Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuiaan viettänyt tipatonta tammikuuta? Mitä hyötyä/haittaa?

Vierailija
30.12.2017 |

Eli kannattaako aloittaa tipaton vuoden vaihduttua, kaihtuuko, virkistyykö?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ush, virhe heti otsikossa, mutta miten on?

Vierailija
2/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin muistan, olen viettänyt tipatonta tammikuuta. Joskus se tipaton on venähtänyt vappuun saakka. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon sulla sitä alkoholia ap menee, jos meinaat laihtua tipattomalla?

Itselläni ei ole kokemusta, otan pari lasillista muutaman kerran vuodessa, joten ei tarvetta pitää tipatonta tammikuuta. Jos alkoholista on tullut ongelma, sitten varmaan kannattaa pidättäytyä, muutenkin kuin vain tammikuun ajan.

Vierailija
4/4 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos elämä pyörii alkoholin ympärillä 24/7, ehkä kuukausi juomatonta aikaa olisi paikallaan itse kullekin. Itse juon hyvin harvoin enkä silloinkaan kuin pari siideriä joten en näe tuollaisella rummutuksella mitään merkitystä itselleni, saatan korkata tammikuussakin jonain sopivana hetkenä sen yhden siiderin mutta yhtä hyvin olla korkkaamattakin.

Viimeksi join pari viikkoa sitten hömpsyn kun kävin viemässä kummilapsen perheeseen joulumuistamisia, sitä edellinen kerta taisi olla joskus loppukesästä kaverilla grillauksen yhteydessä.

Nautin selvin päin olosta paljon enemmän kuin humalatilasta ja elämä on muutenkin liian lyhyt tuhlattavaksi örveltämiseen ja muistamattomuuteen, krapulaan sekä tietysti rahanmenoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän