Mies käski mua ja lapsi muuttaan uuden naisen tieltä pois. En pysty käsittää!
Mies kertoi eilen et on tavannut baarissa uuden naisen. Tää nainen muuttaa meille asumaan ja mulla ja lapsilla on tammikuun loppuun aikaa etsiä uusi koti.
Oon ihan sokissa. Miten mies voi tehdä meille näin? Tiedän et meillä ei ole viime aikoina mennyt hyvin, mutta tää tuli kyllä ihan puskista!
Mitä mun pitäisi tehdä? Voiko sossu auttaa hätämajoituksessa tms? Eihän mulla ole edes vuokraan rahaa!?!
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Sorry ohis, mutta ärsyttää nuo provoa yhtenään huutelevat ääliöt! Ainut asia joka on provoa nolompi on siitä huuteleminen. Mitä sitten jos on provo? Onko se jotenkin pelottavaa keskustella anonyymisti asioista, vaikka aloitus ei totta olisikaan? Henkkoht en viitsi moista edes miettiä vaan jos aihe liikuttaa jotenkin niin kyllä kommentoin asiallisesti. Jos ei juttu oliskaan ap:lle totta niin lähes aina löytyy joku jolle on.
Yleensä olen samaa mieltä, mutta en nyt, kun tarkoitus on vain pahantahtoisesti ja asenteellisesti sheimata yksinhuoltajia.
Onpa surullinen tarina kaikkinensa. Äiti vaikuttaa vastuuttomalta ja aika yksinkertaiselta. Tällaisia käänteitä on äidin tekemien aiempien ratkaisujen perusteella odotettavissa. Aikuiset toki tehkööt mitä haluavat, mutta lasten puolesta harmittaa. Tällaisessa elämässä joutuvat olemaan mukana... Minkähänlaisia nuoria näin epävakaasta taustasta kasvaa?
Nää entiset miehet ei oo mitenkään mun lasten elämässä mukana. Et siinä mielessä mun mies kyl on heidän "isi". Ja mies itse tiesi varsin hyvin et eivät oo hänen biologisia lapsia mut otti heidät omikseen kuitenkin tai niin mä kuulin mut erehdyinkin sitten näemmä pahimman kerran. Petollinen mies kun otti nuoremman muijan baarista ihan ajattelematta lapsia. Ap
Tässä kohtaa viimeistään meni komedian puolelle:D:D:D
Ammattivalittajako siellä ilakoi?
Nyt kun (ehkä) koko totuus on julki, niin eipä ap:lla ole muuta mahdollisuutta kuin muuttaa pois. Sossuun yhteys. En minä jäisi tuommoisen ukon kanssa asustelemaan, vaikka hän päättäisikin, että ei sittenkään halua sitä uutta naista.
Jos olisi todellinen tilanne, niin selväähän olisi, että mies on kyllästynyt elä(ttä)mään toisen suurperhettä ja saanut kuningasajatuksen kuinka päästä siitä nopeasti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Menet siihen asuntoon, jossa olet kirjoilla ja mahdollisimman pian sekä sopuisasti. Tee hyvä lähtösiivous, kun poistutte kyläilemästä ja leivo vaikka korvapuusteja siinä toivossa, että mies tai uusi nainen ei ilmoita tukihuijauksistasi viranomaisille.
Vai ootteko kirjoilla kämpässä jota ei enää ole? Joskushan jotku irtisanoo kämpän, mutta jää kirjoille tukihuijausta tehdäkseen. Jos tilanne on tämä, olet lirissä. Teillä ei silloin ole turvattua asuinpaikkaa, jos teitä ei oo merkitty miehen kämpän asukasluetteloon ja kirjoja siirretty sinne. Vaikka miten olisit saanut lapsen uuteen lähikouluun, jos kämppä eriasuinalueella missä ootte kirjoilla?
Ovatko lapset yhteisiä vai sinun lapsiasi ennen tätä nykyistä liittoa siis saatu? Tämä on ratkaiseva asia asunnon suhteen. Ei iusö voi lapsiaan häätää kodistaan. Mutta jos lapset ovat sinun edellisestä liitostasi ja ovat muuttaneet siihen kanssasi niin sitten voi olla että sossu etsii teille asunnon.
