Tipaton tammikuu?
Tammikuu on lupausten aikaa. Kuinka moni aikoo pitää tipattoman tammikuun?
Kommentit (21)
Aloitan tipattoman, mutta vasta huomenna. Huomasin aamulla että jääkaappiin on jäänyt yksi kuohuviinipullo korkkaamatta. 🌞
Ilman muuta tipaton! Eihän muutama tippa riitä mihinkään, juoda pitää kulauksittain ja pullo kerrallaan. Huomenna haen heti lähikaupasta Vahvaa Olutta™
No en, kun en muutenkaan juo juuri mitään.
Olen viime vuosina juonut noin pari kertaa vuodessa jotain alkoholipitoista.
Tipattomat tammikuut, lihattomat lokakuut... voiko typerämpiä asioita ollakaan?
Kas kun mammat eivät kehitä seksitöntä syyskuuta. Ai niin, sehän onkin joillain koko vuoden mittainen projekti.
Tipaton tammikuu on hyvä alku. Mulla alkoi viides tipaton vuosi ja olo on loistava.
Moni alkoholisti pitää tipattoman tammikuun, siinä ei ole montaa viikonloppua ja niiden jälkeen voi vetää övereitä kun on ensin päässyt kehumaan muille tuota miten pystyy olla ilman alkoa.
Säälittävää tämä alkoholilla läträäminen. Eläkää vähän!
Vierailija kirjoitti:
Tipaton tammikuu on hyvä alku. Mulla alkoi viides tipaton vuosi ja olo on loistava.
Ja? Muutakin on kuin absoluuttinen kieltäytyminen. Te kuulostatte niuhottajilta jotka kuvittelevat pätevänsä sillä että he eivät tarvitse alkoa pitääkseen hauskaa, kunnes se päätyy tuohon että on muiden yläpuolella.
. Tapsan kanssa tammikuussa. Helmikuussa Helmi. Maaliskuussa maajussi. Huhtikuussa hukan suussa, Toukokuussa torstaina Toivon kanssa toivoa täynnä. Kesäkuussa kohti kuuta. Heilaton heinäkuu. Elokuussa Lauri Tähkä. Syyskuussa savimajaan. Lokakuussa lasten juhlat. Marraskuussa mieli maassa. Joulukuussa tietäjänä maassa Juudean.
Vierailija kirjoitti:
Aloitan tipattoman, mutta vasta huomenna. Huomasin aamulla että jääkaappiin on jäänyt yksi kuohuviinipullo korkkaamatta. 🌞
Sadan päivän haaste täällä menossa kaverin kanssa. Satasen veto laitettiin, ei usko minun kestävän. Aamulla myös huomasim jääkaapissa vielä eiliseltä yli jääneen samppanjapullon ja pari lonkeroa. Noilla voi sitten juhlistaa, kun 100 päivää on takana. 😎
Minä itse asiassa aloitan vuoden aina samppanjalla, tuossa se nyt poreilee lasissa Wienin uudenvuoden konserttia odotellessa. Voin olla ja todennäköisesti olen juomatta loppuvuoden, mutta tänään virtaa samppanja 🥂🍾 Parempaa uutta vuotta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Mä aattelin kokeilla "viinatonta" vuotta.
Oma on mokasi
Jep! Tänään pyörähi tipaton käyntiin. Joskus on venähtänyt jopa vappuun saakka. Saas kattoo ny, miten pitkään tämä tällä kertaa kestää. Noh, ainakin tammikuun loppuun. Sen lupaan.
En koe tarvitsevani tipatonta kun olen kohtuukäyttäjä, aika vähän on tänä vuonna alkoholia kulunut. Mutta jos tekee viiniä lasillinen mieli, niin aion juoda sen vaikka olis tammikuu.
Hep, täällä yksi. Joulukuussa oli turhan monta kosteaa viikonloppua ja meneehän alkoholiin myös rahaa hukkaan, joten vähintään tammikuun ajan on korkki kiinni.