Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIIDEN KILON LAIHDUTUSRYHMÄ TAMMI-MAALISKUU 2018!

Vierailija
31.12.2017 |

Noniin. Nyt se alkaa. Tai ehkä vasta huomenna, UV:n jälkeen. Mutta henkisesti olen kypsynyt tähän: viisi kiloa lähtee tammi-maaliskuun aikana pois!
Tällä hetkellä painan, kaikkien jouluherkuttelujen jälkeen, 60kg ja tarkoitus olisi siis painaa maaliskuun loppuun mennessä 55 kg! Pituutta löytyy 167. Tuleeko kukaan messiin? Nyt oikeasti tsempataan toisiamme! Mä lähden tästä salille ;)

Kommentit (804)

Vierailija
301/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille kellekään ruokavalion muutoksen myötä tullut vatsaongelmia. Mä oon nyt viikon syönyt lähinnä kasviksia ja vähän lihaa/salaattijuustoa yms proteiiniksi ja viime yönä iski niin hullut vatsakrampit ja vatsa niin sekaisin, että harvoin edes silloin ollut kun vetänyt jotain grillimättöä monta päivää.

Vierailija
302/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tänne vielä kirjoitellut, mutta tilanteeni on nyt se, että paino on pudonnut 2,3 kg. :) Aloitin kyllä elämäntapamuutoksen jo paria päivää ennen vuodenvaihdetta. Silti tuo on mielestäni hieno tulos, varsinkin, kun laihdutan normaalipainon sisällä.

Tänä aamuna vaaka näytti tasan 3 kg vähemmän. Kummasti kannustaa!

Mitään muuta en siis ole elämässäni muuttanut, mutta herkut jätin pois. Ennen niitä tulikin syötyä joka päivä, ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16/8 jatkuu, mutta yhdistelen sitä nyt Atkinsin induktiovaiheeseen, eli proteiini-vähähiilarinen kasvis-yhdistelmällä mennään. Proteiinivanukkaat ovat olleet hyvä apuneuvo kun työn jälkeen menee nälkäisenä kauppaan. En viitsi joka päivä punnita, mutta olo on hyvä, kevyempi ja voimakkaampi, yritän myös käydä salilla päivittäin, joskus ihan vaan kevyempää aerobista, joskus painoharjoittelua.

Vaikeinta tällä hetkellä on saada juotua tarpeeksi nestettä.

163/ 85.5 (87)

Jos nyt et kuitenkaan sekoittaisi atkinsiin jotain proteiinihömppää.  Syö toki ihan mitä haluat, mutta älä puhu atkinsista.

Jos nyt yrittäisit olla kritisoimatta edes hetken. Mieti mitä haluat, mutta ihan kaikkea ei ole pakko jakaa.

En halua kritisoida sun menetelmää, mutta älä puhu atkinsista, jos et edes noudata sitä.

Itse et taida tietää, mistä puhut. Noissa proteiinivanukkaissa on alle 9 g hiilareita, joten hyvin menevät Atkinsin induktiovaiheen hiilarirajoihin, joka on 20 g vuorokausi. Toki eivät ole ideaaliratkaisu, mutta eivät ne kuule yksin tee dieetistä epäatkinsia. Katso itse, vastaavia herkkuja on Atkinsin kotisivuilla.

https://www.atkins.com/recipes/very-simple-chocolate-pudding/1802

Vai oletko sitä mieltä, että hekään eivät tiedä yhtä hyvin kuin sinä, miten Atkinsia noudatetaan?

Ok, olet oikeassa, että tuotteita on olemassa atkinsin diettiin.

Eri asia on sitten kuuluuko ne "tuotteet" atkinsin diettiin oikeasti.

Tämä selvä, olet siis okeasti sitä  mieltä, että tiedät atkinsin ylläpitoa paremmin, mitä diettiin kuuluu.

En siis syö noita proteiinivanukkaita kuin satunnaisesti nälkään, koska ne ovat parempi vaihtoehto kuin joku täysin systeemin vastainen.  Mutta siitä oli ihan pakko ryhtyä heti vittuilemaan. Kuten sanottu, niiden hiilarimäärä menee hyvin atkinsin rajoihin.

Vierailija
304/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään keskiviikkona on viikko takana, kalorilaskuri ollut käytössä koko ajan. Alkutilanne 172/79, nyt aamulla paino oli 77,1, eli veikkaan että suurin osa pudotuksesta on turvotuksen poistumista.

Itselläni on ollut ns. perusruokavalio kunnossa, syön kala-kasvispainotteisesti, hyviä rasvoja, ei kevyttuotteita. Ongelmana on ollut sokerihiirenä ylenmääräinen herkkujen vetäminen tuohon päälle, jäätelöä, kakkua ja suklaata yms. Nyt kun nuo ovat kokonaan karsittu pois, ei ole tarvinnut tehdä oikeastaan mitään korjauksia ruokavalion suhteen.

Vierailija
305/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanu käydä kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Paino pyrkii nousemaan ja oli eilen 62,2 kg. Tänä aamuna painoin 61,1 kg ja illalla on varmaan taas suuremmat lukemat.

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin 60,9 kg. Eilen illalla paino oli noussut jopa 62,3 kiloon. En ollut edes syönyt enemmän, vaan pikemminkin vähemmän kuin yleensä ja vain yhden lämpimän aterian.

Vierailija kirjoitti:

Olin aamulla 61,3 kg. Lopetan ens alkuun suklaan ja karkin syönnin.

Vierailija kirjoitti:

Lähden mukaan. Olen 60-61 kg ja 164 cm. Mulle riittää, että saan pudotettua 2-3 kg.

Vierailija
306/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanu käydä kuntosalilla 1-2 kertaa viikossa. Paino pyrkii nousemaan ja oli eilen 62,2 kg. Tänä aamuna painoin 61,1 kg ja illalla on varmaan taas suuremmat lukemat.

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna painoin 60,9 kg. Eilen illalla paino oli noussut jopa 62,3 kiloon. En ollut edes syönyt enemmän, vaan pikemminkin vähemmän kuin yleensä ja vain yhden lämpimän aterian.

Vierailija kirjoitti:

Olin aamulla 61,3 kg. Lopetan ens alkuun suklaan ja karkin syönnin.

Vierailija kirjoitti:

Lähden mukaan. Olen 60-61 kg ja 164 cm. Mulle riittää, että saan pudotettua 2-3 kg.

Punnitse aamulla. Illalla on ihan turha käydä. Painohan vaihtelee päivän aikana jo senkin mukaan paljonko syöt. Lisäksi kuntosalilla käyminen nostaa painoa seuraavaksi päiväksi, kun lihaksiin kertyy nestettä. 

Seuraa painoa viikkotasolla, suuntaa voi tsekkailla pitkin viikkoa aamuisin, mutta iltojen "painonnousuista" ei voi päätellä yhtään mitään järkevää.

-Ninni-

Vierailija
307/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mukaan! Lähtötilanne viime viikon pe 166 cm 74,9 kg, painosta n. 2 kg jouluturvotuksia, ennen joulua paino ollut pitkään 73 kg. Tavoitteena päästä painoon 66-67 kg. Ei mikään huima pudotus, mutta tuo on paino jossa voin hyvin ja näytän riittävän hyvältä :) Kerääntyneet lisäkilot on tulleet viimeisen neljän vuoden aikana, nuorimman lapsen vauva-ajan jälkeen.

Olen nyt karsinut ruokavaliosta leivät ja jätän pastat/perunat/riisit minimiin, käytän lisäkkeenä lämpimiä kasviksia. Liikuntaa saan helposti 45 min päivässä hyötykävelynä, jos vaan otan asiakseni hakea lapsen hoidosta kävellen. Meillä on myös koira, joka "vie" mielellään pitkällekin lenkille.

Mulla on jonkinlainen juoksukunto, juoksin syksyllä 3-4 km lenkkejä, satunnaisesti 5 km, mutta se on mulle mukavuusalueen ulkopuolella. Ehkä senkin matkan saisi mukavaksi painonpudotuksen jälkeen? Tarkoituksena pudottaa ensin painoa ruokavaliolla ja kävelyliikunnalla, kevättä kohti vetää taas juoksukengät jalkaan.

Perjantaiaamuna sit vaa'alle ekan kevennysviikon jälkeen.

Vierailija
308/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16/8 jatkuu, mutta yhdistelen sitä nyt Atkinsin induktiovaiheeseen, eli proteiini-vähähiilarinen kasvis-yhdistelmällä mennään. Proteiinivanukkaat ovat olleet hyvä apuneuvo kun työn jälkeen menee nälkäisenä kauppaan. En viitsi joka päivä punnita, mutta olo on hyvä, kevyempi ja voimakkaampi, yritän myös käydä salilla päivittäin, joskus ihan vaan kevyempää aerobista, joskus painoharjoittelua.

Vaikeinta tällä hetkellä on saada juotua tarpeeksi nestettä.

163/ 85.5 (87)

Jos nyt et kuitenkaan sekoittaisi atkinsiin jotain proteiinihömppää.  Syö toki ihan mitä haluat, mutta älä puhu atkinsista.

Jos nyt yrittäisit olla kritisoimatta edes hetken. Mieti mitä haluat, mutta ihan kaikkea ei ole pakko jakaa.

En halua kritisoida sun menetelmää, mutta älä puhu atkinsista, jos et edes noudata sitä.

Itse et taida tietää, mistä puhut. Noissa proteiinivanukkaissa on alle 9 g hiilareita, joten hyvin menevät Atkinsin induktiovaiheen hiilarirajoihin, joka on 20 g vuorokausi. Toki eivät ole ideaaliratkaisu, mutta eivät ne kuule yksin tee dieetistä epäatkinsia. Katso itse, vastaavia herkkuja on Atkinsin kotisivuilla.

https://www.atkins.com/recipes/very-simple-chocolate-pudding/1802

Vai oletko sitä mieltä, että hekään eivät tiedä yhtä hyvin kuin sinä, miten Atkinsia noudatetaan?

Ok, olet oikeassa, että tuotteita on olemassa atkinsin diettiin.

Eri asia on sitten kuuluuko ne "tuotteet" atkinsin diettiin oikeasti.

Tämä selvä, olet siis okeasti sitä  mieltä, että tiedät atkinsin ylläpitoa paremmin, mitä diettiin kuuluu.

En siis syö noita proteiinivanukkaita kuin satunnaisesti nälkään, koska ne ovat parempi vaihtoehto kuin joku täysin systeemin vastainen.  Mutta siitä oli ihan pakko ryhtyä heti vittuilemaan. Kuten sanottu, niiden hiilarimäärä menee hyvin atkinsin rajoihin.

Tiedän, mitä atkinsiin kuuluu.  Eikä siihen kuulu mitkään proteiinivanukkaat.

Vierailija
309/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa kivasti alapeukkuja kun kertoo aloittaneensa pussidietin lääkärin valvonnassa.

En ole normilaihduttaja koska elimistöni on säästöliekillä. Aineenvaihduntani on todella hidasta ja se liittyy solujen mitokondrioiden toimintaan. Dietillä yritetään palauttaa aineenvaihdunta normaaliksi. Dietin jälkeen aloitetaan revearse diet jolla käynnistetään aineenvaihduntaa.

https://www.haataja.eu/saastoliekki/

Tämä päivä alkoi paastoverikokeilla ja sairaanhoitaja käynnillä jossa punnittiin ja tarkistettiin verenpaine. Sokerit saadaan verikokeesta.

Aamupala alkoi ensimmäisellä pussilla. Sain puolet alas pirtelöstä. Olo on ähkyssä. Pusseja pitäisi syödä viisi kappaletta päivässä. Lisäksi syön suoloja krampien ehkäisemiseksi.

Normaali aamupala on puuroa (1 dl kaurahiutaleita ja vettä), marjoja ja lasillinen C-vitamiini pitoista mehua.

Seuraava kontrolli on viikon päästä.

Pussidieetti ei muutu hyväksi tai terveelliseksi, sillä että lääkäri sitä valvoo.

Vierailija
310/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa kivasti alapeukkuja kun kertoo aloittaneensa pussidietin lääkärin valvonnassa.

En ole normilaihduttaja koska elimistöni on säästöliekillä. Aineenvaihduntani on todella hidasta ja se liittyy solujen mitokondrioiden toimintaan. Dietillä yritetään palauttaa aineenvaihdunta normaaliksi. Dietin jälkeen aloitetaan revearse diet jolla käynnistetään aineenvaihduntaa.

Tämä päivä alkoi paastoverikokeilla ja sairaanhoitaja käynnillä jossa punnittiin ja tarkistettiin verenpaine. Sokerit saadaan verikokeesta.

Aamupala alkoi ensimmäisellä pussilla. Sain puolet alas pirtelöstä. Olo on ähkyssä. Pusseja pitäisi syödä viisi kappaletta päivässä. Lisäksi syön suoloja krampien ehkäisemiseksi.

Normaali aamupala on puuroa (1 dl kaurahiutaleita ja vettä), marjoja ja lasillinen C-vitamiini pitoista mehua.

Pussidieetti ei muutu hyväksi tai terveelliseksi, sillä että lääkäri sitä valvoo.

Olenko väittänyt että pussidietti on terveellistä? Pussidietti on näköjään sama asia kuin Nutrilett pirtelö. En menisi tuomitsemaan heti kaikkia pussidiettejä vain sen takia että söit Nutrilettia.

http://www.leader.fi/product/easy-diet-savuporokeitto/

Vierailija
311/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko väittänyt että pussidietti on terveellistä? Pussidietti on näköjään sama asia kuin Nutrilett pirtelö. En menisi tuomitsemaan heti kaikkia pussidiettejä vain sen takia että söit Nutrilettia.

Onko toi linkittämäsi jotain ruuaksi kelpaavaa mielestäsi??

Vierailija
312/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas hämmentävä tuoteseloste. Sulatesuola kuulostaa katujen sulattamiseen tarkoitetulta suolalta. "herkkusieni (aromivalmisteet, aromiaineet, maltodekstriini (peruna), sokerikulööri, suola, arabikumi ja maltoli))" onko tuossa herkkusienessä sitä sientä ollenkaan vai onko se vaan joku perunasta rakennettu sienen makuinen juttu?

"savuporoaromi (kerma, savu, pekoni)" tämä oli ainoa kohta missä koko poro mainittiin ja sekin on ilmeisesti vain kermasta, savusta ja pekonista tehty aromi?

Tuotteen mainostaminen savuporokeitoksi tuntuu aika huijaukselta, kun siinä ei edes ole lihaa, saati poroa. Mutta varmaan savuporon makuinen keitto ei kuulostaisi niin herkulliselta. Syön juuri Kickers-sipsejä ja tuon ainesosaluettelon luettuani uskon näiden naksujen olevan se terveellisempi ja luonnollisempi vaihtoehto.

Vierailija
313/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä mukaan! Huh huh, järkytyin äsken. Kävin puntarilla, että saan tuoreen painon tähän... ajattelin, että kun tässä nyt on jo viikko oltu herkuttomalla, lisätty liikuntaa ja juotu detox-teetä, että kyllähän se nyt jo jossain näkyy nesteiden lähtemisenä ja paino voisi olla ehkä 67 kg. Mutta ei: 69,4 kg eli mieluummin ylöspäin on tultu. Edellinen tsekkaus tosin ajalta ennen joulua eli voihan olla että vielä viime viikolla olis ollut 7-alkuinen. Pituutta on 166 cm eli BMI:n mukaan olen jo lievästi lihava. Tuntuu pahalta. Mun tausta on, että alle 2-kymppisenä laihdutin suunnilleen samoista lukemista reilut 15 kiloa eli muistan miltä tuntui olla hoikka. En kyllä tiedä oliko sitä nuoruuden kriiseissä tyytyväinen siihenkään ja tuo vaihe ei kestänyt kovin kauaa vaan parisuhteen myötä paino asettui noin 60 kiloon. Joka tapauksessa ahdistaa, että taas ollaan tässä, ylipainoisena. Vähän mutta liikaa. Mulla olisi edellytykset lihoa tästä vaikka kuinka paljon, kun ajatellaan perimää ja taipumusta jumittaa sohvan nurkkaan.

Matkan varrelle mahtuu kaksi lasta. Ensimmäisen raskauden jälkeen palauduin aika nopeasti entiseen painoon, mutta toisen jälkeen ei ole 2,5 vuodessa käynyt yhtä hyvin. Paino lähti kyllä tippumaan, kävi jossain melko lähellä sitä kuuttakymppiä, mutta sitten on tultu taas ylöspäin. En oikein hahmota syytä tähän. Mun elintavat on pysyneet suhteellisen samanlaisina. Mikään himoliikkuja en ole ollut koskaan, ruokavalio suhteellisen kunnossa. 80/20 pysyy normaalioloissa aika hyvin. Herkkujen suhteen en ole koskaan ollut totaalikieltäytyjä, mielestäni linja on ollut suunnilleen sama ennen lapsia, lasten välissä ja nyt. Joko se aineenvaihdunta näin +30-vuotiaana alkaa puuttua peliin? Unen laatu on toinen juttu mitä olen miettinyt, meillä heräillään. Öisin ei valvota pitempiä aikoja, mutta kyllähän jokainen vessassakäynti, vaeltelu ym. aiheuttaa sen että yöuni on pätkittäistä ja toisaalta pitää mut koiranunessa kun kuulostelen mitähän seuraavaksi. Olen myös kova tyttö stressaamaan kaikkea. Ehkä nämä kaikki vaikuttaa ja kroppa on sekaisin. 

