Mieheni hieroo siskonsa hartioita? onko liian intiimiä
Itselleni ei tulis mieleenikään pyytää isääni tai veljeäni hartioitani ja selkääni hieromaan. Tuntuis jotenkin perverssiltä.
Kommentit (25)
Tuli tästä mieleen kun kaverin (joka on hieroja, kuten minäkin) uusi miesystävä ehdotti kaverilleni että hän hieroisi vain naisia. On kuulemma liian intiimiä jos nainen hieroo miestä eikä kukaan mies kuulemma voi käydä naishierojalla ilman taka-ajatuksia. Homma kärjistyi sitten siihen, että mies saattoi kyttäillä kaverini työpaikan ikkunoiden takana ja yritti bongailla minkälaisia asiakkaita siellä kävi. Suhde loppui aika nopeasti, ihme ja kumma.
Sama mies totesi minulle, että olen kamala tyttöystävä kun kehuin toista miestä komeaksi vaikka olen parisuhteessa.
Hyväntahtoinen kosketus lähentää ja lujittaa ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Käydään porukalla ihan nakuina saunassa veljen kanssa. Ollaan varmaan pervoja. Iik. Mihin pöpilään voi ilmoittautua. Meiän miehet ja vaimot on kyllä mukana saunomassa, ei ne varmaan kehtaa sanoa mitään.
Mutta jos kävisitte kahdestaan, niin ollaan harmaalla alueella.
Mieheni hieroo maksua vastaan vieraita miehiä, naisia ja jopa lapsia. ..apuaa, onkohan se ihan pervo!
Isäni on hieronut hartioitani ja minä hänen. Olemme molemmat aikuisia. On häiriöityneempää liittää siihen ajatus jostain seksuaalisesta viritteestä.