Laitoin lapun pöydälle että olen lähtenyt thaimaahan
laitoin itselleni muistoksi vaan että muistan missä oon olllut 2 viikkoa
Kommentit (6)
Reps.. onko se muuten sinun puolisosi, joka täällä myös kirjoitellut tuosta Thaimaan matkastasi ja sen tiedottamisesta?
Kirjoitin lapun , jonka jätin keittiön pöydälle, joulutähden viereen, että olen nyt kaksi viikkoa Etelä-Afrikassa,
tulen tammikuun puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Reps.. onko se muuten sinun puolisosi, joka täällä myös kirjoitellut tuosta Thaimaan matkastasi ja sen tiedottamisesta?
yritin mä soitella vaimollekin uutena vuotena, se sulki puhelimen vaan heti ja en muista mitä puheltiin
tässä Henry taas moro, eilen sattui sellainen vahinko että thailady jona otin hyvää hyvyyttään kylään hotelliin olikin sellainen ladyboy
miten täältä Thaimaasta pääsee kotiin takaisin Turkuun ? kaipaan jo vaimoa ja lapsia
Henry-thaimaasta kirjoitti:
tässä Henry taas moro, eilen sattui sellainen vahinko että thailady jona otin hyvää hyvyyttään kylään hotelliin olikin sellainen ladyboy
miten täältä Thaimaasta pääsee kotiin takaisin Turkuun ? kaipaan jo vaimoa ja lapsia
Tää on sitten salaisuus, mut jakaan sen sulle silti kun niin kivalta tyypiltä vaikutat. Ladyboyden spermassa on taikaa! Annat niitten vedellä sua kuivilta takapuolees sellaiset sata kertaa ja poof ootkin sitten kotona.
Sitten noukit kiltisti tavarat joita vaimos heitti pihalle (siis ne jotka on jäljellä eikä varastettu), muutat muualle ja alat kiltisti maksaan kunnon elareita jotta lapsesi saa paremman elämän kun ikinä voisi sun kanssa saada. Jätät talon perheellesi tai autat muutossa valittamatta ja maksat takuun, ihan kummin vaimosi haluaa.
Samma här. Lähdin vaan Portugaliin.