Jatkuu toisessa viestissä, tästä tuli liian pitkä...

Vierailija
314/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu... No mutta nyt olen jokatapauksessa päättänyt puuttua niihin asioihin, mitkä varmasti vaikuttaa eniten ja mihin voin itse vaikuttaa eniten. Eli hiotaan nyt sitten ruokavaliota vielä lisää ja liikunta osaksi arkea. Annoskoot on varmaan mun heikkous, syön varmaan kokoisekseni naiseksi aika isoja annoksia. Yritän huolehtia siitä, että mukana olisi reippaasti kasviksia, mutta ihan varmasti parannettavaa vielä olisi. Leipä on toinen juttu. Etenkin iltapalaan on mulla kuulunut leipä. Päätin jo kertaalleen, että iltaisin syön vain vihanneksia ja hedelmiä, mutta vielä se ei ole onnistunut. Jätin rasvan pois leivältä, sen verran olen jo saanut leipäasiaan muutosta. Tuon neuvon antoi aikoinaan lukion terveydenhoitaja, nykysuositusten mukainenhan tuo ei varmaan ole. Toisaalta, en kyllä usko, että leipä, tai sen rasva, on mua lihottanut, puhutaan kuitenkin max. kahdesta viipaleesta illalla, joskus aamulla, ja joinakin päivinä ei ollenkaan.  Mutta siitä on suhteellisen helppo nipistää, joten isken siihen. Lämpimistä ruuista voisi myös hiilareita vaihtaa vielä enemmän kasviksiin, ja pysyä vielä tiukemmin omassa ruokavaliossaan eikä napata omalle lautaselle välttämättä ollenkaan niitä makaroneja ja perunoita, joita on lapsille ja miehelle pakko keittää. Smoothieen olen hulluna! Se on se juttu, joka on helppo ottaa mukaan tähän laihdutusruokavalioon, koska se on siellä vahvasti jo ennestään. Tosin mun smoothiet saattaa sisältää annoksen piilosokeria, koska pakastin marjat sokerin kanssa. Note to myself: ensi kesänä ainakin osa ilman! 

No joo, sit se liikunta. Varmaan mun isoin kompastuskivi. En vaan ole jaksanut yhtään innostua pysyvämmin mistään. Silloin viimeksi, kun laihdutin tosissaan, lisäsin liikuntaa reippaasti. Oli helppo kävellä kaikki koulumatkat ja vetää kotona jumppaa, kun sai ihan rauhassa tehdä. Mutta kun tulos oli saavutettu, liikunnasta ei jäänyt mulle harrastusta. Olen aina liikkunut satunnaisesti ja ollut suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta en ole ikinä harrastanut mitään liikuntaa aktiivisesti muuta kuin lyhyissä innostuksen pyrähdyksissä. Sali ei jaksa innostaa kauaa. Ryhmäliikunta ei jaksa innostaa kauaa. Kotijumppailukin on nykyään vähän hankalampaa, mutta sen olen nyt kuitenkin ajatellut ottaa mukaan kuvioon jossain määrin. Juoksusta innostuin pari vuotta sitten ja siitä voin oikeastaan sanoa tykkääväni. Sitäkin vaan tulee tehtyä ihan liian harvoin. Hiihdosta yritän innostua ja nyt tällä "uuden elämän" ensimmäisellä viikolla sitä onkin tullut kohta 20 km. Voi vitsit että olen ylpeä tuosta, se on enemmän kuin useampana talvena yhteensä. :D Aion jatkaa samalla linjalla. Olen merkinnyt kalenteriin aina viikon etukäteen milloin juostaan tai hiihdetään ja sitten tehdään niin. Kolme treeniä viikossa. Fiilispohjalta meneminen ei mulla toimi. Jos alan samana iltana miettiä, että lähtisköhän, niin ainakin tähän asti on yleensä käynyt niin, että ei lähtis. 

