Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi Ville Haapasalosta?

Vierailija
02.01.2018 |

V.H.

Mielipiteesi Ville Haapasalosta?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa juoppo.

Tehnyt hyvää työtä näyttämällä tavallisia Neuvostoliittolaisia.

Mukavaa vastapainoa Natotrollien Venäjällä pelottelulle.

Vierailija
2/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapasalo oli ihan ok alkuun, mutta paras ohjelma oli silkkitie 30 päivässä. Nykyisin alkaa olla tosi väsynyttä juttua. Ongelma Haapasalon kohdalla on kuitenkin se, että hänen pitää käsitellä Venäjää aika kevyellä otteella kun bisnekset on siellä ja välit Putiniinkin voisivat olla koetuksella. Olin n. vuosi sitten seminaarissa jossa Ville oli ekstraesiintyjänä ja olihan se ihan hauskaa kuunnteltavaa, mutta kun häneltä kysyttiin mielipidettä Venäjän nykymenosta vastaus oli todella poliittisen korrekti. Ei jatkoon....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapasalo oli ihan ok alkuun, mutta paras ohjelma oli silkkitie 30 päivässä. Nykyisin alkaa olla tosi väsynyttä juttua. Ongelma Haapasalon kohdalla on kuitenkin se, että hänen pitää käsitellä Venäjää aika kevyellä otteella kun bisnekset on siellä ja välit Putiniinkin voisivat olla koetuksella. Olin n. vuosi sitten seminaarissa jossa Ville oli ekstraesiintyjänä ja olihan se ihan hauskaa kuunnteltavaa, mutta kun häneltä kysyttiin mielipidettä Venäjän nykymenosta vastaus oli todella poliittisen korrekti. Ei jatkoon....

Itse katsoin tuossa jouluna uusimman ohjelmansa Altailta ja päinvastoin sanoisin, että se oli tähänastisista ohjelmista ehkäpä mielenkiintoisin ja miellyttävin. Väsynyttä? Hah hah, Venäjä on niin iso maa että sen esittelyyn ei väsy vaikka yrittäisi.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi Haapasalon pitäisi puhua Venäjän politiikasta tai miksi hän olisi jotenkin velvollinen sitä suomalaisille kommentoimaan. Hänen ohjelmansa keskittyvät tavallisten ihmisten arkielämään, se riittää ja kertoo minulle ihan tarpeeksi ja on sellaisenaan "kritiikkiä", jota Suomessa ei tee kukaan muu. Ei varsinkaan jossain seminaarissa jeesustelemalla.

Vierailija
4/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekee Jumalan työtä.

Vierailija
5/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapasalossa on hyvää nimenomaan se ettei ole kovin fiksu tai ainakaan kirjanoppinut. Ei tule vahingossakaan mitään päsmäröijälänkkäri-fiiliksiä hänestä vaan on tavallinen turjake.

Vierailija
6/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tekee Jumalan työtä.

No jaa, ei se nyt kyllä mikään lähetyssaarnaaja ole.

Vierailija
7/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin tuossa jouluna uusimman ohjelmansa Altailta ja päinvastoin sanoisin, että se oli tähänastisista ohjelmista ehkäpä mielenkiintoisin ja miellyttävin. Väsynyttä? Hah hah, Venäjä on niin iso maa että sen esittelyyn ei väsy vaikka yrittäisi.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi Haapasalon pitäisi puhua Venäjän politiikasta tai miksi hän olisi jotenkin velvollinen sitä suomalaisille kommentoimaan. Hänen ohjelmansa keskittyvät tavallisten ihmisten arkielämään, se riittää ja kertoo minulle ihan tarpeeksi ja on sellaisenaan "kritiikkiä", jota Suomessa ei tee kukaan muu. Ei varsinkaan jossain seminaarissa jeesustelemalla.

Jos tekee ohjelman suomen sukuisista kansoista ja toteaa itsekin olevansa tarkkailun alla koko ajan ja että ohjelman tekoon yritetään vaikuttaa lienee aika selvä että Ville on venäjällä poliittinen henkilö...

Vierailija
8/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt näyttelijä Ville Haapasalosta vai hahmosta nimeltä Ville Haapasalo, jota esittää näyttelijä Ville Haapasalo?

Monella tuntuu menevän nämä 2 helposti sekaisin.

