Ehdota tytön nimeä!
Olisi hyvä, jos nimessä olisi kirjain E tai K. Saa olla jokin perinteinen, mutta mahdollisesti myös uudempikin/harvinaisempi nimi käy. Ehdota täällä, kommentoin jokaista ehdotusta. Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Helka...sehän on sulle kriteereinesi täydellinen ja mielestäni kaunis ja erikoinenkin.
Hmm. Kiitos persoonallisesta ehdotuksesta. Tosiaan täyttää kriteerit, mutta jotenkin tuntuu silti vähän vieraalta. Olen kuitenkin iloinen, että ehdotit. Kiitos sinulle :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kreeta Kreetta
Jotenkin tulee niin mieleen Kreikka. Toisaalta ihan positiivista, sillä pidän Välimeren seudusta. Ei kuitenkaan niin omalle kuulostava. Kiva huomata, että täältä saa oikeasti mielenkiintoisia ehdotuksia. Esim. Kreetaa ja Helkaa en olisi itse välttämättä muualta bongannut. Kiitos teille :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Elisabel, Elsabelle, Elisabella tai Elisabelle
Vähän sellaisia prinsessa mielleyhtymiä tulee näistä. Osa myös omaan makuun hieman väkisin väännetyn kuuloisia. Kiitos kuitenkin ehdotuksista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Edit, Edith.
En saa jotenkin "kiinni" nimistä, vaikka ovatkin ihan kauniita. Kiitos. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nimiä joissa E tai K:
Seela
Emilia
Milka
Jenny
Selena
Melina
Helena, Helen
Milena
Elena
Suurin osa näistä on kauniita, mutta joku niissä kuitenkin tökkää vastaan. Kiitos kaunis kuitenkin sinullekin vaivannäöstä ja ehdotuksistasi! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eliana
Selenia
Omaan makuun jotenkin liian "monimutkaisia". Kiitos kuitenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Emilia. Emilia on nimenomaan ensimmäisenä etunimenä kaunis. Toisena nimenä se menettää kauneutensa.
Emilia Isabella
Emilia Eerika
Emilia Erin Amanda
Emilia Maria
Emilia Iris Amanda
Emilia Sandra Sofia
Emilia Aino Maria
Emilia Johanna
Emilia Amanda
Emilia on kyllä kaunis nimi myös minun mielestäni, mutta ei ehkä niin ihastuttava, että valikoituisi meille. Ehdotit myös muita nimiä Emilian jatkoksi ja niistä ehdotuksista poimin nimet: Eerika, Erin ja Amanda, jotka kuulostavat omiin korviin hyviltä.
Kiitos sinulle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP:n lapsi on Milka Amanda. :)
Ahaa:) . Kiitos ehdotuksesta. Amanda nimestä pidän kyllä. Milka jotenkin ei iske.
Ap
Senni
Meeri
Helinä
Elli
Maikki
Katariina
Kristiina
Vierailija kirjoitti:
Elle
On aika suloinen ja kaunis nimi. Toisaalta kaipaan nimeen myös tietynlaista reippautta. Se ei kuitenkaan vähennä ko. Nimen omaa ihanuutta. Kiitos.
Ap
Annikki? On hyvin kaunis ja harvinainen nimi.
Emmi? En itse tykkää, mutta jos sitä tykkäisit!
Enja
Evita
Helen
Silke
Senja
Katinka
Inka
Inkeri
Helka
Vierailija kirjoitti:
Linnea
Minea
Mette
Elsa
Netta
Ellen
Fia
Nella
Amelia
Linnea: Hempeän kaunis. Ei kuitenkaan omalleni ehkä valikoidu.
Minea: Kaunis, mutta ehkä sama juttu, kun Linnean kohdalla.
Mette: Tykkään toisaalta nimen reippaudesta, mutta koska nimi on aika lyhyt ja siinä nuo kaksi t-kirjainta niin mietin onko vähän töks töks tyylinen. Kiva kuitenkin.
Elsa: Kaunis ja klassinen, mutta niin yleinen.:(
Netta: Ei oikein iske.
Ellen: Ihan kaunis nimi.
Fia: Ei iske.
Nella: Ei oikein tunnu omalta.
Amelia: Vähän jännä nimi, toisaalta kaunis toisaalta lähinnä outo.
Kiitos ehdotuksista!! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Selja
Heljä
Serina
Näistä ei säväytä mikään. Kiitos kuitenkin ehdotuksista!
Ap
Terhikki
Tove
Kaisa
Kielo
Selma
Karine
Karen
Eevi
Elviira
Evita
Elna