Ehkä pitäisi jo lopettaa tämä sepustus, kun jo palstakin herjasi, että liian pitkää tekstiä tulee. Sori, järkytys oli vaan aika iso. Mua on kerran aiemmin kehotettu näistä lukemista laihduttamaan, se lukion terkkari. Olkoon se nyt mulle potkuna pyllylle, vaikka välillä itsestä tuntuukin, että hei, onhan tää nyt ihan ok kolmekymppiselle kahden lapsen äidille. Tuntuu kuitenkin, että tämä homma on pysäytettävä nyt. Siispä tavoite on siellä 60 kilon tuntumassa, sitä kohti. 

Tsemppiä kaikille! 

Vierailija
315/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään täällä on mahdollista laihduttaa väärin vaikka kilot tippuvat.

Onko sillä väliä miten laihtuu jos kilot pysyvät poissa?

Ihan natsimeininki. Erehdyin syömää proteenipatukan lounaalla nyt olen täynnä lisäaineita. Kamaa.

Vierailija
316/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan natsimeininki. Erehdyin syömää proteenipatukan lounaalla nyt olen täynnä lisäaineita. Kamaa.

Jokainen tekee kykyjensä ja osaamisensa mukaan. Toiset  tekevät mainostajien mukaan, toiset taas maun ja terveyden mukaan.

Vierailija
317/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmin superdieetin ruokavalio on mielestäni hyvä. Onkohan mitenkään mahdollista samaan aikaan pätkäpaastota ja noudattaa superdieettiä? Kun superdieetissä on 5 ateriaa, niin kannattaisiko jättää yksi superdieetin ateria syömättä vai venyttää tuota pätkäpaaston ruokaikkunaa isommaksi?

1. ) söisi vaikka:  kello 10.00, 13.00, 15.00, 18.00 neljä ateriaa

tai

2. ) 8.00, 10.00, 13.00, 15.00, 18.00 viisi ateriaa eli superdieetin kaikki ateriat, paasto lyhenisi 2 tunnilla?

Kumpi kannattaisi? Tekisi mieli yhdistää kaksi hyvää ruokasysteemiä noin jommallakummalla tavalla.

Vierailija
318/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan kasviksilla kirjoitti:

Fitfarmin superdieetin ruokavalio on mielestäni hyvä. Onkohan mitenkään mahdollista samaan aikaan pätkäpaastota ja noudattaa superdieettiä? Kun superdieetissä on 5 ateriaa, niin kannattaisiko jättää yksi superdieetin ateria syömättä vai venyttää tuota pätkäpaaston ruokaikkunaa isommaksi?

1. ) söisi vaikka:  kello 10.00, 13.00, 15.00, 18.00 neljä ateriaa

tai

2. ) 8.00, 10.00, 13.00, 15.00, 18.00 viisi ateriaa eli superdieetin kaikki ateriat, paasto lyhenisi 2 tunnilla?

Kumpi kannattaisi? Tekisi mieli yhdistää kaksi hyvää ruokasysteemiä noin jommallakummalla tavalla.

Mikä siinä ruokavaliossa on hyvää?

Vierailija
319/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee kykyjensä ja osaamisensa mukaan. Toiset  tekevät mainostajien mukaan, toiset taas maun ja terveyden mukaan.

Täällä kukkii kaksinaismoraalismi. Proteiinivanukkaat, patukan ja palautusjuomat ovat ketjun mukaan terveellisiä. Samasta putiikista tullut savupekonikeitto on pahasta.

Todennäköisemmin keitossa on vähemmän lisäaineita kuin proteiinipatukassa.

En ihmettele miksi laihduttaminen on vaikeaa kun lytätään toisen laihduttaminen heti alkuun. Samalla kuitenkin jaetaan erinlaisia diettiohjeita vaikka niistä kaikki eivät ole terveellisiä. Melko todennäköistä pussidiettailijan ei tarvitse murehtia hivenaineiden ja vitamiinien puutoksesta.

Vierailija
320/804 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kukkii kaksinaismoraalismi. Proteiinivanukkaat, patukan ja palautusjuomat ovat ketjun mukaan terveellisiä. Samasta putiikista tullut savupekonikeitto on pahasta.

Todennäköisemmin keitossa on vähemmän lisäaineita kuin proteiinipatukassa.

En ihmettele miksi laihduttaminen on vaikeaa kun lytätään toisen laihduttaminen heti alkuun. Samalla kuitenkin jaetaan erinlaisia diettiohjeita vaikka niistä kaikki eivät ole terveellisiä. Melko todennäköistä pussidiettailijan ei tarvitse murehtia hivenaineiden ja vitamiinien puutoksesta.

Eikä myöskään kaikenlaisen lisäainesotkujen puutoksista.