Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2109)
The Edge of Darkness (Pimeyden ytimessä)
Alan Partridge
Alkuperäinen Dallas. On edelleenkin tilastollisesti maailman suosituin saippuasarja ja pyörii vieläkin monsessa maassa. Nyt eläkkeellä olevat mummot tykkäis katella sitä päivällä
Silkkiä ja luoteja, Models Inc, Kylmä rinki, Bad girls.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkleodin tytöt
Tarkoittanet McLeodin tyttäriä, joiden kaikki kaudet Yle Areenassa.
Itse toivoisin Cold Case sarjaa, en edes muista millä nimellä esitettiin Suomessa. Ei löydy mistään suoratoistopalvelusta ja DVD julkaisuja ei ole eikä tule.
On näytetty pitkään kakkosella arkisin klo 9. Ja tietty Areenassa.
Sunset Beach sekä saint-tropez.
Vierailija kirjoitti:
Elämän suola, potenssiin sata.
Tämä katsottiin taannoin Areenasta läpi ja ehä on siellä vieläkin. Toimii kyllä edelleen. Toinen suositus sarjalle Kohtaamiset ja erot 90-luvulta. Jos ei ole tuttu niin katseluun vaan.
Tuo on kanssa hyvällä tavalla aika outo sarja.
Osa täällä mainituista löytyy suoratoisto palveluista.. Itse haluaisin "piru irti".. Ei löydy mistään.
https://www.imdb.com/title/tt0111880/
Jos Huominen tulee ja Laulava Salapoliisi sEkä Konnankoukkuja kahdelle löytyvät onneksi dvd:ltä <3
Bangkok Hilton
Freaks and geeks
Mad TV
Muodollisesti pätevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku-Heidi? Jossa se pikkutyttö joutui muuttaa isoisänsä luokse vuoristoon ja sillä isoisällä oli vuohia ym?
Sehän on vasta tullut animaatio sarja joka perustuu kirjoihin?
Onko siitä jotain muutakin.
Olen 28 ja silti tiedän vaan sen animaatiosarjan koska lapseni katsoo sitäOli ihan Alpeilla kuvattu televisiosarja 70-luvulla. Taidettiin sitä näyttää 80-luvullakin.
Se animaatiokin taitaa olla aika vanha? Jos on se japanilainen anime.
Telkkusarjaa oon nähnyt pentuna kasarin lopulla, animea en muuten kuin meemeissä.
Elämän suola, potenssiin sata.