Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan eronnut elämänsä miehestä oma-aloitteisesti?

Vierailija
01.01.2018 |

Siis vaikka rakastaa, eikä ole riitoja ja on hyvää seksiä jne?

Olemme naimisissakin jo ja 7 v yhdessä, mutta mulla on yhä suuria vaikutuksia sopeutua elämään toisen ihmisen kanssa, kun olen niin erakkoluonne. Tarvitsen tosi paljon omaa aikaa.

Miehellä on aikaavievä työ ja harrastus ja arki sujuu ihan ok siksi, kun saan olla yksin, mutta viikonloppuisin ja lomilla on ihan kauheaa. Tuntuu, että pää räjähtää, eikä vatsa toimi jne, kun ollaan koko sjan yhtä aikaa kotona. Olen ns ajanut miehen ulos harrastuksiin vähän patistaen, mutta rajansa siinäkin, kun tottakai hän haluaisi olla kotona lepäämässä loma-aikoina.

Onko tässä mitään muuta vaihtoehtoa kuin ero? Tiedän, että vika on minussa eikä miehessä. Tuntuisi toisaalta ikävältä erota elämänsä rakkaudesta tällaisesta käytännön syystä. Ehkä olen jumiutunut, enkä näe rakentavia ratkaisuja, jos niitä on. Mitä neuvoisitte? Raha on este siinä mielessä, että asunto on pieni kaksio. Siinä on vain yksi vessa tietenkin. Isompaan ei ole varaa, vaikka joku jättikartano länsi- ja itäsiivellä tietenkin ratkaisisi ongelman.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kodit tai isompi asunto?

Vierailija
2/2 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kodit tai isompi asunto?

Olisi loogista, mutta varsinkin miehellä ei ole varaa. Jotta voisi asua erillään, meidän pitäisi ottaa avioero, jolloin hän saisi toimeentulotukea asumismenoihinsa. Sitä juuri mietin, että onko kukaan rakastava pari oikein virallisesti eronnut vain käytännön järjestelyiden takia. Tuntuisi korkealta kynnykseltä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla