit ihmiset käyvät koulua ja tekevät läksyjä ja esitelmiä ja harjoittelevat ja käyvät harrastuksissa. Ei siinä ole aikaa mihinkään ostoskeskuksiin!

Vierailija
6/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sinä pikkuipana hiljaa kun et mistään mitään ymmärrä...

Vierailija
7/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se Hyvinkään meno ole yhtään sen pahempaa kuin muissa paikoissa, Espoo, Vantaa, Helsinki, Kerava jne. Mutta olen kyllä samaa mieltä, että Hyvinkäällä ei ole minkäänlaista yhteistä henkeä eikä kotoisuutta ja nuoriso ei ehkä ennen näin härskisti/näkyvästi toiminut?

Vierailija
8/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkää on köyhien paikka ja meno sen mukaista.

Vierailija
9/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa kuulla. Omat lapset kavereineen ja serkkuineen ovat juuri 10-14. Toisaalta jo niin omatoimisia ja isoja, mutta kuitenkin vielä lapsia. Sydäntä särkee nuo lapset Willassa.

Vierailija
10/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustaso siellä varmaan aika matala. Tuollainen nuoriso kertoo siitä.

Vierailija
11/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo normaalilta nuorison käytökseltä kuulosta. WTltä sitäkin enemmän.

Vierailija
12/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen samaa havainnut ja 10 vuotiaat siellä tupakalla ja ryyppäämässä. Haloo missä on vanhemmat tämä touhu on älytöntä!

Vierailija
13/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkääläiset vois ympätä tämän ketjun sinne Facebookin Hyvinkääläisten jutut ryhmään. Tiedän parikin tapausta, jotka lukee sitä ja varmasti ovat noiden kullanmurujen lähiaikuisia.

Vierailija
14/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kovin monella vanhemmalla on mahdollisuutta tekemisiä koko ajan valvoa. Ryhmäpaine on varmasti myös vaikuttava asia noissa... Tuntuu että ihmiset tekee asioita pää asiassa paremmuuden vuoksi eikä siksi että itse asiasta nauttisi.

No hei täytyy ymmärtää nuoria :D kaikki pyörii puhelimien yms virtalaitteiden ympärillä, joissainhan nekin on pakko ladata? Äidit haluavat koko ajan yhteyden lapsiinsa kun puhelimet on kerran keksitty. Willassa on lämmin ja pistorasioita, hese on vieressä ja prismasta saa megistä. :D varmasti moni teistäkin ollut tossa uteliaassa kokeilu iässä vetämässä koulun takaisessa metsikössä ekaa tupakkaa. Nyt vaan aika on eri ja seura tekee kaltaisekseen.

Ja olen kuullut että tupakan polttaminen voi vaikuttaa pituuskasvuun ja kehitykseen niin ehkä ne 10 vuotiailta näyttävät ovatkin jo ylä-asteella? Hope so on not

Vierailija
15/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ihan oikeaa nuorisoa vai kolmekymppisen näköisiä hieman ruskeampia nuoria?

Vierailija
16/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä?

Eikös Hyvinkäällä ole Koneen tehdas? Mitenkäs siellä tuollaista :/

Vierailija
17/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ihan oikeaa nuorisoa vai kolmekymppisen näköisiä hieman ruskeampia nuoria?

Kyseessä on lapsia, siis ihan n. 10 vuotiaita suomalaisia lapsia.

Ehkä joidenkin perheessä voi äidillä olla lapsia kaiken värisiä.

Vierailija
18/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestunut kirjoitti:

Hyvinkään nuorison touhu jotain aivan järkyttävää tuolla kauppakeskus Willan tiloissa. Tekopeniksiä lentelee ja 10 vuotiaat lapset polttavat tupakkaa. Autojakin potkitaan paskaksi. Eivätkö näiden Willassa pyörivien lasten vanhemmat tiedä asiasta vai eikö heitä vain kiinnosta. Eikö kukaan puutu asiaan?

Vai sellaista. Olen pitänyt Hyvinkäätä yhtenä vaihtoehtona mihin voisin perheeni kanssa muuttaa, mutta pudotanpa sen listalta. Kahden teinin äitinä asuinpaikan pitäisi olla rauhallinen ja nuoriso suht järkevää.

Vierailija
19/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä noi willapennut on ihan kamalia hyi helvetti

Vierailija
20/32 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi asua Hyvinkäällä? Ja miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi