Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hirveä asia teille olisi, jos tulisitte raskaaksi? Antaisitteko lapsen tulla?

Vierailija
02.01.2018 |

?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin luultavasti abortin. Olen 32, naimisissa ja tilanne ihan suotuisa lapsen hankkimiselle, mutta kun ei vaan tahdo. Lapsen pitäisi mielestäni syntyä toivottuna.

Vierailija
22/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois paha takaisku, poistoon menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä antaisi. Kumpikaan ei halua lapsia, kummallakin vain määräaikaisia työsopimuksia – eikä kumpikaan tosiaan ollenkaan kaipaa lapsiperhe-elämää.

Vierailija
24/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen, vaikka elämäntilanne ei optimaalinen olisikaan. Lapsi olisi silti erittäin toivottu ja eiköhän me jotenkin pärjättäisi taloudellisestikin.

T. 22 v ensimmäisen vuoden korkeakouluopiskelija

Vierailija
25/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asia olisi. Ollaan oltu ilman ehkäisyä nyt 1v 8kk.

Molemmilla yksi lapsi edellisestä suhteesta, molemmat yläkouluikäisiä. Meilläkin jo ikää, 35v molemmat. Eletään nyt ilman ehkäisyä jos on tullakseen niin tervetuloa. Ollaan oltu kuusi vuotta yhessä, en sitten tiedä olisko ollut helpompaa jos edes pari vuotta aiemmin oltais alotettu mutta elämäntilanne ei vain sallinut.

Vierailija
26/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika tukala tilanne. Miesystävän kanssa oltu yhdessä alle vuoden, molemmat olemme opiskelijoita. Rahaa tai aikaa ei lapselle olisi, toisaalta en pidä lapsista muutenkaan enkä sellaista haluaisi. En vain osaa käyttäytyä lasten seurassa, en edes lapsena osannut. Lapsi ei sopisi elämääni, joten abortti tulisi. Äitini tosin tulee pettymään kun tajuaa ettei saa lapsenlapsia ainakaan minun puolestani

Vierailija
27/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olisin aika ällistynyt. Sterilisaatio tehty kaksi kertaa kohta 9 vuotta sitten. Elämä menis aika lailla ympäri ja uusiksi mutta en silti keskeyttäisi raskautta. Kai sillä tarkoituksensa sitten olisi. Sitäpaitsi me miehen kanssa tykätään kovasti lapsista ja vaikka niitä on jo monta ennestään niin kai tänne vielä yksi joukon jatkoksi mahtuisi.

Vierailija
28/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olisin aika ällistynyt. Sterilisaatio tehty kaksi kertaa kohta 9 vuotta sitten. Elämä menis aika lailla ympäri ja uusiksi mutta en silti keskeyttäisi raskautta. Kai sillä tarkoituksensa sitten olisi. Sitäpaitsi me miehen kanssa tykätään kovasti lapsista ja vaikka niitä on jo monta ennestään niin kai tänne vielä yksi joukon jatkoksi mahtuisi.

Sterilisaatio kahdesti? Miksi?

Vierailija
29/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 39v tänä vuonna. Kaksi alakouluikäistä on jo. Katson olevani liian vanha vauvan äidiksi.

Vierailija
30/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudolta kyllä tuntuisi, olen 62-vuotias ja sukupuoliyhteydessä olen ollut viimeksi n. 10 vuotta sitten. Neitseellinen raskaus olisi, minusta taitaisi tulla julkkis. Mielenkiintoinen ajatus.

Näin minullakin, ikää 56v.

Vierailija
31/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta. Minua on synnytysten jälkeen jouduttu korjaamaan alapäästä. Joten en todellakaan voisi synnyttää, jo raskaus aiheuttaisi paineet arville.

Vierailija
32/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne huono taloudellisesti niin tekis tiukkaa, mutta kyllähän se rakkaudella otettais vastaan..

Vierailija
33/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia missään tapauksessa, ja abortti olisi ainoa vaihtoehto. Ei tarvitsisi miettiä sekuntiakaan.

Vierailija
34/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pian kuukauden ikäinen vauva ja kaksivuotias. En todellakaan halua enää raskaaksi, vaan kaksi lasta ollut meillä aina toiveissa ja se on nyt täyttynyt. Tuntuisi kamalalta tulla raskaaksi uudestaan eteenkin näin pienen vauvan äitinä. Toisaalta myös abortti on ajatuksena kamala. Nyt täytyy miettiä ehkäisyt kuntoon, ettei tämmöistä tilannetta pääsisi vahingossakaan syntymään.

Vierailija
35/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti on murha, joten pitäisin lapsen tai antaisin adoptioon. Itsekkäät murhaajanaiset täällä taas vauhdissa, Paneminen tärkeämpää kuin ihmiselämä. Hyi.

Sinunko mielestäsi lapsi tulisi pitää, vaikka tuleva äiti olisi seitsemäänkymmentä käyvä? Steriloitu ja vaihdevuodetkin jo ohittanut isoäiti?

Olet aika sairas noiden murha ja panojuttujesi kanssa.

Vierailija
36/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sterilisaatio kahdesti? Miksi?

Koska se ensimmäinen petti, klipsi oli irronnut aika pian toimenpiteen jälkeen. Tulin sitten raskaaksi, sain neljännen lapseni ja synnytyksen jälkeen sterilisaatio tehtiin uudelleen ”vanhalla tekniikalla” sitomalla ja katkaisemalla munanjohtimet.

Vierailija
37/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti ehdottomasti. Vaikka meillä onkin miehen kanssa ihan ok rahatilanne ja halutaan kyllä lapsia, mutta ei vielä muutamaan vuoteen. Halutaan keskittyä meihin ja meidän omaan elämään, eikä olla vielä valmiita alkamaan vanhemmiksi. 

Vierailija
38/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortti ehdottomasti. Vaikka meillä onkin miehen kanssa ihan ok rahatilanne ja halutaan kyllä lapsia, mutta ei vielä muutamaan vuoteen. Halutaan keskittyä meihin ja meidän omaan elämään, eikä olla vielä valmiita alkamaan vanhemmiksi. 

Eli ette ole valmiita vanhemmiksi myöskään myöhemmin. Hyväksykää se ja nauttikaa elämästä koko elämänne. Älkää pilatko sitä lapsella.

Vierailija
39/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta enää minulle, mulla on jo yksi teini. Lastentekoiässä toki olisin vielä (33), mutta en pystyisi aloittamaan enää uudestaan kaikkea. Olen mukavuudenhaluinen.

Vierailija
40/50 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin iloinen yllätys. Esikoinen hyvin pieni, mutta keskustellaan seuraavasta. Ainoa ongelma on mun ura, mutta onko koskaan oikeaa aikaa tehdä lapsia?