Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi ihminen näyttää yläkropasta laihalta ja keskikropasta lihavalta?

Vierailija
30.12.2017 |

Saunoin eilen uuden tuttavuuden kanssa, tämä nainen on laiharilla ja olin ihmetellyt miksi sillä kasvot ovat hyvin kapeat ja olkapäät luisevat, solisluut töröttävät. Mutta kun riisuduimme pukkarissa, huomasin todella ison mahan joka tursusi pikkuhousujen yli sekä pullottavat reidet ja kyljet. Nyt ymmärrän sen laiharin, mutta miten joku voi näyttää noin hämäävän hoikalta vaatteet päällä? :O

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle uutta se, että toisille rasva kerääntyy yläkroppaan ja toisille alapainotteisesti? t. päärynävartalo

Vierailija
2/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näytän hoikalta ja tiimalasilta hyvin istuvat vaatteet päällä, mutta totuus paljastuu alastomana... Jalat ja pylly ihan selluliittihöttöä, alavatsalla joku ihme pömppis, tissit roikkuu, vyötärö kyllä on kapea ja erottuu tämän kaameuden keskellä. 165/59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä "tiimalasi" lisään vielä, että minulle on asiasta myös huomautettu yhden miehen taholta. Ihmetteli miksi mun jalat on niin muhkuraiset, kun muuten näytän niin seksikkäältä... Niinpä...

Vierailija
4/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päärynävartalo! Etkö tiennyt että kaikilla ei todellakaan oo mitään tiimalasikroppaa :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän