Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hirveä asia teille olisi, jos tulisitte raskaaksi? Antaisitteko lapsen tulla?

Vierailija
02.01.2018 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko mystinen sikiäminen olisi kyseessä, koska miehelle on tehty vuosia sitten sterilisaatio ja itse en petä.

Vierailija
42/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa meillä juuri muutama päivä sitten paljastui yllätysraskaus. Kondomia on kyllä käytetty, mutta ehkä joku niistä on sitten ollut hieman rikki tms?

Todella kahden vaiheilla olen. Toisaalta mikäpä estäisi vauvaa pitämästä, talous ok ja kaikki vauvan jutut löytyy jo valmiiksi. Lapsirakkaita olemme. Mutta toisaalta meillä on jo 4 lasta ja mies oli jonossa steriin...

Aika surullinen olo on nyt, aborttia en halua mutta en tiedä jaksanko enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä moni täällä valitsisi hyvillä mielin abortin. Suomalaiset ovat siis viimeinkin pääsemässä kristinuskon ihmisarvokäsityksistä ja ovat alkaneet ajatella "omilla aivoillaan": siis MINÄ ENSIN ja lapsi on tuote, joka hankitaan oman egon jatkeeksi tai heitetään roskiin, jos sattuu huvittamaan. Tuotteella ei tietenkään ole mitään oikeuksia äitiin ja isään, joten sen voi hyvin hankkia vaikkapa spermapankin avulla - sitten joskus kun on jo muutama abortti tehty osoittamaan omaa itsenäisyyttä ja rohkeutta.

Sitten itketään kun omat teinit ovat kurittomia ja itsekkäitä eivätkä kunnioita vanhempiaan... hah.

Vierailija
44/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveää eli myös minä päätyisin aborttiin. Vaikka olen suht nuori (30v) on minun lapset tehty ja miehen lapset siihen vielä näin uusperheessä päälle, meidän perheelle varsin riittämiin. Olen kyllä sen verran itsekäs etten haluaisi enää kokea vauva- ja pikkulapsiaikoja. Nyt lapset on siis kaikki jo koululaisia. Onneksi ehkäisy on kunnossa.

Vierailija
45/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti on murha, joten pitäisin lapsen tai antaisin adoptioon. Itsekkäät murhaajanaiset täällä taas vauhdissa, Paneminen tärkeämpää kuin ihmiselämä. Hyi.

Sinunko mielestäsi lapsi tulisi pitää, vaikka tuleva äiti olisi seitsemäänkymmentä käyvä? Steriloitu ja vaihdevuodetkin jo ohittanut isoäiti?

Olet aika sairas noiden murha ja panojuttujesi kanssa.

No niin tuo tyyppi ilmeisesti miettii. Mummothan on muutenkin eläkeläisinä kotona, meneehän siinä sivussa muutama pienokainenkin. Samalla kun käy terkkarissa uusimassa omat reuma-, kihti-, ja verenpainelääkereseptit, voi vauvaa käyttää neuvolassa.

Vauva kulkee oikein hyvin siinä rollaattorin etukorissa. Eikös juu?

Vierailija
46/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikionnellinen. Vielä jos saisi lapsen elävänä kotiin niin en muuta pyytäisi. Kuolleen lapsen kun on joutunut synnyttämään ja sen lisäksi monta keskenmenoa kokemaan niin ymmärtää, että pelkkä raskaaksitulo ei vielä takaa sitä että sen lapsen saa.  

Vierailija
47/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain ilveellä tilanteeseen päätyisin, pakko siitä olisi molempien hyvinvoinnin vuoksi loppu tehtävä. Ei näin nuorena opiskelijana, ilman miestä vielä vaikka perheen tuki todennäköisesti olisi.

Vierailija
48/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole enää kohtua, joten jos raskaustesti näyttäisi plussaa, kyseessä olisi kohdunulkoinen raskaus. Sehän taas on vaarallinen tila, joten hakeutuisin heti lääkäriin.

Vierailija
49/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lapsen vastaan, vaikka esikoinen on vasta alle vuoden ikäinen, joten vähän turhan aikaisin olisi tulossa. Aikamoinen ihme olisi kyllä, jos raskaana nyt olisin.

Vierailija
50/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut ikionnellinen jos olisin tullut raskaaksi sivusuhteesta, näin ei kuitenkaan käynyt.😔