Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit. Mikä lause saa verenpaineesi nousemaan?

Vierailija
01.01.2018 |

Itselläni "nuku silloin kun vauva nukkuu".
Tuon keksijän on pakko olla joku lapseton vanhapiika 😡

Kun saisikin nukkua ilman että mies tulee ja keskeyttää eikä anna hetkenkään rauhaa päivisin.
Kun nukkuu itse kolme tuntia yössä silloin kun vauva nukkuu, päivällä ei ehdi ja kerkeä, kun on kaikkea muuta tekemistä; pyykkäämistä, käy kaupassa, tee ruokaa, hoida vauva, tiskaa jne.
Vessassakaan ei saa rauhassa käydä.
Ja onhan se kivaa naureskella uupuneelle ja yliväsyneelle äidille monenkin lähipiiristä.

Uusi vuosi oli paska. Heti haluaa erota kun en jaksanut innostua raketeista eikä tinoista enkä mistään muustakaan.
Ei kiinnostanut pakkasessa pönöttää ollenkaan. Tottakai sitä äijä on pirtee kun itse nukkuu ja koko halvatun päivän tissutteli.
Kahden aikaan oli sitä mieltä että kello on liian vähän. No. Herätin viideltä syöttämään vauvaa mutta loppupeleissä minä syötin ja nukutin -taas.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ex-kansanedustajat saa sopeutumiseläkettä. " -lause saa niskavillat pystyyn!

Vierailija
42/48 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko ajatellut milloin palata työelämään"? 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä kaljoittelu loppuu kun vauva syntyy"

Ei loppunu ei ja vauva 2 viikon ikäinen :(

Ai vasta 2 viikkoinen. Mun "vauva" on jo koulussa, eikä miehen kaljoittelu ole loppunut eikä edes vähentynyt yhtään, päinvastoin...

Vierailija
44/48 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en oo ehtiny," sanoo mies kännykkä kädessä sohvalta pari päivää vanhojen likapyykkien ja roskien keskeltä..

Vierailija
45/48 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritä olla hieman innostuneempi"

Vierailija
46/48 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet liian väsynyt vahtimaan ja hoitamaan lapsia, niin ehkä pitäisi ottaa vähän rennommin. -sanoi appiukko

Jumalauta. Eihän tässä ole takana kun vauvavuosi, talon rakennus ja oman yrityksen pyörittäminen kahden pienen lapsen kanssa ilman ulkopuolista hoitoapua. Että vähän rennommin pitäisi olla.

Vierailija
47/48 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet liian väsynyt vahtimaan ja hoitamaan lapsia, niin ehkä pitäisi ottaa vähän rennommin. -sanoi appiukko

Jumalauta. Eihän tässä ole takana kun vauvavuosi, talon rakennus ja oman yrityksen pyörittäminen kahden pienen lapsen kanssa ilman ulkopuolista hoitoapua. Että vähän rennommin pitäisi olla.

Ehkä appiukko tarkoittikin, että miksi on niin paljon kaikkea tekeillä samaan aikaan. Tai miksi kaiken pitää olla niin täydellistä. En siis tiedä onko sinulla tällaista, arvailee vain.

Vierailija
48/48 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten lauseet jotka alkaa "kyllä sun on pakko..." tai "kyllä lapsen on pakko..." etenkin jos ne liittyy lapsen kasvatukseen. Siis ihan todella verenpaine nousee ja kädet alkaa täristä pelkästä veeitutuksesta.