Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?

Vierailija
01.01.2018 |

Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?

Kommentit (2109)

Vierailija
201/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli mun suosikki lapsena. Hyvin kestänyt aikaa. Muistaako kukaan?

Mikä muovailuvahasarja se oli, missä oli dinosauruksia?

Vierailija
202/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeidentekijät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.A. Law olis kiva nähdä. En silloin seurannut kun olin sen verran nuori.  Jotain yksittäisiä jaksoja vain näin myöhemmin.

Vierailija
204/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökullat!

Muutaman vuoden nyt kaipaillut uusintoja. Ei löydy mistään palveluistakaan.

Vierailija
205/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L.A. Law olis kiva nähdä. En silloin seurannut kun olin sen verran nuori.  Jotain yksittäisiä jaksoja vain näin myöhemmin.

En kaipaa takaisin, mutta hehkutan, että paras lakisarja ikinä. Kaikkien lakisarjojen alpha ja omega!

Mun mielestä Suitsit, good wife jne on  LA Lawn kopioita. Jotka eivät ole sarjaa nähneet, eivät ymmärrä mistä puhun. ;) Tästä on käyty monet väännöt kavereiden kanssa, kun ei nää tämän päivän lakisarjat uppoa (vaikka on hyvin tehtyjä).

Vierailija
206/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sons of Anarchy ja Breaking Bad sellaisia sarjoja joilla varmasti tienattaisiin miljoonia jos tekisivät lisää kausia. Välillä ihmettelen miksi näitä supersuosittuja sarjoja lopetetaan, loppuiko käsikirjoittajilta ideat?

Vierailija
207/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupla olisi jännä nähdä nyt... naurattaisikohan vielä yhtä paljon.

Vierailija
208/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsolat

Todella upeeta

Pimeyden sydän

Sydän toivoa täynnä

Alf

Vierailija
209/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dream Team. Ne 3 ekaa kautta. Muita: Savannah, Huippumallit ja Takaa-ajettu.

Vierailija
210/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaakson tarinoita vanhoilla äänillä :'(

Alkuperäiset Teletapit (haluan tietää kuinka hämmentävää katsottavaa ne olisivat nyt)

Vierailija
211/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sons of Anarchy ja Breaking Bad sellaisia sarjoja joilla varmasti tienattaisiin miljoonia jos tekisivät lisää kausia. Välillä ihmettelen miksi näitä supersuosittuja sarjoja lopetetaan, loppuiko käsikirjoittajilta ideat?

Mä taas olen sitä mieltä, että parhaat sarjat lopetetaan järkevästi. Niitä on sitten kiva kattella jälkeenkin päin. Kuten nuo kaksi edellistä. esim Walking Deadiä jatketaan ja venytetään aivan tarpeettoman kauan. Menetti hohtonsa useampi kausi sitten.

Jos niistä tehtäisiin vuosikymmenten saippuajatkumoja, niin eihän ne kulttimaineeseen pääsis ikinä upean käsikirjoituksensa yms duunin takia.

Kyse ei varmasti ole ideoin loppumisesta, koska käsikirjoittajat yleensä siirtyvät kirjoittamaan toisia sarjoja. Aikansa kutakin.

Vierailija
212/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen kaivannut Maanalaista armeijaa. Näinköhän tuo vielä toimisi tässä päivässä?

Vierailija
213/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jeeves hoitaa! En ymmärrä miksei uusita.

Vierailija
214/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serranon perhe uusintana. Joskus yleltä tuli myös espanjalainen sarja, jossa pääosissa oli se lääkärimiehen perhe. En muista enää sarjan nimeä. B&B magazinesta pitäis myös saada viimeinkin se kakkoskausi YleAreenaan.

Serranon perhe on elisa viihteessä

Vierailija
215/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään bussilla kyllä tosi järkyttävä asenteineen nykykatsojille kun dvd julkaisua aikoinaan katsottiin.Myös maanalainen armeija dvd julkaisuina ja edelleen oli yhtä hyvä kuin aikoinaan lapsena katsoessa.Myös kolmas kausi jota täällä esitetty kun kommunistit oli pahiksia ja siksi esitetty täällä tuohon aikaan.

Vierailija
216/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli mun suosikki lapsena. Hyvin kestänyt aikaa. Muistaako kukaan?

Mikä muovailuvahasarja se oli, missä oli dinosauruksia?

Justus lohikäärme?

Vierailija
217/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina tykkäämäni sarjat on paljastuneet keskeytyneiksi. Yleltä katsoin. Selvisi että ihan hyvät katsojaluvut mutta joku pelle kanavalla päättänyt että katkaistaan nyt kuitenkin sarja joka ei edes ole päässyt vielä vauhtiin. En ole mediaekspertti joten mutulla heitän että joku ääliö pomo siellä päättää että uutuudenvimmaisille sijoittajille (ei niinkään katsojille) pitää taas heittää jotain helistintä hämmästeltäväksi.

Vierailija
218/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku-Heidi? Jossa se pikkutyttö joutui muuttaa isoisänsä luokse vuoristoon ja sillä isoisällä oli vuohia ym?

Sehän on vasta tullut animaatio sarja joka perustuu kirjoihin?

Onko siitä jotain muutakin.

Olen 28 ja silti tiedän vaan sen animaatiosarjan koska lapseni katsoo sitä

Oli ihan Alpeilla kuvattu televisiosarja 70-luvulla. Taidettiin sitä näyttää 80-luvullakin.

Vierailija
219/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen sitä mieltä, että parhaat sarjat lopetetaan järkevästi. Niitä on sitten kiva kattella jälkeenkin päin. Kuten nuo kaksi edellistä. esim Walking Deadiä jatketaan ja venytetään aivan tarpeettoman kauan. Menetti hohtonsa useampi kausi sitten.

Jos niistä tehtäisiin vuosikymmenten saippuajatkumoja, niin eihän ne kulttimaineeseen pääsis ikinä upean käsikirjoituksensa yms duunin takia.

Kyse ei varmasti ole ideoin loppumisesta, koska käsikirjoittajat yleensä siirtyvät kirjoittamaan toisia sarjoja. Aikansa kutakin.

Katsoa jälkeenpäin? Kuka ihmeessä pystyy uudelleen katsomaan jo näkemäänsä sarjaa? Suunnilleen yhtä mielenkiintoista kuin katsoisi maalin kuivuvan. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään kulttimaine, mielenkiinto sarjaan loppuu kun viimeinen jakso nähty. Mainetta pitävät yllä vain jatkamalla sarjaa.

Kummassakaan sarjassa ei ollut tason hiipumisen merkkejä ja suuret tienestit olisivat varmoja sarjojen tekijöille. Ainoa selitys minkä itse keksin on ettei raha enää kelvannut sarjojen tekijöille, ilmeisesti muuta tärkeämpää elämässä.

Vierailija
220/2109 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everwood

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän