Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset oletteko valmiita maksamaan miehen syömiset ja juomiset treffeillä?

Nuori Väinämöinen
30.12.2017 |

Oletteko valmiita tarjoomaan miehelle lystin?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jos mies ei tarjoa minulle ekoilla treffeillä, niin toisia ei tule. Markkina-arvo on korkea. Siis minun ja ei tarvitse kaiken maailman luusereita katsella.

Minua ällöttää syövät naiset,kyllä minä tarjoaisin sinulle kupin kahvia ja lasillisen mehua

Vierailija
62/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tätä asiaa on sotkea. Mies maksaa ja nainen antaa sitten seksiä. Jos seksiä ei tipu saa nainen jatkaa omassa ruokakunnassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien pitäisi jakaa maksu.

Tätä on turha selittää näille vanhoillisille naisille.

Miksi lasku pitäisi jakaa? Sehän tarkoittaa sitä, että kummankin pitää ottaa just samat syömiset ja juomiset. Helpoiten menee, jos kumpikin maksaa oman laskunsa.

Mitä tarkoitat vanhoillisilla naisilla?

Vierailija
64/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tätä asiaa on sotkea. Mies maksaa ja nainen antaa sitten seksiä. Jos seksiä ei tipu saa nainen jatkaa omassa ruokakunnassaan.

No hui, onpa siinä naiselle iso menetys.

Vierailija
65/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule saa itse maksaa omat juomansa ja sapuskansa.  Niin minäkin teen.

Vierailija
66/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa tuntemattoman miehen ruokailuja. Kaljan voin ehkä juurikin ostaa, mutta en mitään fäncyä pale alea, koff kelvatkoon.

Poikaystäväni ruuat voin maksaa, ja mielelläni häntä hemmottelenkin silloin tällöin.

Se on sitten oma valinta, jaksaako maksaa omat syömisensä siihen parisuhteen vakiintumiseen asti.

Vierailija
67/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tietenkin maksaa, annatko sitten kunnon kyydit?

Vierailija
68/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette ole menossa uusille treffeille jos mies ei maksa, kannatatteko muitakin vanhoja sukupuolirooleja (nainen tekee kotityöt ja hoitaa lapset, mies elättää perheen) vai onko tuo ainoa mitä pidätte yllä? Tuo, että mies maksaa treffeillä kumpuaa siitä kun ennen naiset eivät käyneet töissä, mutta heillä ei ollut paljoa muita oikeuksiakaan mitä miehillä oli. Eli miehillä oli siis enemmän oikeuksia mutta myös enemmän vastuuta, kuten herrasmiesmäisyys ja perheen elättäminen.

Vierailija
69/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaiheessa molemmat maksakoon omat laskunsa.

Vierailija
70/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanutkin. Joskus mies maksaa molemmat, joskus maksamme omamme. Jos aina maksattaisin syömiseni toisella olisin ihan kuin maksettu seuralainen.

Vierailija
71/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa puoliksi alkuvaiheessa, kotona tarjoaa se, kenen luona ollaan. Myöhemmin sitten asiat tasaantuvat luonnostaan. Nykyään palkat menevät samalle tilille, joten sama, kuka korttia käyttää.

Vierailija
72/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pyytänyt itse, niin kyllä. Mielestäni pyytäjä maksaa ensitreffeillä. Mahdollisilla seuraavilla tapaamiskerroilla olisi ihanteellista, että kumpikin maksaa osansa tai vuorotellen.

T. 18v tyttö

Vierailija
73/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olen pyytänyt häntä treffeille. (mitä toki ei koskaan tapahtunut koska en ole maksullinen nainen, niin en tyrkyttänyt koskaan itseäni vieraille miehille)

Ja siinä tapauksessa että olemme naimisissa jolloin sillä ei ole mitään väliä kumpi maksaa, saman perheen rahoja joka tapauksessa.

N43 naimisissa 17 vuotta

Mitä olet nappaillut?

Miten niin? En käytä edes kahvia. Kun minä olin viimeksi sinkku, niin ei naiset todellakaan ehdotelleet miehille mitään, vaan luottivat silmäpeliin ja vihjailuihin että mies tajuaa tulla pyytämään tanssimaan tai treffeille. Olisihan se outoa jos mies pyytäisi naista treffeille maksajaksi, mikä idea siinä olisi?

Vierailija
74/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtökohtaisesti en ikinä treffailisi ihmistä, joka olettaa että hänen seurastaan täytyy maksaa, eli sen takia maksaisin tietysti omani, ja sitten tulevaisuudessa kun tunnetaan paremmin voisin tarjota. Myönnän että aika oudolta kuulostaa ettei toisia treffejä ole tulossa ellei mies maksa, mutta toisaalta jos olisin mies niin eipä siinä paljoa menettäisi jos treffit tyssääntyisivät oikeasti siihen etten maksa toisen kahvia. Ajattelisin että olisinko muissakin arjen asioissa se jonka kuuluu olla tosi kiitollinen että arvon kumppanini täyttää vaikka tiskikoneen.

Vierailija
75/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksiselitteisesti en. 

En olisi kiinnostunut miehestä, joka antaisi minun maksaa. 

Ensitreffeillä ilman muuta mies maksaa. Toisia ei tule, jos näin ei käy. 

Tämä ei liity mitenkään tulotasoon. Olen ihan hyväpalkkainen nainen. 

Miltä tuntuu olla maksullinen patja? Ei ihme että otatte miehen nimiä kun edes palkalla ette osaa kantaa valtaanne. Halpa nainen.

Toisin kuin sinä, alba, useimmat naiset haluavat harrastaa seksiä miesten kanssa ja treffeillä käydään siksi, että halutaan löytää mies, jonka kanssa harrastetaan seksiä. Tasokas mies on valmis maksamaan naisen osuuden, alempitasoinen ei. Jos vaihtoehdot on olla maksullinen patja tai maksaa patjana olosta, näin raadollisesti ilmaistuna, ensimmäinen vaihtoehto on miellyttävämpi.

Vierailija
76/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka ette ole menossa uusille treffeille jos mies ei maksa, kannatatteko muitakin vanhoja sukupuolirooleja (nainen tekee kotityöt ja hoitaa lapset, mies elättää perheen) vai onko tuo ainoa mitä pidätte yllä? Tuo, että mies maksaa treffeillä kumpuaa siitä kun ennen naiset eivät käyneet töissä, mutta heillä ei ollut paljoa muita oikeuksiakaan mitä miehillä oli. Eli miehillä oli siis enemmän oikeuksia mutta myös enemmän vastuuta, kuten herrasmiesmäisyys ja perheen elättäminen.

Jos mies maksaa ensitreffeillä, niin sehän miehen mielestä tarkoittaa sitä, että nainen hoitaa kaikki lapsiin liittyvät jutut ja kaikki kotityöt seuraavat 60 vuotta. Naisten kannattaa maksaa oma osuutensa alussa, tasa-arvoinen suhde on paljon parempi vaihtoehto.

Vierailija
77/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä iso menetys kuin miehelle nainen joka olettaa treffikumppanin maksavan siksi että kumppanilla sattuu roikkumaan munat jalkovälissä.

Vierailija
78/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos treffeillä haluaisin käydä. Olen köyhä, mutta aina minulla on varaa jollekin kahvi ja pulla tarjota.

Vierailija
79/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut eikä yksikään mies ole tykännyt musta.

Vierailija
80/99 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä iso menetys kuin miehelle nainen joka olettaa treffikumppanin maksavan siksi että kumppanilla sattuu roikkumaan munat jalkovälissä.

Lähinnä kai, jos toinen kuvittelee naisen kiinnostavan niistä munista ilman mitään panostusta naiseen, kun tarjoaviakin miehiä löytyy pilvin pimein.