Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HopLop painojarat

Vierailija
30.12.2017 |

HopLopin nettisivulla mainitaan, että laitteisiin olisi jotkut painorajat, mutta en ainakaan löydä tietoa siitä, että mitkä nämä painorajat mahtavat olla. Mietin tässä, että viitsiikö sinne HopLoppiin edes mennä pienen taaperon kanssa ennen laihdutuskuuria, kun pienen kanssahan siellä joutuu kontata kokoajan perässä. Kunto kyllä riittäisi konttaamiseen ja pitkänä ihmisenä ei minun muutenkaan tarvitsisi olla kovinkaan ylipainoinen, että paino huitelisi 80kg yläpuolella. Olen nainen. Kysymys kuuluukin, että mitkä ne painorajat on ja missäkin laitteissa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painorajaa koskevat polkuautoja ja muutamaa pomppulinnaa.

Vierailija
22/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 190cm pitkä ja painaa yli 90kg ja mahtuu ihan hyvin kulkemaan lasten perässä, samoin itse mahdun raskaana olevana normaalipituisena joka paikkaan joten tuskin aloittaja sullakaan on ongelmaa.

Tosin jos lähellä on Leo's leikkimaa, niin siellä on vielä paremmin tilaa kulkea kiipeilyjutuissa HopLoppiin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskisiko pomppulinnoja ja tramboliineja? Aikuinen voi katsoa vieressä kun lapsi käy hyppimässä.

Entä jos jotain sattuu taaperolle ja trampoliiniin tai pomppulinnaan ei voi mennä auttamaan, koska painoraja? Jos aikuisen painon vuoksi joutuu kieltämään lapsen menon näihin laitteisiin, on se liian tympeää.

Ap

Väliaikaisesti kestävät varmasti aikuisen painon jos lapsen noutaa pois, mutta eivät välttämättä (useamman) aikuisen jatkuvaa pomppimista...

Hyvä sitten :)

Ap

Vierailija
24/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskisiko pomppulinnoja ja tramboliineja? Aikuinen voi katsoa vieressä kun lapsi käy hyppimässä.

Tramboliini?  Siis mitä porukkaa täällä oikein on?

Ei ole viellä tainnut kukaan kommentoida käyttämällä tuota yhtä ärsyttävimmistä ja moukkamaisimmista ilmaisuista. 😄

Vierailija
25/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu kontata? Et voi olla tosissasi. Sanot varmaan lapsellesi myös sä voit kiipee. Järkyttävää.

Luin tämän monta kertaa ja en ymmärrä sanaakaan :D Mitä?

Ap

Kirjoitit itse joutuu kontata. Tarkista vaikka. Et voi olla tosissasi, että käytät tuollaista muotoa. Ja jos sanot noin, puhut varmaan lapsellesi myös tyyliin sä voit kiipee, jolloin hän oppii väärää suomea. Ja se on järkyttävää.

Kyllä kirjoitin noin. Voisitko sivistää mua, että mitä sanoin väärin ja miten olisi sitten oikein?

Ap

Vierailija
26/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu kontata? Et voi olla tosissasi. Sanot varmaan lapsellesi myös sä voit kiipee. Järkyttävää.

Ap

Kirjoitit itse joutuu kontata. Tarkista vaikka. Et voi olla tosissasi, että käytät tuollaista muotoa. Ja jos sanot noin, puhut varmaan lapsellesi myös tyyliin sä voit kiipee, jolloin hän oppii väärää suomea. Ja se on järkyttävää.

Kyllä kirjoitin noin. Voisitko sivistää mua, että mitä sanoin väärin ja miten olisi sitten oikein?

Ap

Et voi olla tosissasi.

Vierailija
27/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et voi olla tosissasi.

Kyllä olen.

Vierailija
28/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis minä, eli Ap.

Vierailija
29/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tramboliini?  Siis mitä porukkaa täällä oikein on?

Ei ole viellä tainnut kukaan kommentoida käyttämällä tuota yhtä ärsyttävimmistä ja moukkamaisimmista ilmaisuista. 😄

Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa, en tosin jaksa enään kauan täällä postata.

Vierailija
30/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Konttaamaan. Nevö faking höö?

Vierailija
31/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TRAMPOLIINEJA.

TRAMPPA!

Vierailija
32/37 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Konttaamaan. Nevö faking höö?

En edelleenkään ymmärrä. Missä vaiheessa konttaaminen on ollut 'väärä' sana? Et osaa näköjään itsekään selittää asiaa. Trolli taidat olla.

Ap

Vierailija
33/37 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta

Vierailija
34/37 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole bombbulinnassa painojaraa.

Vierailija
35/37 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin (Länsi-suomi) on painoraja, muistaakseni 80 kg sellaiseen korkeaan liukumäkeen, minkä materiaali on samantyyppistä, mitä käytetään pressuissa/suojapeitteissä.

Vierailija
36/37 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho positiivisuus peliin niin kaikki sujuu hyvin.

Vierailija
37/37 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan oikeasti lapsistaan välittävä lihota itseään karmivaan ylipainoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän