Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HopLop painojarat

Vierailija
30.12.2017 |

HopLopin nettisivulla mainitaan, että laitteisiin olisi jotkut painorajat, mutta en ainakaan löydä tietoa siitä, että mitkä nämä painorajat mahtavat olla. Mietin tässä, että viitsiikö sinne HopLoppiin edes mennä pienen taaperon kanssa ennen laihdutuskuuria, kun pienen kanssahan siellä joutuu kontata kokoajan perässä. Kunto kyllä riittäisi konttaamiseen ja pitkänä ihmisenä ei minun muutenkaan tarvitsisi olla kovinkaan ylipainoinen, että paino huitelisi 80kg yläpuolella. Olen nainen. Kysymys kuuluukin, että mitkä ne painorajat on ja missäkin laitteissa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävimme siellä, enkä huomannut mitään painorajoja. Yksi tosi isokokoinen mies konttasi ja juoksi siellä lapsen perässä, ei ainakaan henkilökunta sanonut hänelle mitään.

Vierailija
2/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää aikuisille, sinne vaan sekaan juoksemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskisiko pomppulinnoja ja tramboliineja? Aikuinen voi katsoa vieressä kun lapsi käy hyppimässä.

Vierailija
4/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu kontata? Et voi olla tosissasi. Sanot varmaan lapsellesi myös sä voit kiipee. Järkyttävää.

Vierailija
5/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskisiko pomppulinnoja ja tramboliineja? Aikuinen voi katsoa vieressä kun lapsi käy hyppimässä.

Tramboliini?  Siis mitä porukkaa täällä oikein on?

Vierailija
6/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TRAMPOLIINEJA.

Vierailija
7/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailuradalla tuskin on painorajaa. Jonkun plaston muovimopon jättäisin väliin. Eli siis paljon on varmaan tekemistä teillekin. Se hoploppi missä me käydään on ihan perus, ei ole mitään painorajallisia laitteita. Täytyy sanoa että onneksi 4 vee menee yksin jo kiipeilemään ym. Vaikka olen itsekin lyhyt ja normaalipainoinen, on siellä labyrintissa aika tuskaa mönkiä. Enkä pysy enää edes lapsen perässä :D

Vierailija
8/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tramboliini?  Siis mitä porukkaa täällä oikein on?

Rampoliini sitte!

Ps. Jäänhän arestiin?

Vierailija
9/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 120-kiloinen ja erikseen kysynyt kassalta että mihin aikuinen voi mun mukaan, niin vastaus oli että kaikkeen. Ja joka paikkaan ole mahtunut ja päässyt, paitsi yhdessä pomppulinnamaisessa liukumäessä luki 70kg painorajaksi. Sen jätin itse väliin mutta hyvin se näytti 100+-kiloisia isiä kestävän.

Että sinne vain. Jos ahtaat paikat ahdistaa niin joka kolosta et nauti, mutta aina jostain pääsee väljemminkin!

Vierailija
10/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos jotain sattuu taaperolle ja trampoliiniin tai pomppulinnaan ei voi mennä auttamaan, koska painoraja? Jos aikuisen painon vuoksi joutuu kieltämään lapsen menon näihin laitteisiin, on se liian tympeää.

Ap

Vierailija
11/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos jotain sattuu taaperolle ja trampoliiniin tai pomppulinnaan ei voi mennä auttamaan, koska painoraja? Jos aikuisen painon vuoksi joutuu kieltämään lapsen menon näihin laitteisiin, on se liian tympeää.

Ap

Väliaikaisesti kestävät varmasti aikuisen painon jos lapsen noutaa pois, mutta eivät välttämättä (useamman) aikuisen jatkuvaa pomppimista...

Vierailija
12/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuu kontata? Et voi olla tosissasi. Sanot varmaan lapsellesi myös sä voit kiipee. Järkyttävää.

Luin tämän monta kertaa ja en ymmärrä sanaakaan :D Mitä?

Ap

Vierailija
13/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap ja koko perhe laihdutuskuurille jos tarvitsee tuollaisia miettiä.

Vierailija
14/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joku pahastui siitä, ettet kirjoittanut kieliopillisesti oikein.

Vierailija
15/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 120-kiloinen ja erikseen kysynyt kassalta että mihin aikuinen voi mun mukaan, niin vastaus oli että kaikkeen. Ja joka paikkaan ole mahtunut ja päässyt, paitsi yhdessä pomppulinnamaisessa liukumäessä luki 70kg painorajaksi. Sen jätin itse väliin mutta hyvin se näytti 100+-kiloisia isiä kestävän.

Että sinne vain. Jos ahtaat paikat ahdistaa niin joka kolosta et nauti, mutta aina jostain pääsee väljemminkin!

Eli sielläkö on vaihtoehtoisiakin reittejä liikkua, jos painoraja tulee vastaan tai liian ahdas paikka? Ei tarvitse peruuttaa?

Ap

Vierailija
16/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

😂

Vierailija
17/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sielläkö on vaihtoehtoisiakin reittejä liikkua, jos painoraja tulee vastaan tai liian ahdas paikka? Ei tarvitse peruuttaa?

Ap

Mahdut ihan hyvin eikä tule painoraja vastaan. Älä stressaa turhista vaan menette sinne HopLoppiin ja lopetat yliajattelemisen. :D

Vierailija
18/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap ja koko perhe laihdutuskuurille jos tarvitsee tuollaisia miettiä.

Apua, mun mies sairastuisi anoreksiaan, jos pitäisi painaa alle 70kg, kuten yllä kirjoitettiin olevan painorajan johonkin liukumäkeen :D Itse voin kyllä laihduttaa normaalipainon sisällä alle 70kg painoon.

Ap

Vierailija
19/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kirjoitit itse joutuu kontata. Tarkista vaikka. Et voi olla tosissasi, että käytät tuollaista muotoa. Ja jos sanot noin, puhut varmaan lapsellesi myös tyyliin sä voit kiipee, jolloin hän oppii väärää suomea. Ja se on järkyttävää.

Vierailija
20/37 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mahdut ihan hyvin eikä tule painoraja vastaan. Älä stressaa turhista vaan menette sinne HopLoppiin ja lopetat yliajattelemisen. :D

Mahtavaa :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan