Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit palkkaa 4400€/kk, mitä ajattelisit?

Vierailija
02.01.2018 |

Olisiko se sinulle ilo vai ehkä pettymys? Työhön kuuluisi jonkin verran iltatyötä, mahdollisuus tehdä etätyötä noin puolet viikosta, lomia 38 päivää vuodessa (ajankohdan saisit päättää itse), noin tonnin bonus kerran vuodessa sekä mahdollisuus kouluttautua. Minulla on tuo työ odottamassa, mutta en tiedä, haluanko palata siihen opintovapaani jälkeen. Kyseessä on erityisasiantuntijatehtävä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se sinulle ilo vai ehkä pettymys? Työhön kuuluisi jonkin verran iltatyötä, mahdollisuus tehdä etätyötä noin puolet viikosta, lomia 38 päivää vuodessa (ajankohdan saisit päättää itse), noin tonnin bonus kerran vuodessa sekä mahdollisuus kouluttautua. Minulla on tuo työ odottamassa, mutta en tiedä, haluanko palata siihen opintovapaani jälkeen. Kyseessä on erityisasiantuntijatehtävä.

Tämän takia ottaisin. Palkka olisi vähän parempi kuin nykyisessä toimessani, mutta lomaa vain 30 päivää / 5 viikkoa.  Noi kunnan pitkät lomat ovat kyllä niin epistä!

Vierailija
42/53 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo olisi! Saan nyt 3000€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi töihin. Palkka putoaisi 1600e/kk

Vierailija
44/53 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...että mihin se kaksi tonnia palkasta hävisi? Helpottuisiko työ saman verran?

Eikun mihin se reilu 3 tonnia katosi?

Vierailija
45/53 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kelpais

Vierailija
46/53 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas, olen rikas, japadabaduu! 💃

Vierailija
47/53 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka tippuisi 2000€ ei siis olisi toivottavaa. Toki tuokin liksa on jo ok tulotaso

Vierailija
48/53 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että siihen liittyy varmasti liikaa hommia ja vastuuta. Voisin tehdä pari vuotta, sillä tuollaisesta palkasta jäisi säästöön ainakin 2000 euroa kuussa.

Vierailija
49/53 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että siihen liittyy varmasti liikaa hommia ja vastuuta. Voisin tehdä pari vuotta, sillä tuollaisesta palkasta jäisi säästöön ainakin 2000 euroa kuussa.

Aika nuukasti saa elää sillä käteen jää noin 2800€ käteen

Vierailija
50/53 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähellä omaa työtäni. Palkka samaa tasoa muutaman kympin erolla, minulla etätyösopimus 1pv/vk, joskus pidän, joskus en. Ottaisin mieluummin enemmän rahaa kuin lisää lomaa (nyt 30pv) joten olisin varmaan yhtä tyytymätön kuin nykytyössänikin. *ituttaisi siis lähteä aamuisin töihin ja sitä rataa.

Vierailija
51/53 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nuukasti saa elää sillä käteen jää noin 2800€ käteen

Olen jo vuosikausia elellyt noin 700 eurolla kuussa. Ei olisi ongelmaa jatkaa samaa rataa. En tarvitse tavaraa enkä ulkomaan matkoja.

Vierailija
52/53 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelisin: VMP, minne se kaksi tonnia hävis ja työolot muutenkin kurjistui.

Vierailija
53/53 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brutto vai netto?

Typerin mahdollinen kysymys palkoista keskustellessa.