Venäläinen mies hurmaa mua, mahtavaa!
Olen tasa-arvon kannattaja, mutta on silti aika hauska kokemus. Ei ole epäselvää, kumpi on mies ja kumpi nainen, eikä tarvi arvailla, onko mies kiinnostunut. Tunnen itseni super-naiseksi. (en vaan ole varma olenko vakavasti miehestä kiinnostunut, mutta hän ei anna sen lannistaa). Itsevarmuus on kyllä aika hieno piirre, samoin hereasmiehen käytöstavat.
Kommentit (9)
Venäjällä on poikien kasvatus vielä kunnossa.
Venäjällä naisella on työpäivän jälkeen kotona vielä toinen työpäivä kotona, koska mies ei kotitöitä tee, paitsi naistenpäivänä. Tämä venäläisnaisten suusta, mulla ei ole omakohtaista kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä naisella on työpäivän jälkeen kotona vielä toinen työpäivä kotona, koska mies ei kotitöitä tee, paitsi naistenpäivänä. Tämä venäläisnaisten suusta, mulla ei ole omakohtaista kokemusta.
Mitä jos vaihdettaisiin naiset keskenään? Kaikki olisivat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Mitä nyt hakkaavat vaimojaan noin kymmenen kertaa useammin kuin suomalaismiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Mitä nyt hakkaavat vaimojaan noin kymmenen kertaa useammin kuin suomalaismiehet.
Sen takia naiset varmaan tuonne haluaisikin. Välillä tosiaan tuntuu, että suomalaisia naisia läimäytellään liian vähän.
mies53v
Huonojakin puolia voisi tulla esiin