Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2109)
Suomalaisista ainoastaan Metsolat. Harvinaisen aidon tuntoinen.
Lapinlahden lintujen sarjat saisi tulla uusintana. Ihmettelen, ettei ole näytetty.
Ally McBeal
Mentalist
Charmed
Selviytyjien jenkki kaudet alusta asti, amazing race myös
Kahden keikka, ne kaudet kun Matula työskenteli Frankin ja Vossin kanssa.
Kutsukaa McCall, mikäli ei ole jo mainittu. R.I.P. Edward Woodward.
Kutsukaa McCall (TV Series 1985–1989) - IMDb
Tohtori Bartonin kokeet
Näkymätön mies
Ben Casey
Aika tylsiltä ja ankeilta monet uudelleen lähetetyt sarjat tänään näyttävät. Eteneminen on niin toivottoman jähmeää. Nykyään esitysten rytmi on ihan toisenlainen. Muistan omasta nuoruudestani Peyton placen, jota katsoin kotona käydessäni monen viikon välein. Mukaan pääsi hyvin, kun juuri mitään erityistä ei ollut tapahtunut sarjassa sillä välin, kun olin opiskelupaikkakunnalla eikä ollut telkkaria itsellä eikä kavereilla. Olen katsonut joitakin pätkiä Itsevaltiaita, mutta senkin ohi on aika jo ajanut, vaikka tyypit keikkuvat vieläkin mukana politiikassa, ainakin osa heistä.
- Roswell(se vanha) siitä on myös tehty nykyaikainen versio.
- Marienhoff
- Päivien viemää
- Mi gorda bella
- Serranon perhe(näkee kyllä viaplaystä, jos haluaa mutta laitoin sen kuitenkin tähän)
-
Onhan niitä vaikka kuinka paljon, mitä on tullut joskus katsottua, tässä muutama joita itse jäin nuoruudesta kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
poliisikoira rex uusinnat! kahden keikka! ja sitten sellanen ku zorro miekka ja ruusu
Oo, joo toi zorro miekka ja ruusu oli kans hyvä! Ja tietysti poliisikoira rex!
Star Trek, pääosissa William Shatner ja Leonard Nimoy
Aavekuiskaaja
Fringe
Muodon Vuoksi
Näkijä
Pimeyden Sydän
Ratkaisija
The Fosters
Orville
Päivän lööppi / Päivän Hytönen
West Wing, Cheers ja Tähtiportti (kaksi viimeistä kautta). Näitä ei taida löytyä mistään suoratoistopalveluista enkä kirveelläkään tilaile mitään levyjä.
poliisikoira rex uusinnat! kahden keikka! ja sitten sellanen ku zorro miekka ja ruusu