Miten kukaan uskaltaa harrastaa ns yhden yön juttuja??
Raflasta toisen kotiin jne, eikö pelota että tyyppi onkin jokin sekopää, raiskari tmv??
Kommentit (43)
Kyllähän ne naiset uskaltaa, mutta eivät uskalla antaa pillua ujolle päihteettömälle miehelle. Siitä kai puuttuu se jännitys?
Harrastan pelkästään panoja. En tee naisella mitään enää mikä liittyy muuhun asiaan, enkä halua sitoutua mitenkään. Onneksi näitä naisia on samanlaisia, jotka ei halua miestä muuhun tarkoitukseen.
Hmm... Yhden yön jutut taitaa olla syntiä.
Eli parempi jättää väliin.
Kai sitä on luottanut ihmistuntemukseen siinä määrin, että on uskaltanut. Puhun menneessä muodossa, koska nykyisin olen parisuhteessa ja vaikka tämä päättyisi niin en taitaisi enää jaksaa lähteä etsimään seksiä baareista (netistä puhumattakaan). Vain kerran on osunut kohdalle mies, joka seksin jälkeen alkoi käyttäytyä skitsosti, mutta ei siinäkään mitään tapahtunut kun oli ihan selvää, että vain seksistä oli kyse ja sen jälkeen hänen oli aika lähteä pois.
Hirmuinen homma aina saada se kiimainen ja himokas nainen kenen kanssa ollaan lähdetty kämpille ensin luopumaan kaikenlaisista ajatuksista päästä nussuttelemaan. Vasta sen jälkeen pääsee itse asiaan, raiskaamaan.
Yhden illan jutuissa onkin tärkeintä tietää jo raflasta lähtiessä, että mikä on homman nimi?
Joskus parikybäsenä eksyi vielä tähän "mä haluan vaan jutella" -paskaan.
Nykyään on omaa tyhmyyttä, jos ei jo ennen taksia itse varmista, että naimaan tässä ollaan menossa, niin että heilahtaa.
En uskallakkaan. Ihmiset jotka niitä harrastaa edes vähän on todennäköisesti tautisia, kortsu ei suojaa kaikelta. Inhottaa sen vuoksi yleiset vessatkin kun niissä käy samaiset visvapyllyt.
Aika moni parisuhteeseen eksynyt tuntuu olevan kimpassa täyden sekopään kanssa.
Mun mielestä yhden illan juttu on turvallisempi, siitähän pääsee yleensä eroon sen yhden illan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhden yön jutuissa pitäisi pelätä raiskaajia, kun kerran tarkoitus on harrastaa seksiä?
Ensinnäkin osapuolten käsitys seksistä voi olla erilainen, mies esimerkiksi haluaa anaaliseksiä mutta nainen ei ja pahimmassa tapauksessa mies panee väkisin. Toinen osapuoli voi toisen nukahdettua tai sammuttua jatkaa tai aloittaa myöhemmin uudestaan, jolloin kyseessä on raiskaus.
Minä luotan siihen, että normaali mies ymmärtää kunnioittaa toisen rajoja. Sinä puhut väkivallasta et seksistä. Olen ollut yli 200 miehen kanssa sängyssä ja yksikään ei ole yrittänyt mitään vasten tahtoani tai nukkuessa. En myöskään tunne ketään kenet yhden yön juttu olisi raiskannut tai tehnyt muutakaan pahaa. Sen sijaan erilaiset puolitutut ovat tulleet samaan sänkyyn nukkuessa tai yrittäneet salaa kosketella tai tuntemattomat puristelleet ravintolassa tai sanallisesti alkaneet arvostella, jos herraa ei ole huomattu tai lääppimistä arvostettu. Yksi ystävä on yritetty raiskata (tuntematon seurasi laivalla hyttiin) ja toinen raiskattiin teininä kotimatkalla. Kaikilla kavereillani on kokemusta monimuotoisesti seksuaalisesta häirinnästä, näille vain ei anneta eikä lähdetä jatkoille.
paska elämä kirjoitti:
vaimoni on tuota aikoinaan harrastanut. nykyään on haarat auki vain kerran tai kaksi kuukaudessa. aikaisemmin sakset levällään tunnin tuntemisen jälkeen ja täysin tuntemattomille miehille, kerta toisensa jälkeen. ei tykkää kun suutuspäissäni haukun sitä tyhmäksi huoraksi, joka ei edes rahaa tajunnut ottaa vaan ilmaiseksi itseään on jakanut.
