Lounaalla salaattia syövät ovat hauskoja
Kommentit (26)
No anteeksi, en tiennyt syömisieni sinua häiritsevän. Itse valitsen lounaalla salaatin, koska lämmin (ja usein raskas) ruoka saa minut väsyneeksi. Lounaan jälkeen oitäisi kuitenkin vielä töitäkin tehdä.
Hä? Hyvää ja terveellistä, miten siinä petetään? Kaikki ei ehkä oo laihiksella vaikka niin luuletkin
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten naiivisti syöjät jaetaan kahteen luokkaan: Lihansyöjät ja "ne salaattia puputtavat". Kasvissyönti on kaikkea muuta kuin salaattia. Itse olen kasvissyöjä, mutta inhoan kaikenlaisia salaatteja. Syön silti monipuolisesti ja olen terveempi (veriarvojen perusteella) kuin koskaan aikaisemmin.
Aloitus koski salaatinsyöjiä, ei kasvissyöjiä.
Joo meillä on kanssa työpaikalla yks hauska salaatinsyöjä.
Se on niin hauska, että on pakko rytmittää omat lounaat eri aikaan, että saa syödyksi. Kerrankin lensi (liha)keitot pöydälle, kun purskahdin.
Melkoisia veijareita ne salaatinsyöjät, kyllä. Mitähän siinä vihreässä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Hä? Hyvää ja terveellistä, miten siinä petetään? Kaikki ei ehkä oo laihiksella vaikka niin luuletkin
Salaatti, hyvää ja terveellistä?? Ravintoarvo nolla eikä edes energiaa.
Minä jaan kirjoittajan käsityksen.
Lounaalla pitää syödä läskiä, niin pysyy yhtä tuhdissa kunnossa, kuin aloittaja.
Mikä siinä on itsepetosta? Syön salaattia, koska se on raikasta ja hyvää ja esim. lounasaikaan mulla ei ole vielä niin nälkä että jaksaisin mättää lämmintä ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Lounaalla pitää syödä läskiä, niin pysyy yhtä tuhdissa kunnossa, kuin aloittaja.
Näin on, syön läskiä, mutta kropassani ei ole yhtään ylimääräistä läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salaatti, hyvää ja terveellistä?? Ravintoarvo nolla eikä edes energiaa.
Salaatti = lettuce -> ravintoarvo nolla
Salaatti = salad -> voi sisältää mitä tahansa. Parhaimmillaan erittäin terveellinen ja monipuolinen ruoka, pahimmillaan kaloripommi hiilaria ja rasvaa.
Hauskoja nämä suomenkielen homonyymit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä, ihminen on sitä mitä hän syö. Röh röh.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on itsepetosta? Syön salaattia, koska se on raikasta ja hyvää ja esim. lounasaikaan mulla ei ole vielä niin nälkä että jaksaisin mättää lämmintä ruokaa
Kutsutko syömistä mättämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä, ihminen on sitä mitä hän syö. Röh röh.
En ole onneksi vihannes.
Salaatti on ihan paras lounas. Ei väsytä niinku joku mättö. Monipuolinenkin on. Mun salaatissa on:
Salaattia
Tomaatti/paprika
Kurkkuu
Siemeniä
Feta/raejuustoa
Kanaa/kalaa
Sipulia
Herneitä
Kastike
Ei puutu mitään
Minä syön usein salaatin lounaaksi ja jos siinä on oikeat ainekset niin energiaa tulee ja nälkä lähtee.
Suosittelen: pinaattia, papuja, avokadoa, paprikaa, salaatinlehteä, kvinoaa, porkkanaa,pähkinöitä ja runsas annos.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön usein salaatin lounaaksi ja jos siinä on oikeat ainekset niin energiaa tulee ja nälkä lähtee.
Suosittelen: pinaattia, papuja, avokadoa, paprikaa, salaatinlehteä, kvinoaa, porkkanaa,pähkinöitä ja runsas annos.
Pakkokin syödä RUNSAS annos, eihän tossa ole energiaa lainkaan :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmmm pinaatti,pavut, kvinoa on hyvin proteiinipitoisia, ja hyviä rasvanlähteitä avokado ja pähkinät....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos suomalaiset on läskejä, jos kerran avokadossa, kvinoassa ja pähkinöissä ei ole lainkaan energiaa.
Jännää miten naiivisti syöjät jaetaan kahteen luokkaan: Lihansyöjät ja "ne salaattia puputtavat". Kasvissyönti on kaikkea muuta kuin salaattia. Itse olen kasvissyöjä, mutta inhoan kaikenlaisia salaatteja. Syön silti monipuolisesti ja olen terveempi (veriarvojen perusteella) kuin koskaan aikaisemmin.