Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvan päätähtenä, kerro elokuvan juoni niin kuin itse olisit pääroolissa. :)

Vierailija
30.12.2017 |

Tuli mieleen tuosta American Beauty-ketjusta että huvittakaamme itseämme leikkimällä elokuvan päätähteä ja kertokaamme tarina omasta näkökulmastamme. Muut sitten arvailkoon mikä elokuva kyseessä...

Esimerkkicase:
Huh! Pari päivää pitkää risteilyä takana ja tapasin toooodella söpön nuorenmiehen täällä! Omg, olen kuitenkin mieheni kanssa täällä, mutta en voi vastustaa tuota täysin eri maailmasta tullutta kaunista miestä. En voi sitä hyttiini tuoda, mutta oltiin tuolla autokannella vähän vehtaamassa jonkun vanhassa menopelissä! Oli muuten meno kuumaa, bitches! Läähätettiin ikkunat huuruun, mutta onneksi ei jääty kiinni. Olkapäät ja ojentajat jäi tuosta touhusta vähän jumiin, ajattelin pyytää että voisiko tuo herkkupeppu vähän venytellä niitä tuolla keulakannella. Toivottavasti risteily jatkuu yhtä mahtavana, vähän kuumottaa että huomaako mies mitä olen tehnyt vieraan kanssa kun väkisinkin jossain vaiheessa törmäävät.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni rakkauden kun otin osaa kodinvaihto-ohjelmaan ja löysin itseni viettämästä joulua Englannin Surreystä!

Vierailija
2/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin elämäni rakkauden kun otin osaa kodinvaihto-ohjelmaan ja löysin itseni viettämästä joulua Englannin Surreystä!

The Holiday! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa elokuvakäsikirjoituksia ilmaiseksi. 10 000 eurolla saat.

Vierailija
4/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, olin juuri katsomassa telkkarista uutisia kun joku liimatukkainen tyttö alkoi tunkea siitä ulos! Hyi olkoon, oli kalvakkakin kuin lakana, kannattaisi joskus edes käydä ulkona! Onneksi puhelin soi ja pelastuin tilauksesta, ilmeisesti joku sekava seiska-lehden myyjä kun sopersi siellä tosi erikoisesti jotain 7-päivää aikaa, että minulla olisi 7 päivää aikaa. Erikoinen myyntitaktiikka, ei pitäisi vastata noihin.

Vierailija
5/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gangsterin morsian.

Vierailija
6/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gangsterin morsian.

??

Vierailija
7/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset lähtivät reissuun. Olin yksin kotona. Sitten tuli tämä valokuvaaja, maailmaa nähnyt mies. Avasi minulle uuden maailman .. Kuumaa intohimoa ja rakkautta. Työtehtävät kutsuivat hänet pois. Mieheni ja lapset palasivat. Minulle tarjoutui mahdollisuus vielä lähteä , jäin. Elämä jatkui , lapset kasvoivat , muuttivat. Vanhenimme mieheni kuoli. Sitten sain viimeisen viestin ja kuvaajan kameran. Loppuelämäni tuntui tyhjältä.

Vierailija
8/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja lapset lähtivät reissuun. Olin yksin kotona. Sitten tuli tämä valokuvaaja, maailmaa nähnyt mies. Avasi minulle uuden maailman .. Kuumaa intohimoa ja rakkautta. Työtehtävät kutsuivat hänet pois. Mieheni ja lapset palasivat. Minulle tarjoutui mahdollisuus vielä lähteä , jäin. Elämä jatkui , lapset kasvoivat , muuttivat. Vanhenimme mieheni kuoli. Sitten sain viimeisen viestin ja kuvaajan kameran. Loppuelämäni tuntui tyhjältä.

Hiljaiset sillat

Vierailija
9/9 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gangsterin morsian.

Mikä elokuva tämä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä