Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2109)
- Siskoni on noita
- Ylämaan kettu
- Pitkän Jussin majatalo
- Paluu Eedeniin
- Villi Pohjola
China beach. Ihana sarja. Olin ihastunut Boonieen (?) eli Brian Wimmeriin. Sarjan tunnari musiikki myös aivan mahtava.
Last Man on Earth, aivan huippu, joskin hieman erikoinen.
Ei välttämättä aukea kaikille.
Vierailija kirjoitti:
ooh marienhof tai vuoristolääkäri:)
Täällä myös Vuoristolääkärille ääni! Siitä on tehty kuulemma uusi versio Saksassa, mutta en tarkoita sitä vaan ysärisarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkleodin tytöt
Tarkoittanet McLeodin tyttäriä, joiden kaikki kaudet Yle Areenassa.
Itse toivoisin Cold Case sarjaa, en edes muista millä nimellä esitettiin Suomessa. Ei löydy mistään suoratoistopalvelusta ja DVD julkaisuja ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat, valkeat lakanat.
Minulla on se dvd:nä olen sen katsonutkin nyt koronavuonna. Se on tv2 tuotantoa joten voisivat laittaa sen areenaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenkarvaiset ystäväni (1978-1990)
Asun itse ulkomailla ja huomasin juuri kyseisen sarjan paikallisesta suoratoistopalvelusta, nyt sarjamaratonin pariin. Toivotaan, että vaikkapa Yle saisi hankittua näyttöoikeudet myös Suomeen.
The Good Life, muistaakseni suom. nimeltään Täyttä elämää. Tehty joskus 70-luvulla. Pariskunta hurahtaa luonnonmukaiseen elämään ja viljelyyn, ja naapurissa asustelee heitä ymmärtämätön posh sukulaisnainen miehineen. Siat karkailevat ja kaikesta kummallisesta tehdään kotiviiniä. Tyypillistä tuon ajan brittisekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Uutishuone
Oli areenassa jonkun aikaa viime vuonna. Hyvä sarja
Brittidekkari, perustuu Dorothy L. Sayersin romaaneihin, mutten muista millä nimellä tätä sarjaa esitettiin. Rikoksia ratkaisemassa parivaljakko lordi Peter Wimsey ja Harriet Vane. Ihan loistava epookkisarja, Suomen telkkarissa esitettiin ainakin 80-luvun lopulla. Tulee mieleen aina kun katson Poiroteja.
toinen jalka haudassa (one foot in the grave, bbc)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat, valkeat lakanat.
Minulla on se dvd:nä olen sen katsonutkin nyt koronavuonna. Se on tv2 tuotantoa joten voisivat laittaa sen areenaan.
Muistelen olleen mtv:n tuotantoa eli ei tule Areenaan.
Vierailija kirjoitti:
Brittidekkari, perustuu Dorothy L. Sayersin romaaneihin, mutten muista millä nimellä tätä sarjaa esitettiin. Rikoksia ratkaisemassa parivaljakko lordi Peter Wimsey ja Harriet Vane. Ihan loistava epookkisarja, Suomen telkkarissa esitettiin ainakin 80-luvun lopulla. Tulee mieleen aina kun katson Poiroteja.
Tää oli mun suosikki lapsena. Hyvin kestänyt aikaa. Muistaako kukaan?
Bill Cosby Show!