Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset oletteko valmiita maksamaan miehen syömiset ja juomiset treffeillä?

Nuori Väinämöinen
30.12.2017 |

Oletteko valmiita tarjoomaan miehelle lystin?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kyse ei ole ensimmäisistä treffeistä niin toki. Ja olen kyllä tapailun alussa tarjonnutkin aviomiehelleni kaikki muut treffit melkein paitsi ne ekat. Itse kun olin työssäkäyvä ja hän työtön. Tarjosinpa paljon muutakin jo ennen yhteenmuuttoa, kuten ruokaa ja vuokransakin maksoin useaan kertaan.

Mutta ekoilla treffeillä en tarjoaisi ikinä.

Vierailija
22/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja olen tarjonnutkin. Kun aloimme seurustelemaan 20v sitten niin tarjosimme vuorotellen kahvit ja kaljat, ja jos oli kyse ruokaravintolasta niin kumpikin maksoi omansa, sillä olimme pienituloisia opiskelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ollessa olen maksanut. Ensimmäisillä tapaamiskerroilla olen maksanut omat menoni ja niin on maksanut mieskin, sitten on tarjottu puolin ja toisin. En voisi kuvitellakaan, että lähtisin ensitreffeille jonnekin ravintolaan, kyllä teekupillinen kahvilassa riittää. En muutenkaan treffailisi tuntemattomia.

Vierailija
24/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä tullut vastaan miestä, joka pyytäisi. Jos tällainen tulisi, kyllähän sitä ihmettelisi. Minulla ei ole tällä hetkellä maksaa kuin omat maksut, joten varmaan treffit jatkuisivat jossain kahvilla. Kyllä yhden kahvikupin voi maksaa vain uteliaisuudesta, että millainen hyypiö on kyseessä :)

Vierailija
25/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä? En koskaan lähtisi ensitreffeillä ulos syömään. Jatkossa molemmat maksavat omansa tai toinen maksaa esim. leffaliput ja toinen juomat tai pienet purtavat.

Elämä ei ole vaikeaa kun siitä ei itse tee sellaista.

Vierailija
26/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siinä tapauksessa että seurustelemme jo vakavasti. Hän maksaa sitten seuraavalla kerralla.

Mitä teet jos mies ei pysty maksamaan seuraavalla kerralla? Entäpä jos mies on työtön ja rahat vähissä?

Vierailija
27/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustelutreffeillä molemmat maksaa omansa. Jatkossa, jos suhde syvenee seurusteluksi, voidaan sopia vaikka että joka toinen kerta on toinen maksajana.

Vierailija
28/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha vaiva. Mies ahtaisi napansa täyteen ja tulisi heti sen jälkeen nettiin kitisemään, miten naiset aina maksattavat miehellä treffit.

Älähän nyt yleistä. Minulle riittäisi kupillinen kahvia ja leivos jos nainen tarjoaisi.

Vierailija
29/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Väinämöinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, siinä tapauksessa että seurustelemme jo vakavasti. Hän maksaa sitten seuraavalla kerralla.

Mitä teet jos mies ei pysty maksamaan seuraavalla kerralla? Entäpä jos mies on työtön ja rahat vähissä?

Varmaan mies osaa sanoa sen ääneen ja ehdottaa vaikka ilmaista taidenäyttelyä. Jos mies sanoessaan syttyäisi tupakan, niin ne treffit päättyisivät siihen eikä seuraavaa kertaa tulisi.

Vierailija
30/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kyse ei ole ensimmäisistä treffeistä niin toki. Ja olen kyllä tapailun alussa tarjonnutkin aviomiehelleni kaikki muut treffit melkein paitsi ne ekat. Itse kun olin työssäkäyvä ja hän työtön. Tarjosinpa paljon muutakin jo ennen yhteenmuuttoa, kuten ruokaa ja vuokransakin maksoin useaan kertaan.

Mutta ekoilla treffeillä en tarjoaisi ikinä.

Syy ei selvinnyt miksi et tarjoaisi ekoilla treffeillä?

Vierailija
31/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos itse päätän miehen treffeille kutsua. Kutsun esittänyt yleensä maksaa, eikö? Valitsisin myös ravintolan itse, tietysti varmistaisin ensin että paikka sopii myös seuralaiselleni.

Ensitreffeillä tyytyisin kahvin/teen tai vaikka oluttuopin tarjoamiseen. Ravintolaan kutsuisin vasta aikaisintaan toisilla treffeillä.

Vierailija
32/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä en halua mennä syömään.

Jos mies on kutsunut ja haluaa tarjota kahvin tai juoman, otan sen kohteliaasti vastaan. Mutta aina yritän ensin itse maksaa. Noin 3/4 on sen parin euron kahvin ostanut.

Jos minä olen kutsunut, tarjoudun maksamaan miehellekin. Kukaan ei ole vielä hyväksynyt.

Jos mies on tarjonnut minulle esim. ekan juoman ja otan vielä toisen, maksan samalla miehellekin toisen. Tähän onneksi on suostunut suurin osa.

Eli: syömisiä en ole valmis maksamaan, koska syömään en ekoilla treffeillä halua. Juoman olen valmis maksamaan - "juomiset" eli jotain illan juottamista en, enkä myöskään sellaista vastaanottaisi mieheltä. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä niitä, jotka ottavat. Mielestäni se ei ole reilua, jos toinen nyt ei ihan miljonääri ole.

Vierailija
33/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeillä? En koskaan lähtisi ensitreffeillä ulos syömään. Jatkossa molemmat maksavat omansa tai toinen maksaa esim. leffaliput ja toinen juomat tai pienet purtavat.

Kerrohan minne arvon prinsessa haluaisi ensitreffit järjestettävän jos kerta ravintola ei käy?

Vierailija
34/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikin maksaa omansa. 

Vierailija
35/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoankin usein. Miksi kysyt?

Vierailija
36/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori Väinämöinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan minne arvon prinsessa haluaisi ensitreffit järjestettävän jos kerta ravintola ei käy?

Etkö ole koskaan kuullut kahviloista?

Vierailija
37/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien pitäisi jakaa maksu.

Tätä on turha selittää näille vanhoillisille naisille.

Vierailija
38/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, Ennalta vain sovittava.

Vierailija
39/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että mies ei ole kovin kiinnostunut minusta jos ei tarjoa. Eli seuraavia treffejä ei tule.

Vierailija
40/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos haluat treffailla naisia, jotka suosivat perinteisiä sukupuolirooleja, silloin kannattaa maksaa mukisematta. Jos taas haluat naisen joka maksaa itse osuutensa, kokeile treffailla feministejä. Niin ja varaudu sitten siihen, että tasa-arvoa toteutetaan myös jatkossa: sinä hoidat puolet kotitöistä ja otat puolet mahdollisista vanhempainvapaista jne.

kyllä kuvailemasi työnjako kuuluu kaikille eikä vain feministeille. Onhan kyseessä molemien sotkut, lapset, pyykit ym.