Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako hankkia lapsi tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
02.01.2018 |

On jatkuvasti reissussa. Siis luonnossa, kalareissuilla, vaelluksilla yms. Lisäksi tekee toimistotyötä noin 8-17.

Minulla on järkky vauvakuume! Inhoan vaelluksia ym. En ikinä lähtisi niille vauvan kanssa. Enkä muutenkaan.

Mies sanoo että lapsi on ok, mutta olisin käytännössä yh. Miten sitä mahdollisrsti jaksaa? Mies myös viikonloppuja usein pois.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuinka paljon sulla on ikää? Kuulostat kovin nuorelta. "Mies on hyvännäköinen, olisi ihanaa saada sen näköinen lapsi". "Mietin vauvaa ihan joka tunti, olisi ihanaa saada sisustaa huone."

26. Mutta juu, tuo kohta ehkä kuulosti lapselliselta. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin kohta 5 vuotta.

Ap

Vierailija
22/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole valmis vähentämään reissuja...

Ap

Olet nyt sitten sen valinnan edessä kuin moni meistä naisista.

1 pysyt tämän miehen kanssa ettekä hanki lapsia.

2 teet kuitenkin lapsen tämän miehen kanssa, järkytyt miten yksin jäät kaiken kanssa, opit selviämään mutta tulet katkeraksi miehelle, ja lopulta eroatte.

3 jätät tämän suhteen, ja etsit miehen joka haluaa perheen ja lapsia ( voit silti päätyä tässäkin vaihtoehtoon 2, takeita ei ole)

4 lähdet suhteesta etkä löydä muutakaan miestä ja jäät ilman lapsia.

Näissä ne vaihtoehdot on vähän pyörineet meillä muillakin. Mä valitsin nron 2 koska olin jo 33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuinka paljon sulla on ikää? Kuulostat kovin nuorelta. "Mies on hyvännäköinen, olisi ihanaa saada sen näköinen lapsi". "Mietin vauvaa ihan joka tunti, olisi ihanaa saada sisustaa huone."

26. Mutta juu, tuo kohta ehkä kuulosti lapselliselta. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin kohta 5 vuotta.

Ap

Ja miehesi on samaa ikäluokkaa? Sanoisin, ettei teidän kannata pitää asiassa kiirettä, vaikka sinulla olisikin vauvakuume. Jos olisit lähempänä neljääkymppiä, ymmärtäisin, että haaveilet lapsen tekemisestä vastahakoisen miehen kanssa. Mutta kun te olette lapsentekemisenkin näkökulmasta vielä nuoria niin sanoisin, että anna sille miehelle aikaa mennä omia menojaan ja kasvaa ajatukseen vanhemmuudesta.

Enemmän olisin huolissani siitä, että kuulostaa siltä, ettei teillä ole miehen kanssa kauheasti yhteistä. Kiinnostus luontoon ja retkeilyyn on yleensä enemmän kuin harrastus, se on elämäntapa. Jos sinun elämäntapasi taas on brunssit, voi olla, että huomaatte jossain vaiheessa, ettei teidän elämät kauheasti kohtaa.

Vaikka on söpö mielikuva, että mies jonain päivänä retkeilee kahdestaan teidän taaperon kanssa ja opettaa luonnosta niin eihän sellainen ole perhe-elämää. Täytyyhän teillä olla muutakin yhteistä kuin se lapsi.

Vierailija
24/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni meillä on ihan hyvät olosuhteet, yksi ylimääräinen huone, molemmilla työpaikat, ja äitini sekä siskoni asuu lähellä. Lisäksi kahdella hyvällä ystävälläni on vauva. Ja olen tottunut olemaan paljon yksin.

Ap

"kahdella hyvällä ystävälläni on vauva..." eli vauva on satava koska kavereillakin on. Just just. Mietippä vielä .

Vierailija
25/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni meillä on ihan hyvät olosuhteet, yksi ylimääräinen huone, molemmilla työpaikat, ja äitini sekä siskoni asuu lähellä. Lisäksi kahdella hyvällä ystävälläni on vauva. Ja olen tottunut olemaan paljon yksin.

Ap

Vauva ei tarvitse mitään ylimääräisiä huoneita.

Parhaat olosuhteet on sitä, kun te molemmat aidosti haluatte lapsen eli olette valmiit luopumaan vapaudesta ja panemaan vauvan tarpeet omienne edelle. Jos vain toinen on, se ei ole hyvä olosuhde.

Vierailija
26/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

2 teet kuitenkin lapsen tämän miehen kanssa, järkytyt miten yksin jäät kaiken kanssa, opit selviämään mutta tulet katkeraksi miehelle, ja lopulta eroatte.

3 jätät tämän suhteen, ja etsit miehen joka haluaa perheen ja lapsia ( voit silti päätyä tässäkin vaihtoehtoon 2, takeita ei ole)

Näissä ne vaihtoehdot on vähän pyörineet meillä muillakin. Mä valitsin nron 2 koska olin jo 33.

Haluausin vaihtoehdon kaksi, vaikka riski erosta ja katkeruudesta olisi. En elättele toiveita että mies muuttuu, vaikka kai sitä tietenkin toivoo vähän. Mies on 5 vuotta vanhempi, ja aloitti luonnossa oleilun jo lukiossa eli tuskin muuttuu. On sanonut, että olen ensimmäinen nainen joka ei valita ja jolla on omaakin elämää, eikä onnellisuuteni riipu hänestä.

Jos meillä olisi lapsi, niin ehkä alkaisin valittaa. Kun nytkin oikeasti toivon, että hän haluaisi olla kanssani. En vaan halua valittaa, koska pointti olisi se, että hän itse haluaa eikä ole mieliksi.

En halua erota tämän takia. Olen nähnyt niin paljon huonoja miehiä, että omani tuntuu aivan todella hyvältä.

Ap

Vierailija
27/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v-i-t-u-n vauvakuume, se on mielenterveyshäiriö.

Vierailija
28/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haluausin vaihtoehdon kaksi, vaikka riski erosta ja katkeruudesta olisi. En elättele toiveita että mies muuttuu, vaikka kai sitä tietenkin toivoo vähän. Mies on 5 vuotta vanhempi, ja aloitti luonnossa oleilun jo lukiossa eli tuskin muuttuu. On sanonut, että olen ensimmäinen nainen joka ei valita ja jolla on omaakin elämää, eikä onnellisuuteni riipu hänestä.

Jos meillä olisi lapsi, niin ehkä alkaisin valittaa. Kun nytkin oikeasti toivon, että hän haluaisi olla kanssani. En vaan halua valittaa, koska pointti olisi se, että hän itse haluaa eikä ole mieliksi.

En halua erota tämän takia. Olen nähnyt niin paljon huonoja miehiä, että omani tuntuu aivan todella hyvältä.

Ap

Pitäisiköhän sinun kertoa se sille miehellesi, että haluat hänen olevan kanssasi.?

Vai pitäisikö miehen kyetä lukemaan ajatuksiasi haluistasi?

ihmiset=idiootteja

Vierailija
29/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas. Teet lapsen vain sen miehen ulkonäön takia. Et edes tykkää samoista asioista kun mies. Miten luulet että lapsesi tulee arvostamaan sinun touhujasi? Ette tule koskaan kuitenkaan tekemään yhdessä kuin pakolliset asiat. Miksi ihmiset on näin itsekkäitä. Lapsi kasvatetaan juuri tuolla samalla itsekkyydellä. En usko että olet valmis lapseen. Et ajattele omaa aikaasi ja jos mietit sen oman ajan olevan kuitenkin koko lopun elämää poissa niin jossain. Vaiheessa et jaksa. Vaikka sinulla ei ole isää niin elä nyt sitä omalta lapselta vie sen takia. Koita kerätä ne aivon järkevät osat yhteen ja sallia itsellesi semmoinen mies joka haluaa lasta sekä on valmis laittamaan myös aikaa sekä rahaa omaan perheeseen. En ymmärrä myöskään miestä. Ymmärtäisin jos työ menisi lapsen edelle mutta että harrastuksetkin. Ei ole tervettä.

Vierailija
30/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tuohan on ihan selvä juttu. Mies on sinun kanssa koska olet vähään tyytyväinen. Hän ei halua tiivistä perhe-elämää.

Kun ehdotat lasta hän ei halua sitä, hän ahdistuu. Jos teet lapsen kysymättä, hän ahdistuu ja suhde särkyy. Ei sinulla ole vaihtoehtoa kaksi hänen kanssa, hän ei halua sitä. Hänelle on juuri tuo mitä teillä nyt on ja siinä se.

Olet riippuvainen ja takertuva ja lapsellinen. Herää ja lähde.

Vierailija
31/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulen, että mies tietää. Suostun aina kun hän ehdottaa yhteistä tekemistä.

Vaeltamaan en lähde vuorokausiksi, mutta päiväksi tai yhdeksi yöksi olen suostunut usein.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi