Onko epärealistista haaveilla/toivoa että olisin ensi vuonna raskaana...
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Olen 33v sinkku ja halunnut lasta koko ikäni, nyt realistisesti "oikeasti" n. 10 vuotta
Eikä edelleenkään kukaan mies kelpaa? Kun pitää viedä jalat alta ja saada sukat pyörimään jaloissa?
Olen valmis etenemään nopeastikin, ymmärrän että aikani alkaa pian loppua ja jään sitten vaikka yh:ksi myöhemmin jos juttu ei toimi, kunhan saan lapsen
Kunnon qllikaruselli pyörimään vaan, eiköhän se aika nopsaan tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 33v sinkku ja halunnut lasta koko ikäni, nyt realistisesti "oikeasti" n. 10 vuotta
Eikä edelleenkään kukaan mies kelpaa? Kun pitää viedä jalat alta ja saada sukat pyörimään jaloissa?
Olisi kelvannut monikin mies, minä en jostain syystä ole kuitenkaan lopulta kelvannut heille
Vierailija kirjoitti:
Kun ei ole vielä miestäkään?
Ei ole. Voin tulla siementämään vaikka heti.
Hihi, nuorempana, silloin "villeinä vuosinani" mietin aina että toivottavasti en ole ensi vuonna raskaana. Q..liralli oli melkoista mutta säästyin, raskaudelta ja taudeilta. Menehän nyt tyttö pilke silmäkulmassa hankkimaan seuraa tekotavan harjoittamiseen, kun jätät raskaustoiveen mainitsematta niin taatusti seuraa löytyy.