Et arvosta naistasi ja tuo paistaa kauas. Ei vaikuta, että aidosti rakastat häntä. Et voi pelkästään naista syyttää huonosta elämästäsi. Kehoitan ottamaan vastuun omasta elämästä ja välittämään sekä huomioimaan muut.
Harrastin paljon yhdenyönjuttuja sinkkuaikoinani. Kaikki miehet sattuivat olemaan oikein herrasmiehiä, kivaa oli eikä mitään ikävää sattunut. Tiedostin kyllä riskit.
Jotenkin nyt sattui silmiin nämä "miten haluavan voi raiskata?"-kommentit.
Se, että ihminen lähtee toisen kämpille baarista EI OLE suostumus seksiin. Siinä välissä ehtii tapahtua kaikenlaista ennen kuin puuhiin mahdollisesti päästään. Toinen voi väsähtää tai tulla huonovointiseksi, tajuta että seksin suhteen haetaan eri asioita tai ihan vain muuttaa mielensä. Itsekin lähetin aina ne herrat kotiin joiden kanssa kumin käytöstä piti vääntää. Jos mies siinä vaiheessa ei olisi kuunnellut EI:tä, se olisi ollut raiskaus. Siitä huolimatta että olin päästänyt hänet kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin paljon yhdenyönjuttuja sinkkuaikoinani. Kaikki miehet sattuivat olemaan oikein herrasmiehiä, kivaa oli eikä mitään ikävää sattunut. Tiedostin kyllä riskit.
Jotenkin nyt sattui silmiin nämä "miten haluavan voi raiskata?"-kommentit.
Se, että ihminen lähtee toisen kämpille baarista EI OLE suostumus seksiin. Siinä välissä ehtii tapahtua kaikenlaista ennen kuin puuhiin mahdollisesti päästään. Toinen voi väsähtää tai tulla huonovointiseksi, tajuta että seksin suhteen haetaan eri asioita tai ihan vain muuttaa mielensä. Itsekin lähetin aina ne herrat kotiin joiden kanssa kumin käytöstä piti vääntää. Jos mies siinä vaiheessa ei olisi kuunnellut EI:tä, se olisi ollut raiskaus. Siitä huolimatta että olin päästänyt hänet kotiini.
Kannattaa myös muistaa, että toisen ottaminen asunnolleen ei ole lupaus siitä, että siellä saisi nukkua yön.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mies voi tunkea elintään naisen tahtomatta vaikka peppuun ja suuhun ja vaikka vuorotellen ja läpsäytellä ja rajoittaa hengitystä ja ties mitä muuta. Ottaa kondomin pois. Kaikenlaista oon kuullut eräältä riettaamman puoleiselta sinkkukaveriltani.
Kiva fantasia sulla bro.
Hyvin uskalsi nuoruudessani, nykyisin en uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku raiskaisi naisen, joka on aikeissa harrastaa seksiä vieraan kanssa omasta halustaan?
Kyllä sitä tapahtuu. Nainen voi haluta hyvää seksiä, mutta raiskaaja tahtoo tehdä tilanteesta väkivaltaisen ja sellaisen mitä nainen ei halua. Eli muuttaa sen raiskaukseksi.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus, eli about 50/60 :) + jos haluu saada on pakko antaa ja elämä on laiffii.
Ensinnäkin osapuolten käsitys seksistä voi olla erilainen, mies esimerkiksi haluaa anaaliseksiä mutta nainen ei ja pahimmassa tapauksessa mies panee väkisin. Toinen osapuoli voi toisen nukahdettua tai sammuttua jatkaa tai aloittaa myöhemmin uudestaan, jolloin kyseessä on raiskaus.