Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stranger Things - pettymys

Vierailija
01.01.2018 |

Oliko muille? Hirveää hehkutusta, ja sitten kun katsoo, niin plääh. Siis ihan kiva nostalgiapläjäys, mutta muuten ei hirveästi jaksanut kiinnostaa. Kelaten katsoin läpi. Ja se tyttönäyttelijä oli ärsyttävä. Sitäkin ylistetty maasta taivaisiin. Minusta kauhean yksipuolinen. Kulmiaan kurtisteli ja niskojaan heilautteli tai sitten nyyhki epäuskottavasti. Pojat olivat parempia ja luontevampia. Anorektikkotyttö aiheutti ahdistusta ja jouduin skippaamaan kaikki hänen kohtauksensa.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen kelaten ei tainnut tehdä oikeutta sarjalle. Katsotko useinkin sarjoja niin? Mikä sarja toimii kelaten ja kohtauksia skippaillen?

Vierailija
2/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja. Mainioita muksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsominen kelaten ei tainnut tehdä oikeutta sarjalle. Katsotko useinkin sarjoja niin? Mikä sarja toimii kelaten ja kohtauksia skippaillen?

Jotain kertoo sarjasta, jos katsojalle tulee hinku nopeuttaa sitä "katselunautintoa". 

Vierailija
4/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain kertoo sarjasta, jos katsojalle tulee hinku nopeuttaa sitä "katselunautintoa". 

Jos mä katson sarjaa, josta en kiinnostu, yksinkertaisesti lopetan katsomisen. Ei se nyt ainakaan kelaamalla paremmaksi muutu!

Vierailija
5/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok sarja. Jos haluat huomattavasti ahdistavampaa tunnelmaa suosittelen saksalaista Dark sarjaa.

Vierailija
6/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli sellainen b-luokan kasariscifileffa sarjamuodossa. Ylistetty, koska monelle tosiaankin niin nostalginen kokemus. Hieno idea, mutta eihän se sitä muuta, että se oli ennalta arvattava ja hieman tylsä.

Vierailija
7/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin, se on kyllä selkeesti 80-luvulla syntyneille suunnattu lukuisine viittauksineen sen aja leffoihin yms. Että jos oot nuorempi, niin voi olla vähän vaikeatajuinen.

Vierailija
8/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettet tykännyt. Mutta jos skippasit kaikki kohtaukset, jossa oli Nancy, ethän voinut älytä sarjasta mitään? Siis arvostelet tässä nyt sarjaa, jota et ole oikeastaan katsonut.

Vierailija
9/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok sarja. Jos haluat huomattavasti ahdistavampaa tunnelmaa suosittelen saksalaista Dark sarjaa.

Katsoin tuon ja se oli aivan mahtava! Siihen jäin koukkuun heti. Näyttelijätyö oli aivan toista luokkaa, musiikki, kuvaus, kaikki! Innolla odotan, koska tulee tietoa toisesta kaudesta. 

-Ap

Vierailija
10/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettet tykännyt. Mutta jos skippasit kaikki kohtaukset, jossa oli Nancy, ethän voinut älytä sarjasta mitään? Siis arvostelet tässä nyt sarjaa, jota et ole oikeastaan katsonut.

Kyllä siitä tajusi. Sen verran katsoin kutakin kohtausta, että pysyin kärryllä. Mutta en jaksa katsoa överiplastiikkakirurginaamoja tai anorektikkoja sarjoissa ja leffoissa, ellei tuollaisia selviä silmiinpistäviä seikkoja jotenkin tuoda esille/selitetä itse sarjassa. Katsojan aliarvioimista. 

Vierailija
11/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
12/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin, se on kyllä selkeesti 80-luvulla syntyneille suunnattu lukuisine viittauksineen sen aja leffoihin yms. Että jos oot nuorempi, niin voi olla vähän vaikeatajuinen.

Olen syntynyt 80-luvulla ja siitä huolimatta se oli tylsä. Kuten sanoin, ihan kiva nostalgiapläjäys, mutta juonellisesti tylsä sellainen. Jos kaikki 80-luvun fiilistelyt ja koristelut otetaan pois, niin kyseessä on aika valju sarja. 

Vierailija
13/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava ja lohduton sarja.

Vierailija
14/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä tajusi. Sen verran katsoin kutakin kohtausta, että pysyin kärryllä. Mutta en jaksa katsoa överiplastiikkakirurginaamoja tai anorektikkoja sarjoissa ja leffoissa, ellei tuollaisia selviä silmiinpistäviä seikkoja jotenkin tuoda esille/selitetä itse sarjassa. Katsojan aliarvioimista. 

Jaa, sua harmitti, että Nancyn perään oli kaikki pojat ja se oli niin laiha. Oon itekin pyöreä mutta en mä nyt tuollaisen takia loukkaannu, että joku näyttelijä on laiha. Enkä edes keksi, kuka se kirjoittamasi "överiplastiikkakirurgoitu" henkilö sarjassa on.

Vierailija
15/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sua harmitti, että Nancyn perään oli kaikki pojat ja se oli niin laiha. Oon itekin pyöreä mutta en mä nyt tuollaisen takia loukkaannu, että joku näyttelijä on laiha. Enkä edes keksi, kuka se kirjoittamasi "överiplastiikkakirurgoitu" henkilö sarjassa on.

No ole pyöreä ihan yksinäsi. Itse en ole. :D

Puhuin överiplastiikkakirurginaamoista yleisesti. Tiedätkö, kun nykyään sarjoissa saattaa esiintyä näyttelijöitä, joiden naamat eivät enää edes liiku tai ovat jokerimaiset/kissamaisen eli epämuodostuneen näköiset, mutta se esitetään, kuin se olisi normaalia. Kuin kukaan ei muka kiinnittäisi siihen huomiota, kun toisen kasvot ovat kuin halvaantuneet ja epämuodostuneet.

Jos palkkaa näyttelijän, jonka jokin piirre kiinnittää selvästi katsojan huomion, se pitäisi käsitellä jotenkin, jotta katsoja pystyy keskittymään itse sarjaan eikä vain siihen yhteen huomiota herättävään piirteeseen. Vähän niin kuin koomikot haltsaavat nämä tilanteet. Jos esimerkiksi on selvästi ylipainoinen koomikko, niin ensimmäinen vitsi on yleensä siitä omasta painosta eli ensimmäisestä huomiota herättävästä piirteestä. Tämän jälkeen kuulija pystyy nauramaan myös muille vitseille, kun se ensiksi huomiota herättävin piirre on käsitelty pois alta. 

Vierailija
16/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalie Dyerhan on inspiraatio proanasivustoilla. Eli on todellakin huomattavan laiha. 

Vierailija
17/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin suunnattu 70-luvulla syntyneille, jotka oli kasarilla saman ikäisiä kuin nuo sarjan lapset. Muhun iski just sen nostalgian takia. T. Vm-72

Vierailija
18/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ole pyöreä ihan yksinäsi. Itse en ole. :D

Puhuin överiplastiikkakirurginaamoista yleisesti. Tiedätkö, kun nykyään sarjoissa saattaa esiintyä näyttelijöitä, joiden naamat eivät enää edes liiku tai ovat jokerimaiset/kissamaisen eli epämuodostuneen näköiset, mutta se esitetään, kuin se olisi normaalia. Kuin kukaan ei muka kiinnittäisi siihen huomiota, kun toisen kasvot ovat kuin halvaantuneet ja epämuodostuneet.

Jos palkkaa näyttelijän, jonka jokin piirre kiinnittää selvästi katsojan huomion, se pitäisi käsitellä jotenkin, jotta katsoja pystyy keskittymään itse sarjaan eikä vain siihen yhteen huomiota herättävään piirteeseen. Vähän niin kuin koomikot haltsaavat nämä tilanteet. Jos esimerkiksi on selvästi ylipainoinen koomikko, niin ensimmäinen vitsi on yleensä siitä omasta painosta eli ensimmäisestä huomiota herättävästä piirteestä. Tämän jälkeen kuulija pystyy nauramaan myös muille vitseille, kun se ensiksi huomiota herättävin piirre on käsitelty pois alta. 

Pitäiskö sun keksiä jotain tekemistä? Haastat nimittäin nyt riitaa haukkumalla sarjaa, jota et ole katsonut kunnolla, jossa väität ensin olevan "överiplastiikkakirurgihahmoja" ja sitten tajuat, ettet edes tiedä sarjan hahmoja vaan puhutkin "yleisesti", mutta mollata vaan juuri tätä sarjaa pitää. Ahdistut näyttelijän laihuudesta niin ettet voi katsoa sarjan oleellisia kohtauksia jne. Ei sun tarvii sarjasta tykätä, tietenkään ei, mutta on hölmöä että panostat sen haukkumiseen monesta näkökulmasta etkä siis ole edes sarjaa katsonut vaan skippaillut ja kelaillut.

Vierailija
19/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kaikkiaan aika mahtava sarja upeine tunnelmineen ja maisemineen ja mahtavat näyttelijät, lukuunottamatta Winona Ryderiä joka oli roolissaan teennäinen ja ärsyttävä. Ulkonäöllään luonut uransa, ei taidoillaan. Elevenin näyttelijällä varsinkin mieletön karisma nuoreksi tytöksi, tulee menemään vielä pitkälle todellisella lahjakkuudellaan. Loputkin lapsi/nuorisonäyttelijät olivat aika mainioita ja sympaattisia.

Vierailija
20/67 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten sarjassa häiritsi sen kaavamaiset horror-kuviot. Vähän kesympi ote olisi luultavasti toiminut paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä