Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Magnesium ihmelääke uniongelmiin"

Vierailija
02.01.2018 |

Lueskelimpa tätäkin palstaa ja joku neuvoi ottamaan unettomuuteen magnesiumia ja meikähän haki sitä apoteekista ja illalla pistin kaks summuun ja vettä päälle ja sitte menin "nukkumaan". Ei tullu uni. Parin tunnin päästä tää magnesiumi alkoi vaikuttaan, muttei laisinkaan unettavasti vaan vessassa sain laukata koko yön. Pytyn reunatki oli niin paskasa, että harjalla sain jynssätä melkoisesti ja kloriittia meni puoli pulluva. Että kiitti vaan neuvosta !

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua magnesiumsitraatti on auttanut. Otan sitä melatoniinin kanssa puolitoista tuntia ennen nukkumaanmenoa. Saan nykyään näin n. 6-7 tunnin yöunet. Ei ole ulostusvaivoja ollut. Syötkö muuten sitten miten, jos on tuollaisia ongelmia?

Vierailija
2/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDD No hyvä että suolesi ainakin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostit magnesiumsitraatin sijaan halvempaa magnesiumoksidia, niin en ihmettele lopputulosta. Se ei nimittäin imeydy vaan tulee räjähteenä ulos.

Vierailija
4/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia monet käyttää ummetuksen hoitoon, joten aika arvattavissa oli tuo reaktio....

http://terveyskirjat.fi/magnesium-auttaa/

Mä suosittelisin ihan vaan melatoniinia, yhdessä riittävän ulkoilun ja iltojen nettipaaston ohella. Kännykällä/netissä notkuminen valvottavat!

Vierailija
5/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole sama, missä muodossa magnesiumia syödään. Magnesiumoksidi toimii lähinnä ulostuslääkkeenä, sitraatti imeytyy paremmin.

Vierailija
6/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, eli missä muodossa se sun magnesium on?

Vierailija
7/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua magnesiumsitraatti on auttanut. Otan sitä melatoniinin kanssa puolitoista tuntia ennen nukkumaanmenoa. Saan nykyään näin n. 6-7 tunnin yöunet. Ei ole ulostusvaivoja ollut. Syötkö muuten sitten miten, jos on tuollaisia ongelmia?

Magnesium löysyttää kakkaa, etkö sä sitä tiennyt. Varsinkin magnesiumkloridi.

Vierailija
8/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua magnesiumsitraatti ei auttanut nukkumaan paremmin.

Vierailija
9/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla ei auta uniongelmiin mitään. Mutta ummetuslääkkeenä tosiaan varsinkin tietyt magnesiumyhdisteet on erittäin tehokkaita joten ainakin herkkämahainen saa varautua ripuliin.

Vierailija
10/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa on se melatoniini, joka auttaa nukahtamaan. Magnesium ei mikään unilääke ole.

Vierailija
11/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla ei auta uniongelmiin mitään. Mutta ummetuslääkkeenä tosiaan varsinkin tietyt magnesiumyhdisteet on erittäin tehokkaita joten ainakin herkkämahainen saa varautua ripuliin.

Höh, miksei mulla toimi edes sillä tavalla? Olisi oikein toivottava sivuvaikutus kovavatsaiselle. magnesiumoksidia olen syönyt.

Vierailija
12/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa on se melatoniini, joka auttaa nukahtamaan. Magnesium ei mikään unilääke ole.

Ei auttanut melatoniini yksinään. Kokeiltu on.

Nykyään auttaa kun otan tuota magnesiumsitraattia ja melatoniinia. Lisäksi syön iltapalaksi banaanikaurapuuroa, jossa on hunajaa ja manteleita. Ehkä nämä kaikki yhdessä sitten auttavat. Kai se on yksilöllistä, mikä auttaa kenenkin uniongelmiin.

Vierailija
13/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään auttaa kun otan tuota magnesiumsitraattia ja melatoniinia. Lisäksi syön iltapalaksi banaanikaurapuuroa, jossa on hunajaa ja manteleita. Ehkä nämä kaikki yhdessä sitten auttavat. Kai se on yksilöllistä, mikä auttaa kenenkin uniongelmiin.

Niimpä. Mun ongelmiin auttas, et lapset ei herättäis jatkuvasti.

Vierailija
14/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Ddd

Vierailija
15/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Mun ongelmiin auttas, et lapset ei herättäis jatkuvasti.

Anna niille sitä magnesiumia.

Vierailija
16/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneessium oksidi näyttäis oleva.

Vierailija
17/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä hyvä valmiste:

https://fi.iherb.com/pr/Doctor-s-Best-High-Absorption-Magnesium-120-Tab…

Taatusti on parempi kuin yksikään Suomessa myytävä valmiste.

Vierailija
19/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä hyvä valmiste:

https://fi.iherb.com/pr/Doctor-s-Best-High-Absorption-Magnesium-120-Tab…

On hyvä valmiste.

Vierailija
20/48 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan