Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tajua miksi suutuin

Vierailija
01.01.2018 |

En oikein tiedä että mitä tällä aloituksella haluaisin saavuttaa, mutta pakko jossain avautua. Olemme poikaystävän kanssa seurustelleet noin 7 kk, mutta viimeiset pari viikkoa ollaan riidelty vähän normaalia enemmän. (Minä siis 20, poikaystävä 24). Eilen menin siis parin ystävän kanssa baariin viettämään iltaa, jonne mies myöhemmin tuli myös kavereidensa kanssa. Puhuttiin vähän, mutta palattiin kuitenkin omiin porukkoihin, sillä ystävälläni oli vähän vaikeaa kun on juuri eronnut enkä halunnut häntä jättää.
Pian näin kun mies jutteli kahdestaan yhden naisen kanssa, aika eristyneenä muusta porukasta. Annoin asian vain olla, mutta tätä kuitenkin jatkui tosi pitkään niin menin kysymään (en suuttuneena) että mikä meno. Mitään ei kuulemma ollut meneillään, ihan normaalia kavereiden juttelua. Palasin takaisin ystävieni luokse, ja ehkä noin 1,5 tunnin päästä näin miehen ja saman naisen olevan käsi kädessä. Tästä tietenkin suutuin ja olin ihan ihmeissäni, mutta hoidin tilanteen myönnän aika lapsellisesti, siten että laitoin viestin jossa kerroin suuttuneeni ja lähdin kotiin nukkumaan.
Tänään tästä asiasta puhuttu ja mies sanoi että nainen oli hänen kaverinsa (vaikka en ole koskaan kuullutkaan että keskenään olisivat mitenkään kovin läheisiä). Nainen oli kuulemma ollut todella humalassa ja sen takia esim. ottanut kädestä kiinni ja ollut muutenkin ”läheinen”. Kysyin että miksi ei vaan irrottanut kättä niin vastasi että ei halunnut pahoittaa ystävänsä mieltä. Mies ei edes pyytänyt anteeksi asiasta.
En voi ymmärtää että miten mies ei tajua, että tuo on todella loukkaavaa käytöstä minua kohtaan, ei edes sen vertaa että pyytäisi anteeksi. Uskon että mitään enempää ei ole heidän välillään ei ole muuta tapahtunut, mutta silti tapahtunut nolottaa ja luottamus mieheen on hieman tässä horjunut :((

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on jäänyt tuohon kädestä pitämiseen. Veikkaan että ovat nussineet baarin vessassa.

Vierailija
2/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on jäänyt tuohon kädestä pitämiseen. Veikkaan että ovat nussineet baarin vessassa.

Ja mies sai kerrankin parempaa kuin tuollaista aloittajan kaltaista mielensäpahoittajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla lupa lohduttaa ystävääsi, mutta miehellä ei?

Vierailija
4/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen kosketuksesta kulu.

Vierailija
5/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ole noin naiivi...

Vierailija
6/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärrän, että tuon näkeminen on ollut ikävää, mutta olisiko mahdollista että hieman ylireagoit? Jos on tosiaan vain ollut kaveri niin ehkä ymmärtäisin.

Vierailija
7/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin runkkaa ne miehet vessapaperiinkin niin miksei sitten johonkin naiseenkin.

Vierailija
8/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärrän, että tuon näkeminen on ollut ikävää, mutta olisiko mahdollista että hieman ylireagoit? Jos on tosiaan vain ollut kaveri niin ehkä ymmärtäisin.

Ei tässä kyllä ole mitään ylireagoitu. Jos oma mies alkaisi pidellä kädestä ihan vierasta naista eikä edes lopettaisi vaikka ilmaisisin asian häiritsevän ja sitten ei edes pyytäisi anteeksi, suuttuisin minäkin. Ja ihan syystä.

Vierailija
9/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla lupa lohduttaa ystävääsi, mutta miehellä ei?

Ehkä hieman eri asia, kun Ap sanoi aloituksessa että eivät naisen kanssa hyviä ystäviä edes ole.

Vierailija
10/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kyllä ole mitään ylireagoitu. Jos oma mies alkaisi pidellä kädestä ihan vierasta naista eikä edes lopettaisi vaikka ilmaisisin asian häiritsevän ja sitten ei edes pyytäisi anteeksi, suuttuisin minäkin. Ja ihan syystä.

Samaa mieltä! En tajua miksi täällä Ap:ta murjotaan, suuttuisin itsekin vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
11/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon joskus nussin... siis lohduttanut kaveria.

Vierailija
12/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun teinit, vitun milleniaalit, vittu.

Vierailija
13/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas neitoset, ketäänhän ei voi omistaa. Jos se MIES on niiiin tärkeä, tee itse samoin

ja pitele sinäkin miespuolisia ystäviäsi kädestä.

Tuntuu ettei mies, joka on ollut vaikkapa 7 kk suhteessa jonkun tyttösen kanssa, saa katsoakaan muihin päin. Tee itse todellakin samoin kuin se MIES. Kaikilla on vapaus elää normaalia elämää, oli sitten suhteessa tai ei.

Vierailija
14/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.

Joko ap uskot, että miehesi ei tehnyt muuta kuin piteli kädestä TAI et usko. Siitähän tässä on oikeasti nyt kyse.

Jos uskot, miksi suutuit asiasta? Kaipa sitä nyt herranen aika saa kädestä pitää ystävää, ja silloin tuo keuhkoamisesi on paljon loukkaavampaa kuin se, mitä mies teki. Miksi ihmeessä hänen pitäisi pyydellä anteeksi, jos hän ei tehnyt mitään ja se olit sinä, joka käyttäydyit epäluottavasti ja epäkunnioittavasti!

Jos ET usko miehesi puheita, teillä on paljon isompi luottamusongelma kuin pelkkä käden pitely. Suosittelen eroa siinö tapauksessa, koska vastaavia tilanteita tulee uudelleen eteen varmasti. Jos et usko miehen olevan uskollinen, vana bylsivän ketä tahansa baarissa ja vieläpä sinun ja kaveriesi nähden, niin se on siinä se teidän suhde.

Vierailija
15/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle jotenkin näin: "Itse olen aina ajatellut, että parisuhteessa ollessani ei minun olisi soveliasta pitää toista miestä kädestä tai muuten olla läheisissä tunnelmissa, niinkuin sinä eilen sen naisen kanssa. Mutta ymmärrän kyllä että olette vain ystäviä, ehkä minä olen vain ollut hieman liian kireä. Nyt mietin asiaa enemmän ja tajusin, että se on ihan ok pitää toista kädestä tai halailla. Ethän sinäkään varmaan suuttuisi, jos minä viattomasti vähän jotain miestä kädestä pidän ja halaan lohdutukseksi, jos hänellä vaikka on vaikeaa?"

Vierailija
16/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas neitoset, ketäänhän ei voi omistaa. Jos se MIES on niiiin tärkeä, tee itse samoin

ja pitele sinäkin miespuolisia ystäviäsi kädestä.

Tuntuu ettei mies, joka on ollut vaikkapa 7 kk suhteessa jonkun tyttösen kanssa, saa katsoakaan muihin päin. Tee itse todellakin samoin kuin se MIES. Kaikilla on vapaus elää normaalia elämää, oli sitten suhteessa tai ei.

No hohhoi...

Kenelle sitten notkuminen vastakkaiseen sukupuoleen liimautuneena on normaalia ja kenelle ei. Musta tuntuu, että nämä ap:n moralisoijat on niitä kaksoisstandardi-ihmisiä, jotka ei kyllä sitten laisinkaan tykkäisi oman kumppaninsa kohdalla tällaisesta "normaalista elämästä".

Vierailija
17/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä tilanne :(

Vierailija
18/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt? Sovitteko asian siis kokonaan vai onko vielä riitaa?

Vierailija
19/20 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaisi juosta ja lujaa. Kilahdat kun mies pitää ystävänsä kädestä kiinni. Uskomatonta!

Vierailija
20/20 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksi on just parasta.