Ap huhuu! Kerro nyt saatko edelleen tukia siihen vanhaan kämppään!
Vierailija kirjoitti:
Ahhahhahhahahaaaa! Ihan loistavasti on ap rakentanut tämän trollinsa. Pikku hiljaa aina tiputtelee uutta äimisteltävää lukijalle :D
Näin veronmaksajana vain ei ole kovin kivaa lukea tällaista jos pitää paikkansa että ap nostaa asumistukia ja muita yh-tukia joihin ei ole laskettu avoliitossaa olevan miehen tuloja mukaan koska hän lapsineen asuu virallisesti omassa asunnossaan. Ja ehkä hän nostaa pimeästi vuokratuloja vielä ko asunnosta......
Tämä että nykyään voi netissä tehdä muuttoilmoituksen on aivan väärin. Tiedän tapauksia että henkilö on merkinnyt itsensä asumaan johonkin missä hän ei todellakaan asu ja nostaa kelalta siihen asumistukia. Sitten saattaa tämä tulla jossakin kohdassa aivan yllätyksenä ko asunnossa asuville varsinaisille omistajille ja asujille että sinne on merkitty aivan joku vieras henkilö. - Eli kelan pitäisi ehdottomasti ennenkuin myöntää asumistukea olla konkreettisesti yhteydessä asunnon omistajiin, jotta selviää onko vuokrasopimus jota 'asukas' esittelee kelassa väärennetty vai ei. Onhan niin helppo väärentää nimet vuokrasopimuksen alle. Tai muidenkin sopimusten. Eli kelalta hieman lisää ahkeruutta ja toimintaa niin säästyy verorahoja kun huijarit tulevat ilmi. Ja tämä tarina on tosi.
AP on vastuuton wt-luuseri. Miehiä monen lapsen kanssa, ei töissä vaan elää sossutuilla. Huijaa Kelaa eli veronmaksajia asumisestaan so. asumistuki ja korotetut yh-tuet. Mahdollisesti vuokraa kaksiotaan eteenpäin. Nyt sitten p...ka lensi tuulettimeen. Sitä saa, mitä tilaa. Täältä ei sympatiaa löydy.
Menepä Ap sossuun kertomaan tilanteesi ja ruinaamaan uutta asuntoa - pistävät liikaa maksetut tuet perintään ja vielä syytteen eli vähintään sakot päälle, sillä virkailijan on laitettava virkavirheen pelossa eteenpäin, mikä johtaa syytteeseen ja tuomioon.
Tietenkin nainen muuttaa pois loisimasta miehen asunnosta, tuskin kyselisi asiaa jos olisi kämpän itse maksanut!
Kyllä olis kannattanu olla sille miehelle paras mahdollinen kumppani tuossa tilanteessa. Nyt oot kuusessa ja saat olla melkoinen akrobaatti, jos tuosta selviät ilman rankkoja maksamisia. Lapsiparat.
Ja miksi ihmeessä sen miehen pitäisi sinun lapsiasi ajatella, jos sinäkään et ajattele niiden parasta?
Taas naisviha ja köyhyysviha huipussaan AV:lla. Surullista!
Vierailija kirjoitti:
Taas naisviha ja köyhyysviha huipussaan AV:lla. Surullista!
Jep. Mieshän tossa se suurin possu on kun tuosta noin vaan ilmoittaa että uusi nainen muuttaa heille asumaan ja ap saa lähteä. Tuskin myöskään ap miehen kämppään vastoin miehen tahtoa muuttanut joten ei miehelle nyt sympatiapisteitä heru yhtään.
Mutta kun ap on kolmen lapsen työtön yh niin sitähän saa vapaasti haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi muuttaa pois. Mies muuttaa. Äiti ja lapset tarvitsevat asuntoa eli kotiaan enemmän.
Eiköhän se jää joka on sen maksanut.
Ei se suomessa noin mene. Nainen saa erossa puolet miehen omaisuudesta ja miehen tulee kustantaa naiselle se elintaso jossa hän on ennen tottunut loisimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se suomessa noin mene. Nainen saa erossa puolet miehen omaisuudesta ja miehen tulee kustantaa naiselle se elintaso jossa hän on ennen tottunut loisimaan.
Missä erossa tässä tapauksessa? Muutaman kuukauden asuminen saman katon alla ei kenellekään avio-oikeutta synnytä.
Porvoolainen aloittaja on tehnyt lapset ilmeisesti ainakin kahden muun miehen kanssa, jotka eivät maksa elareita -?? Onko muka niin urpo AP, että ei ole osannut vaatia. Ovatkohan miehet edes lapsiaan tunnustaneet - jotain avo- tai irtosuhteessa siitettyjä herranlahjoja. Todennäköisesti isät ovat sitä sarjaa miehiä, jotka löytää lähiöpubista eikä raha kunnolla riitä edes kaljaan - puhumattakaan lapsenruokkoihin.
Onhan se mahdollista, että AP on niitä haavemaailmassa eläviä, jotka eivät edes yritä ottaa vastuuta elämästään. Oman elämän suunnittelu ulottuu noin 5 minuuttia eteenpäin eikä sekään ole varsinaista suunnittelua vaan epärealististen tavoitteiden kehittelyä ja niihin sokeasti uskoen. Valitettavasti WT-piireissä tuollainen elämänhallinnan puutteellisuus on sosiaalisesti periytyvää. Keskeistä on mm. että haaveillaan parikymppisenä onnellisesta ydinperhe-elämästä miehen ja lapsien kanssa, vaikka mallia sellaisesta ei kotoakaan ole saatu. Sitten ihmetellään kun homma ei menekään kuin Strömsössä. Mutta uusi Janipetteri ja uudet lapset varmaan luovat aina uuden onnen ... ja taas petytään. Niinhän AP:kin totesi, että ei ole osannut olla hyvä "vaimo" tms. - eli ei osaa elää parisuhteessa.
Ilmeisesti APn viimeisin mies näki, missä mennään ja päätti bänistä. Tuskin ko. mies kuitenkaan mikään varsinainen menetys oli vaikka kämpän tarjosikin.
Yhteiskuntahan tuon sakin elättää ja vajaan kymmenen vuoden kuluttua ollaan taas uudessa sukupolvikierrossa valittamassa samoja ihmissuhdeongelmia.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi muuttaa pois. Mies muuttaa. Äiti ja lapset tarvitsevat asuntoa eli kotiaan enemmän.
No ei todellaan tarvitse nainen ja lapsi omaa asuntoa enemmän. Mies tarvitseee laadukkaan pumppauskodin. Ex-vaimolle ja lapselle kyllä riittää joku vuokraläävä jostain. Tai no ostakaan itse paremman asunnon. Onhan markkinoilla vapaina vaikka kuinka kivoja kämppiä. Ei kai kukaan nyt nykypäivänä elä kädestä suuhun? Aina pitää olla sen verran luottoa, säätöä ja takuuta, että asuntolainan saa heti pankista. Ellei sitten ole täysi luuseri.
Miksi kukaan muuttaa lapsineen jonkun miehen luo? Jää aika tyhjän päälle jos tulee juuri tuollainen tilanne. Jos lapset ovat jo eron / eroja kokeneet niin siinä tilanteessa heillä on oikeus OMAAN vakaaseen kotiin sen sijaan että heitä asutetaan jonkun isähahmon nurkkiin.
Toisaalta en ihmettele että mies väsyi kotileikkiin, en todellakaan ottaisi työtöntä/rahatonta miestä kolmen tai edes yhden lapsen kanssa kotiini asumaan. Mutta paskamainen temppuhan tuo tietenkin on, sitä ei voi kiistää.
Sekava tarina kaikkinensa, liekö provo. Tosin teidän erään yh-äidin joka muutti kahden viikon tuttavuuden jälkeen lapsineen miehen luo.
Kai tähän saa kommentoida vaikka toistoa tulee?
Pahoittelut.