Vierailija
9/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisan oloinen ja maanläheinen tyyppi. Vanhemmat ohjelmat olivat omalla tavallaan mielenkiintoisempia kun Ville saattoi niitä tehdessään olla pienessä tuiskeessa ja tämä toi aina lisämakua. Nykyään taitaa juopotella hiukan vähemmän ja hyvä niin. Ohjelmat silti erittäin mielenkiintoisia - paitsi se amerikan reissu. Se oli jotenkin tosi falskin oloinen.

Vierailija
10/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ville on jotenkin tosi mielenkiintoinen, ja hauska. Ja komeakin kyllä, omalla persoonallisella tavallaan. Mieluusti matkaisin ympäri maailmaa hänen kanssaan ... :)

Vierailija
11/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villellä meni kyllä lujaa, mutta ymmärsi onneksi skarpata (ja jäädä henkiin)... nyt on selvästi freesimpi kuin kolme-neljä vuotta sitten.

Vierailija
12/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Ville on jotenkin tosi mielenkiintoinen, ja hauska. Ja komeakin kyllä, omalla persoonallisella tavallaan. Mieluusti matkaisin ympäri maailmaa hänen kanssaan ... :)

Sehän oli nuorena tosi hot. Ei ihme jos naisia on enemmänkin.

Vierailija
13/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapasalon matkailuohjelmissa se aina hyperventiloi raskaasti. Tuntuu kuin se olisi jatkuvasti sydärin partaalla. Ylipaino, hikoilu ja huonot elämäntavat näkyvät selvästi sen puheessa ja liikkeissä.

Vaikka hän onkin arvostettu näytteliä, suosittelen hänelle silti elämäntaparemonttia. Kannattaisi lopettaa se viinalla läträäminen. Painon pudotus, terveellisempi ruokavalio ja kuntoilu mukaan arkeen, niin sitä omaa elämää riittäisi vielä vuosiksi eteenpäin ja ehtisi tekemään paljon uusia matkailusarjoja.

Tässä samalla toivotan Villelle hyvää jatkoa uudelle vuodelle. 

Vierailija
14/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli nuorena tosi hot. Ei ihme jos naisia on enemmänkin.

Olihan se tosi hot! Olin teini kun se eka Venäjä-ohjelma tuli ja kyllä mä vähän ihastuin... :D. Edelleen pidän kyllä ohjelmista ja mukavan oloinen heppu.

Vierailija
15/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lähti aikoinaan Venäjälle luomaan uraa? Omituinen valinta suomalaiselta näyttelijältä. Tietysti se nyt osa venäjää, mutta osasiko sujuvasti jo silloin lähtiessään? En ole seurannut VH:n uraa sen lähemmin.

Vierailija
16/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppis ja ihan kiintoisa mies, joka oli nuorempana tosi komeakin (joskus 15 vuotta sitten). Tosin en itse sympatiseeraa Venäjää lainkaan, enkä käsitä sitä, miksi joku viihtyy siellä lainkaan.

Vierailija
17/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leppoisa juoppo.

Tehnyt hyvää työtä näyttämällä tavallisia Neuvostoliittolaisia.

Mukavaa vastapainoa Natotrollien Venäjällä pelottelulle.

se juopon naureskelu ja krapulainen olotila ärsyttäää, ikäänkuin niilllä kuvausmatkoilla olisi jotain hauskaa, no ei ole, paitsi kännissä koko ajan

Vierailija
18/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa paskaa rikun ja tunnan reissuilla, kännissä ollaan koko ajana ja luodaan jotenkin tunnelma että ne paikat olisi jotenkin oikeesti mielenkiintoisia, ei ne ole, olen reissannut samat paskapaikat itsekin , booring

Vierailija
19/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se lähti aikoinaan Venäjälle luomaan uraa? Omituinen valinta suomalaiselta näyttelijältä. Tietysti se nyt osa venäjää, mutta osasiko sujuvasti jo silloin lähtiessään? En ole seurannut VH:n uraa sen lähemmin.

Ei osannut venäjää sinne mennessään, ihan käytännössä on oppinsa saanut. Se miksi meni sinne pyrkimään teatterikouluun, kai se joku päähänpisto oli. Joskus on kerrottu niinkin, että meni vahingossa väärään junaan, joka oli menossa Pietariin. Tuskinpa nyt kuitenkaan.

Vierailija
20/23 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk, ja vielä tätäkin vähemmän kiinnostaa toisten mielipiteet asiasta...

Ja tämä oli siis kommenttini tällaisista todella typeristä keskustelun avauksista. Aloittaisitko todellakin näin keskustelun vaikka työpaikan kahvipöydässä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan