Mieheni hieroo siskonsa hartioita? onko liian intiimiä
Itselleni ei tulis mieleenikään pyytää isääni tai veljeäni hartioitani ja selkääni hieromaan. Tuntuis jotenkin perverssiltä.
Kommentit (25)
Kyllä ainakin me veljeni kanssa hierotaan joskus toistemme hartioita enkä ikinä ole ajatellut, että se olisi intiimiä.
Outo suhde sinulle veljeesi, jos hartioiden hierominen tuntuisi jotenkin perverssiltä kuten sanoit.
Oletpa rajoittunut. Aivan normaalia on hartioiden hieronta ja halaukset sisarusten välillä!
Aloittajalla on likainen mielikuvitus.
Hierooko miehesi siis alastonta siskoaan peniksellään, runsaasti liukuvoidetta käyttäen ? On liian intiimiä. Ja laitonta.
Minun miespuolinen kaveri hieroi hartioitani, olikohan kiinnostunut.
Kyllä mää olen hieronut vaimon siskon jalkapohjiakin eikä tuntunut missään....ainakaan kovin paljoa...
Ainoa perverssi tässä tilanteessa olet sitä, kun näet hartioiden hieromisen intiiminä. Missä oikein kasvoit?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa perverssi tässä tilanteessa olet sitä, kun näet hartioiden hieromisen intiiminä. Missä oikein kasvoit?
Ämericassa?
Miten epävarma pitää olla että ajattelee tuon olevan intiimiä? He ovat sisaruksia!
Vain suomalainen voi kysyä tällaista. Ei tietenkään ole liian intiimiä. Hierovathan mieshierojat naisasiakkaitaankin, onko liian intiimiä?
Ap. Joo pikkusen katoin hitaasti kun yllätin mieheni hieromasta siskonsa hartioita. Minusta se on jotenkin outoa. En oo asiaa aikaisemmin ajatellut, mutta ei kyllä itselleni tulisi mieleenikään pyytää isääni hieromaan mun selkää ja hartioita. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Joo pikkusen katoin hitaasti kun yllätin mieheni hieromasta siskonsa hartioita. Minusta se on jotenkin outoa. En oo asiaa aikaisemmin ajatellut, mutta ei kyllä itselleni tulisi mieleenikään pyytää isääni hieromaan mun selkää ja hartioita. Hyi helvetti.
Olen minäkin äitinä hieronut poikieni hartioita, kun ovat liikaa koneella istuneet opiskelujensa takia. Ihan normaalia perheenjäsenten hommaa, että joutuu toisten niskajumeja kuntouttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sä pilasit provos, kyllä sä opit vielä hillitsemään, harjotusta harjotusta.
Häh? Aattele, jotkut tekee sitä jopa ihan työkseen. Hieroo toisten hartioita.
Ap. Ja mulla ainakin selän ja hartioiden hieronta rentouttaa mutta samalla kiihotun siinä joskus vähän, mutta en aina. Sen takia se ehkä tuntuu pervolta..
Sulla itselläs on likainen mielikuvitus. Jos peset vauvan pyllynkin, niin mietitkö silloin jotain irstasta?
Käydään porukalla ihan nakuina saunassa veljen kanssa. Ollaan varmaan pervoja. Iik. Mihin pöpilään voi ilmoittautua. Meiän miehet ja vaimot on kyllä mukana saunomassa, ei ne varmaan kehtaa sanoa mitään.
No ei ole liian intiimiä.