Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä äitini sanoo lapselleen, jos saa kuulla pahoittaneensa lapsensa mielen?

Vierailija
31.12.2017 |

Äitini siis huomaa, että olen allapäin jostain ja kysyy, miksi. Sanon, että no siksi, kun loukkasit minua aiemmin sillä ja sillä. Niin arvatkaa mitä äitini siihen sanoo: älä välitä. Hän suhtautui siis tällä tavalla minuun aina, lapsuuden läpi.

Kommentit (307)

Vierailija
21/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen elämä tulee irtipäästämisen taidosta.

Äitisi oli paska. Se siitä. Asian voi unohtaa ja keskittyä muuhun.

Mä välitän siitä, että mun äitini loukkaus teki minut surulliseksi, mä välitän siitä, että mun äitini loukkaus pahoitti mun mieleni.

JA NIIN TULISI ÄITINIKIN VÄLITTÄÄ.

ap

Niin. Ja koska ajattelet noin, niin teet itse oman elämäsi onnettomaksi.

Juuri sen takia olet sekaisin, koska haluat ajatella noin.

Vierailija
22/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää nämä äitihullun jokapäiväiset jaaritukset. Aion pyytää jokaikisen ketjun poistettavaksi. Nämä jankkaukset täyttävät mielestäni jo spämmäämisen määritelmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Eskimomies kirjoitti:

Kun äitisi sanoi "älä välitä", ehkä hän tarkoitti, että sinun ei tarvitse välittää siitä mitä hän sanoo, sinun ei tarvitse välittää hänestä, sinun ei tarvitse kuunnella häntä, viettää aikaa hänen seurassaan, kiinnittää häneen minkäänlaista huomiota. Ehkä hän tarkoitti, että hänellä ei ole mitään merkitystä, voit unohtaa hänet, sinun ei tarvitse elämääsi tuhlata siihen että pohtisit hänen puheitaan tai tapaisit häntä enää koskaan.

Niin ei tuo mielestäni ns. narsismilta vaikuta. Ehkä pikemminkin päinvastaiselta, "äärinöyryydeltä".

Se on väärin ja se on outoa, koska hän suhtautui minuun noin jo, kun olin noin 6-vuotias. Minne mä olisin mennyt hänen seurastaan, valaisetko hiukan? Eli jos joku kaataa sut mutaan, sinusta hänen on ihan ok sanoa, etttä älä välitä siitä, mitä,mä just tein? Mutta häntä ei saa rangaista? Hänelle ei saa suuttua? Häntä ei saa syyttää? Niinkö?

Ja edellytät tätä lapselta äitiin päin?

ap

Vierailija
24/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on todella mielenkiintoinen. Siis ihmissuhteessa jossa meidän pitäisi välittää toistemme tunteista, lisäksi omistamme, niin kuullessaan että on loukannut toista, sanoo toiselle "älä välitä". Voiko narsistisempaa olla?

ap

Ei niin mielenkiintoista, että sitä jaksaisi kuunnella pari vuotta usean päivittäisen avauksen verran. Päivästä toiseen vaan sama veisuu sinulta.

Vierailija
25/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on todella mielenkiintoinen. Siis ihmissuhteessa jossa meidän pitäisi välittää toistemme tunteista, lisäksi omistamme, niin kuullessaan että on loukannut toista, sanoo toiselle "älä välitä". Voiko narsistisempaa olla?

ap

Ei niin mielenkiintoista, että sitä jaksaisi kuunnella pari vuotta usean päivittäisen avauksen verran. Päivästä toiseen vaan sama veisuu sinulta.

Ok.

Vierailija
26/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää nämä äitihullun jokapäiväiset jaaritukset. Aion pyytää jokaikisen ketjun poistettavaksi. Nämä jankkaukset täyttävät mielestäni jo spämmäämisen määritelmän.

Minä muuten päätin eilen tehdä aivan samaa! Tämän ilmiannoin jo? Olisikohan hyvä perustelu lapseen kohdistuvalla väkivallalla hekumointi!

Vierailija
27/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näen tämän liittyvän erittäin paljon siihen, miten olen kohdellut perhettäni. Eihän heistäkään tarvitse silloin välittää. Pahoitan heidän mieltään ja tilanteen henki on se, että kukaan ei välitä.

ap

Vierailija
28/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen elämä tulee irtipäästämisen taidosta.

Äitisi oli paska. Se siitä. Asian voi unohtaa ja keskittyä muuhun.

Mä välitän siitä, että mun äitini loukkaus teki minut surulliseksi, mä välitän siitä, että mun äitini loukkaus pahoitti mun mieleni.

JA NIIN TULISI ÄITINIKIN VÄLITTÄÄ.

ap

Niin. Ja koska ajattelet noin, niin teet itse oman elämäsi onnettomaksi.

Juuri sen takia olet sekaisin, koska haluat ajatella noin.

Älä vaivaudu vastaamaan hänelle. Ei hän ole edes tavoitettavissa.

Vierailija
29/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa älä välitä -mallissahan ideana juuri on, että satutetaan toista, mutta itseä ei saa syyttää, koska toisen, siis sen, johon sattui, ei pidä välittää.

Missäs se loukkaaajan vastuu on?

ap

Vierailija
30/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäiti poistatti vikkelään sen ketjun, jossa hän uhkasi kiusata kadtaan jos joku random palstalainen ei vedä sanojaan takaisin. Pelkäsi, että tekstinsä päätyy Hämeenlinnan lastensuojeluun.

Vierailija
31/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vuosikausia loukannut äitiäsi käytökselläsi ja kirjoituksillasi.

Suosittelen, että katsot peiliin ja mietit, että teitä on kaikissa tilanteissa kaksi. SINÄ ja äitisi.

Vierailija
32/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollalaillahan voi satuttaa ihan rauhassa muita ja käskeä heitä olemaan välittämättä!

ap

Vierailija
33/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa älä välitä -mallissahan ideana juuri on, että satutetaan toista, mutta itseä ei saa syyttää, koska toisen, siis sen, johon sattui, ei pidä välittää.

Missäs se loukkaaajan vastuu on?

ap

Toivottavasti kukaan ei vastaa sinulle.

Vierailija
34/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini teki isoja virheitä kasvattajana, mutta ymmärsin ajat sitten yhden tärkeän asian, joka auttoi minua antamaan äidilleni synninpäästön. Äitini teki kuitenkin parhaansa niillä eväillä, jotka hänellä oli. Niin on varmasti tehnyt aloittajankin äiti ja on kohtuutonta rankaista häntä tekemistään virheistä koko loppuelämänsä.

Vierailija
35/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen, että katsot peiliin ja mietit, että teitä on kaikissa tilanteissa kaksi. SINÄ ja äitisi.

Mutta minä en ole koskaan sanonut äidilleni, että älä välitä. Totta kai hän saa tuntea kipua, jos mun käytös satutti.

ap

Vierailija
36/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nyt jo elämääsi rakentavaa tekemistä. Meidän kaikkien elämään on mahtunut ikäviä kokemuksia, läheiset ihmisiset ovat sanoneet asioita joita eivät ole tarkoittaneet ja niistä on jäänyt mielipahaa.

Mutta se on elämää ja niistä KUULUU päästä yli. Terveellä psyykellä varustettu ihminen ei jää märehtimään toisten ihmisten tekoja tai sanoja/sanomatta jättämisiä viikoiksi saati sitten vuosiksi.

Voisin itsekin luetella 500 eri asiaa joista pystyisin valittaa loputtomasti, mutta en haaskaa aikaani enkä energiaani merkityksettömien asioiden jauhamiseen. Mielummin nautin elämästäni ja samaa suosittelen sinulle.

Vierailija
37/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaivaudu vastaamaan Kivikissaäidille. Ei hän ole täällä keskustellakseen.

Vierailija
38/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikissaäiti poistatti vikkelään sen ketjun, jossa hän uhkasi kiusata kadtaan jos joku random palstalainen ei vedä sanojaan takaisin. Pelkäsi, että tekstinsä päätyy Hämeenlinnan lastensuojeluun.

Mä en poistata näitä ketjuja, se tekee mode ja mua harmitti, että se ketju poistui, koska olisin halunnut keskustella siinä olevista aiheista.

ap

Vierailija
39/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi nyt jo elämääsi rakentavaa tekemistä. Meidän kaikkien elämään on mahtunut ikäviä kokemuksia, läheiset ihmisiset ovat sanoneet asioita joita eivät ole tarkoittaneet ja niistä on jäänyt mielipahaa.

Mutta se on elämää ja niistä KUULUU päästä yli. Terveellä psyykellä varustettu ihminen ei jää märehtimään toisten ihmisten tekoja tai sanoja/sanomatta jättämisiä viikoiksi saati sitten vuosiksi.

Voisin itsekin luetella 500 eri asiaa joista pystyisin valittaa loputtomasti, mutta en haaskaa aikaani enkä energiaani merkityksettömien asioiden jauhamiseen. Mielummin nautin elämästäni ja samaa suosittelen sinulle.

Kivikissaäiti ei halua keskustella, vaan hän haluaa yleisön paasaukselleen. Hyvästä tarkoituksestasi huolimatta ruokit vain hänen patologiaansa.

Vierailija
40/307 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mä en koskaan sanonut äidilleni, että älä välitä. Totta kai hän saa tuntea kipua, epätoivoa, raivoa, suuttumusta, ihan mitä haluaa, jos mun käytös satutti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi