Vauvan ensimmäinen uusi vuosi ja mies lähti uv bileisiin ja baariin
Mietityttää Tässä hieman kun mies lähti eilen uuden vuoden bileisiin ja baariin eikä jäänyt minun ja vauvan kanssa viettämään uutta vuotta yhdessä. Vauva vasta 4kk. Nyt nukkuu krapulassa kun tuli kotiin vasta siinä puoli viiden aikaan.
Onko muilla käynyt samanlailla? En tiedä ollako katkera vai ei...
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee dokuilla ja bilettäjillä, ei mitään.
No jaa, kaikki miehet eivät ole raittiita uskovaisia pitsin nyplääjiä. Ja tuntemani uskikset ovat aika meneviä iltaelämässä myös.
Nyt on oletettavasti kysymys nuorista ihmisistä. Ei se vauva voi vangita himaan kahta ihmistä 24/7/365 molempia.
Toki samat oikeudet molemmilla.
Ja kotiin voi pyytää kavereita, kunhan vauva vähän kasvaa eikä herätä äitiä enää yöllä..
Vierailija kirjoitti:
Tällaista on tiedossa, kun tekee lapsen kanssa lapsia. Tuskinpa oli yllätys, että tämä mies tykkää bilettää ja ryypätä? Valitsit siis mieheksesi ja lapsesi isäksi keskenkasvuisen ryyppyveikon, joten oma vika.
Sulla tuskin on miestä tai lapsia?
Mieheni on 50v ja saa lähteä kavereiden kaa oluelle jos toisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista on tiedossa, kun tekee lapsen kanssa lapsia. Tuskinpa oli yllätys, että tämä mies tykkää bilettää ja ryypätä? Valitsit siis mieheksesi ja lapsesi isäksi keskenkasvuisen ryyppyveikon, joten oma vika.
Onko miehelläsi jo lapsenlapsia? Tai onko hän jo peräti isoisoisä? Ihana taatta joka tapauksessa, sellainen nuorekas hopeakettu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä munkin mies kävi ulkona kun imetin. Sitten kun aloin itse päästä mimmien kanssa ulos, aina pääsin. Ei se vauva sitä uutta vuotta muista ja säkin menit varmaan hyvissä ajoin nukkumaan.
Jos haluat että mies on juhlapyhät himassa virkkaamassa pöytäliinaa niin toimi toisin. Kutsut teille tuttaviasi joilla on myös pieniä lapsia. Vaikka yökylään. Naiset puuhailette lasten kaa ja laitatte ukot kokkaamaan, ryypiskelevät tietysti. Lapset siskonpetiin nukkumaan, äijät saa vahtia kun naiset käy paikallisessa pari karaokebiisiä vetämässä.
Meillä ei ollut ikinä vääntöä ulkona käymisestä. Siitä vedin herneet kun miehen kaverit riekkui koko yön ja oksentelivat. Eivät toista kertaa sitä tehneet!
Ahh kuinka stereotyyppistä sukupuolikäyttäytymistä. Me tytöt ja te pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minulla, mutta älä nyt hyvä ihminen minusta huolehdi, vaan leiki mummoa tyttäresi ikäiselle ap:lle. :)
Ap, kuinka vanhoja olette ja kuinka paljon mies on tykännyt juhlia ennen vauvaa? Vetääkö hän aina juomisensa niin pitkälle, että on krapulassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä munkin mies kävi ulkona kun imetin. Sitten kun aloin itse päästä mimmien kanssa ulos, aina pääsin. Ei se vauva sitä uutta vuotta muista ja säkin menit varmaan hyvissä ajoin nukkumaan.
Jos haluat että mies on juhlapyhät himassa virkkaamassa pöytäliinaa niin toimi toisin. Kutsut teille tuttaviasi joilla on myös pieniä lapsia. Vaikka yökylään. Naiset puuhailette lasten kaa ja laitatte ukot kokkaamaan, ryypiskelevät tietysti. Lapset siskonpetiin nukkumaan, äijät saa vahtia kun naiset käy paikallisessa pari karaokebiisiä vetämässä.
Meillä ei ollut ikinä vääntöä ulkona käymisestä. Siitä vedin herneet kun miehen kaverit riekkui koko yön ja oksentelivat. Eivät toista kertaa sitä tehneet!Ahh kuinka stereotyyppistä sukupuolikäyttäytymistä. Me tytöt ja te pojat.
Sama tuli mieleen, miten jotkut jaksavatkin olla niin stereotyyppisiä. Meillä miehet viihdyttävät lapsia kun naiset kokkaavat ja vetävät viinitumut samalla. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Eilen päätti mennä. Oli tietty kutsuttu jo aiemmin. Kun eilen sanoin että saa itse nyt päättää mitä haluaa tehdä uuden vuoden aattona. Annoin miehelle täysin vapaat kädet päättää ja päätti siis mennä bileisiin ja baariin juhlimaan. Että sellasta.
Tää on just tätä naisen ajatuksenjuoksua. Ap sanoo miehelle, että mies saa itse päättää lähteekö baariin vai ei. Miesparka luulee, että ap tarkoittaa mitä sanoo eli että hän voi halutessaan lähteä baariin ja niinpä mies päättää lähteä. Ap pahoittaa mielensä, koska miehen olisi PITÄNYT YMMÄRTÄÄ, VAIKKA AP EI SITÄ SANONUTKAAN ÄÄNEEN, että ap:n viesti ”saat itse päättää lähdetkö baariin” tarkoitti, että ”sinun pitää päättää itse, että et halua baariin”. Huoh! Vai mitä ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen päätti mennä. Oli tietty kutsuttu jo aiemmin. Kun eilen sanoin että saa itse nyt päättää mitä haluaa tehdä uuden vuoden aattona. Annoin miehelle täysin vapaat kädet päättää ja päätti siis mennä bileisiin ja baariin juhlimaan. Että sellasta.
Tää on just tätä naisen ajatuksenjuoksua. Ap sanoo miehelle, että mies saa itse päättää lähteekö baariin vai ei. Miesparka luulee, että ap tarkoittaa mitä sanoo eli että hän voi halutessaan lähteä baariin ja niinpä mies päättää lähteä. Ap pahoittaa mielensä, koska miehen olisi PITÄNYT YMMÄRTÄÄ, VAIKKA AP EI SITÄ SANONUTKAAN ÄÄNEEN, että ap:n viesti ”saat itse päättää lähdetkö baariin” tarkoitti, että ”sinun pitää päättää itse, että et halua baariin”. Huoh! Vai mitä ap?
Juuri näin. Klassinen marttyyriansa. "Saat itse päättää" = "Päätä valita minut tai saat viikon mykkäkoulua ja kuukauden ilman p*llua"
Aivan, miehellä on oikeus vaimonsa mielipiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
No pistäähän tuo miettimään miehen prioriteetteja.
No sitä Tässä juuri ajankin takaa:(((
Terv. Ap
Meillä on ikäeroa 9vuotta. Olen 37 ja mies 27. Sitten ei mies kyllä yleensä baareissa käy.
Vierailija kirjoitti:
”Annoit vapaat kädet päättää” tarkoittaa kyllä sitä, että miehen päättäessä mennä se on sinulle ok.
Ei voi antaa jotain muka mahdollisuutta valita ja olettaa, että toinen osaa valita oikein.Ei siis aiheuta mökötystä jne.
Nimenomaan voi. Itse olen käyttänyt tuota vapaata valitsemista karsintakeinona jo ennen suhteen vakiintumista. Väärin valinneet ei päässeet jatkoon. Nyxäni valitsi oikein ja osoitti siten olevansa isämateriaalia.