Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kuolette itse kukin, niin mistä arvelette teitä muisteltavan, kun olitte vielä elossa ja jengissä mukana?

Vierailija
02.01.2018 |

Niin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä naishenkilöstä jää hänen kuoltuaan muistokseni tämän kyseisen naisen anteeksipyytämätön luonteensa ja omien virheidensä tunnustamattomuutensa sekä omien ongelmiensa aiheuttajakseen aivan syyttömien ihmisten perätön syytteleminen.

En voi kuin sääliä tuonkaltaista ihmistä jopa hänen kuolemansakin jälkeen.

Vierailija
2/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinjoo se oli se ihme hiippari joka aina piti samoja vaatteita eikä naista näkynyt koskaan, homo taisi olla."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuka, ei me häntä sillai tunnettu.

Vierailija
4/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mistään. Haluan että kuolemani jälkeen minut unohdetaan kokonaan.

Vierailija
5/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräästä naishenkilöstä jää hänen kuoltuaan muistokseni tämän kyseisen naisen anteeksipyytämätön luonteensa ja omien virheidensä tunnustamattomuutensa sekä omien ongelmiensa aiheuttajakseen aivan syyttömien ihmisten perätön syytteleminen.

Piti olla itsestä eikä jostakusta toisesta. Niin että mitä luulet että sinusta muistellaan?

Vierailija
6/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niinjoo se oli se ihme hiippari joka aina piti samoja vaatteita eikä naista näkynyt koskaan, homo taisi olla."

Meil samit!

Vierailija
7/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, että koet noin.

Toivottavasti sinusta jäisi kaikille

ihmisille hyvä muisto.

Vierailija
8/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengissä mukana? En kai mä ole koskaan ollut, ei mahda kukaan muistaa nytkään.

Vierailija
9/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se jolla oli niitä nopeita autoja ja niistä huolimatta oli aina myöhässä.

Vierailija
10/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani oli hauskoja iltoja. Eikä koskaan tylsää.

Vierailija
11/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen eläväni niin vanhaksi ettei minua kukaan enää muista, kaikki kuolleet jo aiemmin.

Vierailija
12/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti olla itsestä eikä jostakusta toisesta. Niin että mitä luulet että sinusta muistellaan?

Juu, niin pitikin olla, mutta minua ei voi syyttää ainakaan yllämainituista, käänteisesti ajatellen.

En koskaan ole ollut pyytämättä anteeksi, jos olen jotakuta loukannut. 

Olen kylläkin pyrkinyt elämään niin, etten vahingoittaisi ihmissuhteitani perättömin sanoin.

Vierailija
13/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä kuolee kahdesti. Ensimmäisen kerran kun elämä katoaa ruumiista ja toisen kerran kun joku ajattelee sinua viimeisen kerran. Itselläni on tavoitteena, että noiden kahden välillä olisi mahdollisimman lyhyt aika.

Vierailija
14/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut muistavat lapseni vähän hulluna ja hurahtaneena äitinä jota he rakastivat kovasti.

Muista minut tunteneista osa varmasti pudistelee päätään ja sanoo että juu, se originelli.

Toinen osa muistaa originellina mutta hauskana ja mukavana ihmisenä.

Loput sitten jotka muistaa, sanoo että mitään ei menetetty kun meni ja heitti hohtimet kaivoon.

Kaikki jotka minut ovat tunteneet, muistavat varmasti jollakin tavalla! En ole väritön enkä tapetin värinen henkilö!

Vierailija
15/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI AIHETTA AINAKAAN MAINITSEMIANI PIIRTEITÄ MUISTELLA, KUN EN OLE OLLUT TUONKALTAINEN.

Vierailija
16/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, että koet noin.

Toivottavasti sinusta jäisi kaikille

ihmisille hyvä muisto.

Taatusti jääkin minusta hyviäkin muistoja hyvin monellekin minua tunteville ihmisille, jos jollekin huonoja, niin se on hänen pään vaivansa, ei minun enää kuoltuani.

Vierailija
17/17 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hyviä muistoja jäisi minusta, mutta itsehän en ole enää niitä kuulemassa, joten samapa tuo.

En voi kääntää toisten ihmisten ajatuksia minusta, en mitään niistä enää, kun olen kuollut.

Ajatelkoonpa ihan mitä huvittaa itse kukin, ja muistelkoonpa sitten mitä tahansa minusta ja mun elämän kulustani.