Naiset oletteko valmiita maksamaan miehen syömiset ja juomiset treffeillä?
Oletteko valmiita tarjoomaan miehelle lystin?
Kommentit (99)
Jos minä olen pyytänyt häntä treffeille. (mitä toki ei koskaan tapahtunut koska en ole maksullinen nainen, niin en tyrkyttänyt koskaan itseäni vieraille miehille)
Ja siinä tapauksessa että olemme naimisissa jolloin sillä ei ole mitään väliä kumpi maksaa, saman perheen rahoja joka tapauksessa.
N43 naimisissa 17 vuotta
Turha vaiva. Mies ahtaisi napansa täyteen ja tulisi heti sen jälkeen nettiin kitisemään, miten naiset aina maksattavat miehellä treffit.
Joo, siinä tapauksessa että seurustelemme jo vakavasti. Hän maksaa sitten seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen pyytänyt häntä treffeille. (mitä toki ei koskaan tapahtunut koska en ole maksullinen nainen, niin en tyrkyttänyt koskaan itseäni vieraille miehille)
Ja siinä tapauksessa että olemme naimisissa jolloin sillä ei ole mitään väliä kumpi maksaa, saman perheen rahoja joka tapauksessa.
N43 naimisissa 17 vuotta
Mitä olet nappaillut?
Näille treffiongelmaisille pitäisi olla oma alue, jossa pohtia tapaamisten etikettiä ja rituaaleja, vai mitä?
Nuori Väinämöinen kirjoitti:
Oletteko valmiita tarjoomaan miehelle lystin?
Jos olisi joku isomuna nuori rattopoika, niin sitten.
Yli 25-v enikinä, koska jos ei siihen mennessä ole tilanteessa, jossa saa itsensä elätettyä, evvk.
Olisin ja näin olen myös tehnyt. Lähestyn kiinnostavia miehiä baarissa usein tarjoamalla oluen, toimii hyvin ;)
Mä olen tarjonnutkin monet kerrat, vaikka oon aika persaukinen. :D
Olen joskus kans ihan kaverimiehille ostanu drinkkejä kohteliaisuuttani. :)
Kyllä jossain vaiheessa tapaamisia voi jo ottaa osaa kustannuksiin. Alussa ehkä enempi mies maksanut. Kyllä välillä tarjoan maksunaisen osaa, mutta tähän mennessä miehet ovat itse kieltäytyneet ja maksavat itse.
Yksiselitteisesti en.
En olisi kiinnostunut miehestä, joka antaisi minun maksaa.
Ensitreffeillä ilman muuta mies maksaa. Toisia ei tule, jos näin ei käy.
Tämä ei liity mitenkään tulotasoon. Olen ihan hyväpalkkainen nainen.
Toki. Edellyttäen, että olen itse häntä pyytänyt. Minun mielestäni pyytäjä maksaa aina ainakin omansa. Siis muutenkin kuin treffeillä.
Olen mies, jos nainen halunnut tapaamisen maksan oman ruokani ja jos ainen yrittää tarjota kieltäydyn.
Jos minun pyytämä tapaaminen joko molemmat maksaa oman tai sitten minä maksan molemmat käy yhtä hyvin.
Pahmipia ovat naiset jotka haluavat tavata ja olettavat minun maksavan kaiken:D
Ap, jos haluat treffailla naisia, jotka suosivat perinteisiä sukupuolirooleja, silloin kannattaa maksaa mukisematta. Jos taas haluat naisen joka maksaa itse osuutensa, kokeile treffailla feministejä. Niin ja varaudu sitten siihen, että tasa-arvoa toteutetaan myös jatkossa: sinä hoidat puolet kotitöistä ja otat puolet mahdollisista vanhempainvapaista jne.
Ex-seurustelukumppanin kanssa maksoin useinkin ruokia, juomia, konserttilippuja jne, koska hän oli opiskelija ja minä olin tuolloin töissä. Ulkomailla jos oltiin, niin saatettiin tehdä niin, että annan hänelle rahaa etukäteen ja hän sitten maksaa ravintolassa, kun jossain kulttuureissa on oletus, että mies maksaa. Oli vain kätevämpää niin.
Nykyisen aviomiehen kanssa käydään aika vähän ulkona syömässä, niin se on aika sama kumpi meistä maksaa huoltsikan kassalla kahvit tai Hesen ateriat.
Kun asiat kirjoittaa noin, niin kuulostaa itsellenikin aika karulta ja sellaiselta, että exän kanssa on tehty kaikkea kiinnostavaa ja nykyisen kanssa on vain harmaata arkea. :D
Todellisuudessa on niin, että nykyisen kanssa en edes kaipaa kaikenlaisia erikoistreffejä, kun arki kotona on niin mukavaa. Exän kanssa seurustelu oli lähes pelkästään treffailua ja lomailua, koska olimme pitkään kaukosuhteessa ja tapaaminen tarkoitti aina vierailua toisen luona. Oltiin vieraita ja vieraanvaraisia.
En jaksa, jos joskus joudun vielä treffailemaan niin en todellakaan halua treffailla miestä, joka ottaa pulttia kuka maksaa. Maksaisin varmaan nopeasti itse ha vain omani ettei vaan tarvitse jumittua kassalle/tarjoilijaan kysymykseen kuka maksaa.
Todennäköisesti en ikinä enää treffaile, olen löytänyt elämäni miehen ja en enää koskaan halua mitään muuta. En kestä huonompaa tai erilaista enää, se on nyt tässä ja tämä on elämäni viimeinen suhde. Meillä ei tullut koskaan ongelmia kuka maksaa, vuorotellen, itse omat, miten milloinkin. Nyt naimisissa ja en vaan enää pysty tuohon ap:n dilemmaan.
En oleta miehen tarjoavan Tarjoudun kyllä vuorollani maksamaan kokonaan tai maksamaan oman osuuteni.
En. Olen vanhanaikainen ja mielestäni se kuuluu herrasmiehen tapoihin tarjota.