Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te työssäkäyvät jotka haukutte kokoajam työttömiä....

Vierailija
30.12.2017 |

Kerta olette niin kateellisia ja työttömän elämä on niin mukavaa, niin miksi ette irtisanoudu töistänne ja ala työttömiksi? Siitä vaan, kukaan ei estä! Ei tarvi sitten urputtaa ja haukkua toisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi irtisanoutuisin ja jättäisin yrityksen ihan pulaan? Asiantuntijuuttani tarvitaan, se on korvaamaton yritykselle ja siksi yritys palkitsee minut ruhtinaallisesti (mm. kustomoitu aamupala ja lounas sekä illalla boxi kotiin).

Vierailija
2/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kauhealta, olla korvaamaton työnantajalle! Kertoo aika paljon työnantajan fiksuudesta rakentaa jotain yhden inhimillisen ihmisen varaan, ja jotain myös siitä paljonko sinulla on tilaa omille arvoillesi elämässäsi. Toivotaan kuitenkin että yhteistyönne päättyy aikanaan onnellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi irtisanoutuisin ja jättäisin yrityksen ihan pulaan? Asiantuntijuuttani tarvitaan, se on korvaamaton yritykselle ja siksi yritys palkitsee minut ruhtinaallisesti (mm. kustomoitu aamupala ja lounas sekä illalla boxi kotiin).

Et sinä oikeasti ole korvaamaton, vaikka niin yritätkin uskotella itsellesi. 

Vierailija
4/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa työkaverisi miettivät, miten tuosta kusipäästä pääsisi eroon.

Vierailija
5/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut monta kertaa työttömänä, aina hakenut töitä ja saanut töitä, kun olen työkykyinen ollut. En ole nirsoillut työn suhteen (olen se, joka aloitti tänne sen puhelinmyyntiketjun: https://www.vauva.fi/keskustelu/3059969/tyoton-mika-tekosyysi-ettet-ryh… ).

Joskus on ollut elämässä jaksoja, jolloin en ollut terveydellisistä syistä työkykyinen (mm. masennus), tällöin hakeuduin sairauslomalle ja hommasin itselleni apua.

En omalta kokemuspohjaltani oikeasti jaksa uskoa, että jos on fyysisesti ja psyykkisesti täysin kunnossa ja kelpuuttaa työn kuin työn (poislukien työt, joista ei makseta kiinteää tuntipalkkaa tai kuukausipalkkaa, sekä liian vähän työtunteja) ja on valmis muuttamaan paikkakunnalle, jossa töitä on, niin ei töitä saisi.

Eri asia, jos asuu jossain perähikiällä ja kelpuuttaa vain oman alan duunit, tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan